• 0

Guerrilla Marketing ?

Hallo allemaal,

 

Graag wil ik jullie mening over het volgende (met name meningen van ondernemers)

 

Ik ben van plan een guerrillamarketing bureau te beginnen. Ik heb mezelf de afgelopen jaren gespecialiseerd in guerrillamarketing- en communicatie.

 

In Amerika is het een zeer effectieve manier van marketing-communicatie gebleken, maar in Nederland is het nog relatief onbekend. (Er is geen enkel bedrijf in gespecialiseerd)

 

Guerrillamarketing is een manier van marketing waarbij met zo min mogelijk financiele middelen zo veel mogelijk resultaat behaald wordt. Dit wil zeggen spectaculaire, creatieve acties, maar absoluut en alleen als alle andere factoren binnen een bedrijf en haar communicatie tot in de puntjes is ingesteld om klanten te (her)winnen.

 

Bijvoorbeeld: Een taxibedrijf had weinig geld om klanten te werven. Op een dag bleken de bussen in een bepaalde regio te staken. De ondernemer-taxichauffeur reed langs alle bushokjes en plakte daar een sticker op: "Wilt u wel verder komen? bel 67656676" ps: de bussen staken vandaag.

 

Het resultaat? Een topomzet en tientallen nieuwe vaste klanten.

Kosten: € 45,-

 

Dit is een klein voorbeeld, maar bedrijven kunnen een guerrilla-strategie invoeren in hun bedrijfsvoering en communicatie.

 

Ik wil die dienst gaan verlenen en er voor zorgen dat bedrijven tegen zeer lage kosten meer klanten binnen halen en effectiever met hun communicatie omgaan.

 

Wat denken jullie, is hier vraag naar en zo ja waar precies?

Waarom is er evt. geen vraag naar?

 

Ik hoor graag jullie mening.

Je kunt me ook mailen via: joost@studio34.nl

Ik weet niet of ik dit er in mag zetten, maar de moderator haalt het er vast wel uit als het niet mag. Ik ga binnenkort mijn site lanceren over guerrilla-communicatie. De url is: www.studio34.nl

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Snark,

 

Ik heb je site bekeken en vraag me af of je hem wel hebt getest op je doelgroep. Wat vonden zij ervan? Sprak het hen aan? Wie is je doelgroep eigenlijk? Dit is erg belangrijk, want zij moeten in je product geinteresseerd raken. Testen dus.

 

Hierbij enkele kleine gratis tips:

 

- Vraag 25 (wildvreemde) mensen uit je doelgroep of ze je site begrijpen en of ze geinteresseerd raken. Zij hebben ook vaak suggesties waar jezelf nooit aan gedacht zou hebben. Dit kost niks maar levert je een schat aan informatie op.

 

- Je mag best wat agressiever zijn bij het verkopen van je product. Vergelijk het gewoon met programma's als SPSS. Welke ergenissen hierbij heb je bij jouw programma niet? Dit is namelijk interessant om te weten.

 

- Als je echt overtuigd bent dat je een goed product hebt plaats dan een demo op je site. De doelgroep kan dan je product proberen en zien dat het inderdaad lekker werkt. Werkt gegarandeerd.

 

- In plaats van demo's kun je ook een gratis proefabbonnement geven. Het eerste onderzoek of de eerste paar weken gratis.

 

- Voor de lange termijn: geef universiteiten en HBO-instellingen gratis toegang en zet alles op alles om ervoor te zorgen dat het programma in het lesprogramma wordt opgenomen. Duizenden, zo niet 10-duizenden studenten zullen met je product moeten werken. En dit de rest van hun carriere ook blijven doen. Microsoft is ook zo begonnen.

 

Succes ermee, ik weet zeker dat het gaat werken

 

We hebben nog veel meer tips voor je om er voor te zorgen dat je product goed gaat verkopen. Je kunt eventueel contact met ons opnemen via info@studio34.nl

 

Groeten

Joost

Link naar reactie
  • 0

Ha Joost,

 

Ik weet het niet. Startende ondernemers zijn zonder uitzondering aangewezen op guerrilla marketing. Het is hun enige optie. Maar het is tevens zo essentieel, dat ze het zelf onder de knie moeten krijgen. Sterker nog, als je niks van guerrilla marketing snapt, moet je vooral geen ondernemer worden.

 

Het probleem met dienstverlening aan startende bedrijven is, dat ze je rekening niet kunnen betalen (daar weet ik alles van) Het geld van een starter is 10 zo duur/schaars als dat van een regulier bedrijf. Als jij als dienstverlener geld wil verdienen aan starters, dan moet jouw aanbod minstens 10 voordeliger/beter zijn als dat van reguliere dienstenaanbieders. Tenzij je masochisties bent aangelegd, zou ik dáár nooit aan beginnen.

 

In mijn ogen moeten ondernemers dit soort primaire ondernemerstaken zelf uitvoeren. De kennis daarvoor moeten ze bij elkaar sprokkelen van collegaondernemers, dit forum, boekjes, misschien een cursus etc. Het inschakelen van een "adviseur" is niet efficient.

 

Dat is de ene kant van het verhaal. Aan de andere kant is de behoefte aan kennis op het gebied van guerrilla marketing bij de ondernemers erg groot. Als jij een manier kunt bedenken waarbij je die kennis super effectief over kunt dragen ben je in business.

 

Dus eigenlijk zou je je niet af moeten vragen of er behoefte is aan jouw kennis, maar zou je je moeten afvragen of je een model kunt bedenken waarbij je een prijs/prestatie verhouding leverd die 10 keer beter is dan wat er nu in de markt te verkrijgen is en waarbij JIJ ook nog wat verdient.

 

Veel succes

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

[quote author=De \/\/itte link=board=14;threadid=3501;start=30#msg27853

Het probleem met dienstverlening aan startende bedrijven is, dat ze je rekening niet kunnen betalen (daar weet ik alles van) Het geld van een starter is 10 zo duur/schaars als dat van een regulier bedrijf. Als jij als dienstverlener geld wil verdienen aan starters, dan moet jouw aanbod minstens 10 voordeliger/beter zijn als dat van reguliere dienstenaanbieders. Tenzij je masochisties bent aangelegd, zou ik dáár nooit aan beginnen.

 

 

 

Is dit het forum die startende ondernemers behulpzaam is of het forum dat denk dat starters lastpakken zijn

http://www.afkoppelen.com

afkoppelen, infiltreren en hemelwaterhergebruik.

Link naar reactie
  • 0

IK denk dat je wel kans maakt als zul je wel veel koud moeten gaan pitchen. Als je een superplan hebt voor een bedrijf en je doet het voor weinig geld of op no cure/pay-basis en er is weinig imagoschade als het mis loopt, maak je denk ik wel kans. Alles valt of staat met hoe goed je executie is van gorilla plan.

Probeer de kranten/vakbladen in de gaten te houden en speel in op de actualiteit.

Probeer op deze manier een voet tussen de deur te krijgen en als de eerste opdracht gelukt en je een tevreden klant hebt achtergelaten zullden de rest snel volgen.

Succes!

 

BTW. moderator waarom heb ik geen reus/kneus gradatie :'(

Link naar reactie
  • 0
Is dit het forum die startende ondernemers behulpzaam is of het forum dat denk dat starters lastpakken zijn

 

Dit is het forum dat starters zeer behulpzaam wijst op het feit, dat het een lastige doelgroep is aangezien starters minder budget hebben dan wat meer gevestigde en al langer draaiende bedrijven. Dit is realistisch en heeft weinig te maken met starters als lastpakken bestempelen, wat Nils overigens niet bepaald doet.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dit is het forum dat starters zeer behulpzaam wijst op het feit, dat het een lastige doelgroep is aangezien starters minder budget hebben dan wat meer gevestigde en al langer draaiende bedrijven. Dit is realistisch en heeft weinig te maken met starters als lastpakken bestempelen, wat Nils overigens niet bepaald doet.

Ik ben het helemaal met Annedien eens. Om maar een voorbeeld te geven. Zelf maak ik op dit moment de overstap van de consultancy naar het zelfstandig ondernemerschap. Helaas leverde het oudejaarslot wederom niets op :'( en daar ik geen behoefte heb om mij tot aan de nek in de schulden te steken moet ik het doen met een beperkt budget. Dit betekent eenvoudig weg keuzes maken. Voor wat betreft mijn marketingplan heb ik gekozen voor het investeren in een goede huisstijl en vormgeving van de website. Het maken van reclame en gebruik maken van marketinginstrumenten staat bij echt op de laatste plaats. Enerzijds omdat het effect hiervan altijd maar beperkt en slecht meetbaar is (en in dat verband ook geen inzage biedt in de kosten-baten verhouding), anderszijds omdat het niet past bij de aard van de dienstverlening. Guerrilla marketing is een overweging waard indien de kosten beperkt zijn en het echt een ludieke actie is. Aldus zal het instrument zeker in overweging worden genomen.

 

 

 

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0
Voor wat betreft mijn marketingplan heb ik gekozen voor het investeren in een goede huisstijl en vormgeving van de website.

 

Goh, interessante keuze-- omdat veel starters daar juist op beknibbelen -en ik heb daar zo m'n argumenten voor waarom dat volgens mij niet verstandig is- maar ben eerst benieuwd naar jouw redenen voor die keuze?

 

Over gm nadenkend, zie ik voor een adviseur in eerste instantie nog als 'meest kansrijk' om aan kennisoverdracht te doen; meer dan de acties en dingen zelf te gaan verzinnen, ondernemers helpen de guerilla state of mind te bereiken... 8)... en als spin-off zou je de acties zelf kunnen verkopen, maar a priori zou ik het uitrusten van ondernemers met wat je weet als goed te verkopen zien (helemaal als je dit relatief goedkoop doet ;)

Link naar reactie
  • 0

Voor wat betreft mijn marketingplan heb ik gekozen voor het investeren in een goede huisstijl en vormgeving van de website.

Goh, interessante keuze-- omdat veel starters daar juist op beknibbelen -en ik heb daar zo m'n argumenten voor waarom dat volgens mij niet verstandig is- maar ben eerst benieuwd naar jouw redenen voor die keuze?

MIjn reden voor die keuze ligt eigenlijk erg voor de hand, althans in mijn optiek. Een adviseur kan zich in essentie maar op twee manieren verkopen, kennis en presentatie. Voordat een adviseur kennis kan verkopen zal hij/zij zich toch eerst moeten presenteren. Zowel de huisstijl als een website dienen in dat verband als visitiekaartje. Vandaar dat ik het besloten om te investeren in deze vorm van marketing.

 

Over gm nadenkend, zie ik voor een adviseur in eerste instantie nog als 'meest kansrijk' om aan kennisoverdracht te doen; meer dan de acties en dingen zelf te gaan verzinnen, ondernemers helpen de guerilla state of mind te bereiken... 8)... en als spin-off zou je de acties zelf kunnen verkopen, maar a priori zou ik het uitrusten van ondernemers met wat je weet als goed te verkopen zien (helemaal als je dit relatief goedkoop doet. ;)
Say no more, ;), maar het is ook een vorm van uitdaging; Acteren en reageren. Overigens zie ik ook nog wel een mogelijkheid voor gm, maar die discussie bewaar ik graag voor de nieuwjaarsborrel.

 

 

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 1

 

Goh, interessante keuze-- omdat veel starters daar juist op beknibbelen -en ik heb daar zo m'n argumenten voor waarom dat volgens mij niet verstandig is- maar ben eerst benieuwd naar jouw redenen voor die keuze?

 

Over gm nadenkend, zie ik voor een adviseur in eerste instantie nog als 'meest kansrijk' om aan kennisoverdracht te doen; meer dan de acties en dingen zelf te gaan verzinnen, ondernemers helpen de guerilla state of mind te bereiken... 8)... en als spin-off zou je de acties zelf kunnen verkopen, maar a priori zou ik het uitrusten van ondernemers met wat je weet als goed te verkopen zien (helemaal als je dit relatief goedkoop doet ;)

 

Voor mij geldt hetzelfde. Heb inderdaad direct flink geinvesteerd in huisstijl, site, en (nog steeds) in een goede telefonische antwoordservice.

 

Dit heeft zijn grond in het feit dat mijn doelgroep voor een belangrijk deel uit (heel) grote bedrijven bestaat. Als je daar als eenmansbedrijf serieus genomen wilt worden moet naast een goed aanbod zeker ook niets aan te merken zijn op je presentatie. Daarnaast ben ik redelijk kwaliteitsbewust omdat ik bij een aantal 'A-merk' bedrijven gewerkt heb. Daar heb ik wel geleerd dat als je meer wilt vragen voor een product dan je concurrent kwaliteit over de hele linie van je organisatie erg belangrijk is.

 

Ik merk trouwens wel dat dat ik als GM'er inmiddels vaker gevraagd wordt mijn kennis en ervaring over te brengen. Best leuk, alleen geen tijd. Misschien dat ik daar later nog eens iets mee ga doen.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
  • 0

Joost,

Ik heb veel respect voor de manier waarop je omgaat met je marketingadviesonderneming. Uit alle berichten blijkt dat je goed inzicht heb in mogelijkheden. Ik denk dat je als G-marketeer goed in staat bent contrast-analyses uit te voeren.

 

Ik ben erg nieuwsgierig naar je top drie van inspiratiebronnen.

Joost, waar haal jij je inspiratie vandaan voor je ideëen en G-marketing kennis ?

 

Met vrolijke groet ;-P

Chris

Als je doet wat je deed,

dan krijg je wat je kreeg

Link naar reactie
  • 0

Hoi Chris,

 

Tja waar haal ik het vandaan? Allereerst heb ik natuurlijk de nodige marketing/reclame opleidingen achter de rug. Daarnaast heb ik veel marketing en directmarketing cursussen gevolgd.

 

Ik heb het voordeel dat ik het echt leuk vindt om na te denken over marketingcommuniatie en dan vooral i.c.m. marketingstrategieeen.

Wat ik veel zie is dat bedrijven gaan marketeren: (voor hen bestaat dat slechts uit:) adverteren, flyeren, banners etc. Eigenlijk lukraak en ondoordacht. (En vaak nog eens van slechte kwaliteit ook), maar dat ze eigenlijk vrijwel niet weten wat het resultaat uit die acties is...

 

Waar wij in uitblinken is het neerzetten van een duidelijke guerrillastrategie voor de bedrijven. Dit betekend o.a. dat marketingacties voortaan een stuk doelgerichter worden ingezet EN dat men eindelijk eens kan zien wat het resultaat eruit is.

 

Mijn ideeen doe ik overal op. In bed, onder de douche, in de auto etc etc. Volgens mij is het gewoon een manier van denken die je ligt... of niet. Daarnaast moet ik eerlijk vermelden dat ik bijna alle marketing sites wekelijks bezoek, hier ten minste 10 guerrillamarketingboeken heb liggen (uitgelezen), nog diverse andere praktijkboeken in 1 ruk heb uitgelezen en enkele guerrillacursussen heb gevolgd.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Mag ik de reclame van Bavaria scharen onder guerilla marketing. Ok het maakt gebruik van een groot medium; de t.v., maar ik vind de actie wel een voorbeeld van het bestrijden van een grote concurrent. Wat ik bedoel?

 

De 3 vrienden van Amstel, hartstikke populair maar om de een of andere reden niet meer werkzaam voor Amstel. Wat doet Bavaria? Een spot met daarin de 3 vrienden die je duidelijk vakantie ziet nemen en vervolgens roepen: Zo nu eerst een Bavaria!.

 

Mooie actie toch, guerilla marketing?

 

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Hoi Joost,

 

Zojuist even op jouw website gekeken voor wat meer informatie maar ik zag dat je nog niet zo ver bent. Wel heb je als omschrijving het volgende:

"STUDIO34

 

Onze website wordt op dit moment afgerond.

Bent u geinteresseerd in onze diensten, dan kunt u contact met

ons opnemen via info@studio34.nl

 

- Guerrilla-Communicatie

- Webdesign

-Strategische communicatie

- Huisstijlontwerp

- Markt/klant onderzoek

- Marketing-communicatieplanning "

 

Nu vroeg ik me af of je met die omschrijving niet te veel op verschillende benen hinkt om het zo te zeggen. Er straalt niet een sterk specialisme vanaf op het moment dat je al die zaken bijelkaar noemt. Het zijn toch diensten die stuk voor stuk andere kennis vragen. De kans bestaat dan (volgens mij) dat de bezoeker denkt, "van alles wat, dat zal dan wel van alles net niet zijn".

 

Door je volledig op het ondewerp guerilla marketing te richten komen die andere diensten vanzelf wel lijkt me, tenslotte zijn dat de instrumenten waarmee je de guerilla acties kunt uitvoeren.

 

Hoe komt de website eruit te zien (inhoudelijk)?

 

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0
Ik wil iedereen adviseren zich eens echt in guerrillamarketing te verdiepen. Het valt mij op dat bijna iedereen (behalve Annedien) de plank mis slaat als hij/zij een opmerking plaatst over guerrillamarketing. Vrijwel iedereen denkt daarbij meteen aan acties en minder/niet aan de middelen of het ontwerp daarvan zelf.

 

Dat komt dan natuurlijk omdat zij de guerilla marketing pas ervaren op het moment dat de actie er daadwerkelijk is. Of te wel de uitvoering ervan. Ik begrijp trouwens niet helemaal bedoelt met dat "vrijwel iedereen daarbij meteen denkt aan acties en minder/niet aan de middelen of het ontwerp daarvan zelf"

 

Die middelen of het ontwerp ervan is voor mij toch ook helemaal niet zo belangrijk. Zo lang die aansluiten bij de strategie en de doelstellingen kunnen halen is het goed. De professional (zoals jij) mag er vervolgens over nadenken hoe het uitgevoerd moet worden.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Mag ik de reclame van Bavaria scharen onder guerilla marketing. Ok het maakt gebruik van een groot medium; de t.v., maar ik vind de actie wel een voorbeeld van het bestrijden van een grote concurrent. Wat ik bedoel?

 

Eén van de mooie dingen van Guerrilla Marketing (inderdaad met twee maal R en L, het komt van het Spaanse "guerra" [oorlog]) is het direct inspelen op actuele thema's en issues. De taxi-actie is hier een mooi voorbeeld van. Ook de Bavaria spot (heb ik zelf helaas niet gezien) laat zien dat inspelen op actuele onderwerpen de aandacht kan trekken.

 

Juist het direct inspelen op actualiteiten en het gebruiken van onconventionele communicatiemiddelen maakt GM tot een methode die mensen aanspreekt.

 

Door deze aanpak blijkt de boodschap beter in de hoofden van de doelgroep te beklijven. Met resultaat.

 

Het gebruik van Guerrilla Marketing vereist echter wel een bijzonder creatieve geest, hoewel veel bruikbare "trukjes, voorbeelden & tips" via internet beschikbaar zijn.

 

Om klanten te werven voor een GM bureau lijkt me vrij moeilijk omdat de gelegenheid "de dief maakt". Wellicht kun je als je een idee hebt, het bedrijf benaderen om een GM campagne uit te rollen.

 

Voorbeeld: Palthe stopt ermee. Wie stoomt nu mijn broeken?

Een mooie kans voor een GM campagne!

Link naar reactie
  • 0

Hallo Joost,

 

In een reaktie op één van de vele berichten schrijf jij het volgende:

"Waar wij in uitblinken is het neerzetten van een duidelijke guerrillastrategie voor de bedrijven. Dit betekend o.a. dat marketingacties voortaan een stuk doelgerichter worden ingezet EN dat men eindelijk eens kan zien wat het resultaat eruit is."

Na aanleiding hiervan heb ik twee vragen:

1. Wat is volgens jou een duidelijke strategie ?

2. Doelgerichtere akties in vergelijking tot wat of wie ?

 

Ik wil je uitdagen om je antwoord op vraag 1 in te beperken tot 20 woorden.

 

Wat is je favoriete marketing playfield, heavy or deadly grounds ?

 

Ik ben nieuwsgierig naar je antwoord.

Vrolijke groeten ;-P Chris

Als je doet wat je deed,

dan krijg je wat je kreeg

Link naar reactie
  • 0

Deze analogie is ontstaan na de toepassing van militaire strategieen. Principes zijn op vele manieren toe te passen. Mark Joyner heeft strategische militaire principes toegepast op marketing. Marketing is oorlog. Oorlog om de gunst van de finale gebruiker. Je kunt rechtstreeks de confrontatie aangaan, de eindgebruiker is de 'vijand' met het systeem van de meeste keuze. Dit systeem geeft de meeste vrijheid. Als marketeer ben je de zwakkere partij. In een rechtstreekse confrontatie, deadly ground, verlies je. Heavy grounds zijn de omstandigheden daar waar je op andere dan rechtstreekse methoden interactie hebt met de finale gebruiker. In mijn optiek het strijdtoneel van Guerrilla marketing.

 

Tot je dienst ! ;-P Chris

Als je doet wat je deed,

dan krijg je wat je kreeg

Link naar reactie
  • 0

Chris, leuke vragen!

 

Een "duidelijke (guerrilla)strategie" is een manier van denken & werken die voor iedereen omschreven, beschreven, uitgelegd en helder is, de rode draad is door het marketingbeleid en de uitwerkingen op strategisch en operationeel niveau bevat.

 

De dikke van Dale schrijft:

 

stra·te·gie (de ~ (v.), ~ën)

1 kunst van oorlogvoering op grote schaal

2 plan volgens welk men te werk gaat.

 

Duidelijk lijkt me?

Link naar reactie
  • 0

Nee, dat is niet zo duidelijk, want volgens Van Dale is guerrilla een verkleiningsvorm van guerra Dat betekent dus dat je met minder mogelijheden (lees: geld) eenzelfde of zelfs een beter resultaat behaalt. Het eerder genoemde voobeeld van Bavaria is dus zeker geen guerrillamarketing maar domweg veel geld pompen in een onsympathieke reclameactie.

 

Een guerrillastrategie bestaat volgens mij bij gratie van het loslaten ervan. Doe je dat niet, dan heb je het over goedkope reclameacties of -stunts.Het middel dat je gebruikt is niet van belang: een advertentie is net zo min guerrilla als de achterkant van een bierviltje En of je nu over traditionele marketingcommunicatie spreekt of over guerrillamarketing, het is altijd zo dat investeringen tot een meetbaar resultaat moeten leiden.

 

De vraag is dus waar het hier over gaat. Guerrillamarketing is onverwacht, creatief en misschien ook wel relatief goedkoop. Maar wat met name telt is de verrassingsaanval. En hoe wil je die strategisch implementeren? ???

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Alsof je verrassingsaanvallen niet kunt plannen... Guerrilla is ook in oorlogstermen wel degelijk een strategie. Ideaal voor de zwakkere partij, mits die over betere terreinkennis beschikt. Dat laatste is dus wel belangrijk. Benut het terrein in je voordeel.

 

Voor een kleine ondernemer is het doorgaans al moeilijk zat om de basics goed te krijgen. Een duidelijk aanbod doen. Gewoon een goede vermelding in de telefoongids en (ja toch) de Gouden Gids. Simpel drukwerk. Een goede uitleg op je website en in eventuele folders. Maw: niet te snel de guerrilla gaan uithangen, niet te snel inventief worden, maar eerst je basis op orde brengen!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

guerilla marketing

Definition

 

Unconventional marketing intended to get maximum results from minimal resources.

 

Coined by Jay Conrad Levinson, guerilla marketing is more about matching wits than matching budgets. Guerilla marketing can be as different from traditional marketing as guerilla warfare is from traditional warfare. Rather than marching their marketing dollars forth like infantry divisions, guerilla marketers snipe away with their marketing resources for maximum impact.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.