Wij verkopen zelf ontworpen en geproduceerde producten, voornamelijk in NL. Nu hebben we ook 1 internetwinkel die zich vooral op Zweden richt. De eigenaar woont ook in Zweden.
Onze producten op de site zetten ging vlot en afspraken maken over leveren en prijzen ook.
Nu bestellen klanten producten en die bestelling wordt automatisch naar ons doorgestuurd. Wij willen bij internationaal zakendoen graag vooraf betaald worden en sturen dus een factuur. Die wordt echter nooit voldaan, de telefoon wordt niet opgenomen en de email niet beantwoord.
De klanten hebben natuurlijk hun product al wel moeten betalen maar zullen hun product nooit ontvangen.
wat nu? Ik kan onze producten niet meer van de Zweedse site halen en de bestellingen blijven binnenkomen. Op internet ook al de nodige klachten van klanten gevonden, heel vervelend allemaal.
het liefst zou ik de site uit de lucht halen maar weet niet waar aan te kloppen. Heeft 1 van jullie daar ervaring mee?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kodjo
Kodjo
Hallo allemaal,
Wij verkopen zelf ontworpen en geproduceerde producten, voornamelijk in NL. Nu hebben we ook 1 internetwinkel die zich vooral op Zweden richt. De eigenaar woont ook in Zweden.
Onze producten op de site zetten ging vlot en afspraken maken over leveren en prijzen ook.
Nu bestellen klanten producten en die bestelling wordt automatisch naar ons doorgestuurd. Wij willen bij internationaal zakendoen graag vooraf betaald worden en sturen dus een factuur. Die wordt echter nooit voldaan, de telefoon wordt niet opgenomen en de email niet beantwoord.
De klanten hebben natuurlijk hun product al wel moeten betalen maar zullen hun product nooit ontvangen.
wat nu? Ik kan onze producten niet meer van de Zweedse site halen en de bestellingen blijven binnenkomen. Op internet ook al de nodige klachten van klanten gevonden, heel vervelend allemaal.
het liefst zou ik de site uit de lucht halen maar weet niet waar aan te kloppen. Heeft 1 van jullie daar ervaring mee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27298-zweedse-internet-winkel-bedonderd-de-zaak/Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag