Vooralsnog ben ik druk bezig met het opzetten van mijn bedrijf meerbepaald het ontwikkelen van de producten,marketingplan ,businessplan etc etc.
Omdat binnen het marketingplan reeds de bedrijfsnaam/logo gekend zijn, dacht ik er in eerste instantie over om deze reeds op de website te plaatsen tesamen met de 'under construction' statement weliswaar.
Nu begon ik echter te twijfelen. Is het qua marketing wel een goed idee om dit te doen?? Je geeft namelijk wel een deel van het uitzicht van je bedrijf prijs waardoor het mss zijn 'nieuw' effect verliest op de moment dat je echt van start gaat. Bovendien omdat de bedrijfsnaam/logo maar een zeer beperkt deel is van het geheel geef je ruimte voor mis'interpretatie' of mss wel onduidelijke/negatieve impressies van je bedrijf.
Of heeft dit mss juist voordelen, meerbepaald dat je je bedrijsnaam al wat kan verspreiden en laten inwerken alvorens effectief te starten?? Mss mensen net nieuwsgierig maakt naar de producten etc.
Natuurlijk is de traffic op de ongekende website beperkt. Veelal nieuwsgierige vrienden en kennissen en eventuele bedrijven waar je mogelijkerwijs mee samen zult werken. Maar natuurlijk gaan die dingen als een lopend vuurtje rond en vandaar dus mijn twijfel over hoe ik hier tegenover moet staan.
Als iemand hier een zinnig advies over zou kunnen geven??
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nathan74
Nathan74
Hoi,
Vooralsnog ben ik druk bezig met het opzetten van mijn bedrijf meerbepaald het ontwikkelen van de producten,marketingplan ,businessplan etc etc.
Omdat binnen het marketingplan reeds de bedrijfsnaam/logo gekend zijn, dacht ik er in eerste instantie over om deze reeds op de website te plaatsen tesamen met de 'under construction' statement weliswaar.
Nu begon ik echter te twijfelen. Is het qua marketing wel een goed idee om dit te doen?? Je geeft namelijk wel een deel van het uitzicht van je bedrijf prijs waardoor het mss zijn 'nieuw' effect verliest op de moment dat je echt van start gaat. Bovendien omdat de bedrijfsnaam/logo maar een zeer beperkt deel is van het geheel geef je ruimte voor mis'interpretatie' of mss wel onduidelijke/negatieve impressies van je bedrijf.
Of heeft dit mss juist voordelen, meerbepaald dat je je bedrijsnaam al wat kan verspreiden en laten inwerken alvorens effectief te starten?? Mss mensen net nieuwsgierig maakt naar de producten etc.
Natuurlijk is de traffic op de ongekende website beperkt. Veelal nieuwsgierige vrienden en kennissen en eventuele bedrijven waar je mogelijkerwijs mee samen zult werken. Maar natuurlijk gaan die dingen als een lopend vuurtje rond en vandaar dus mijn twijfel over hoe ik hier tegenover moet staan.
Als iemand hier een zinnig advies over zou kunnen geven??
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27321-kenbaar-maken-van-de-bedrijfsnaam-in-ontwikkelingsfase/Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag