Ik ben bezig alles af te ronden van 2003, net terug van me vakantie en kan dus weer aan de slag.
Korte info : Bedrijf november gestart, dus twee maanden slechts in het afgelopen jaar. Bedrijf is een eenmanszaak.
Nu heb ik van de belastingsdienst slechts 2 papieren om in te vullen.
- Aangifte omzetbelasting
- Opgaaf omzetbelasting
Klopt het dat ik geen inkomsten belastings papier heb?
Wat betekend '5d - Vermindering volgens de kleine ondernemersregeling' ?
Bij '5a - Verschuldigede omzetbelasting' staat dat ik 1a t/m 4b moet op tellen en in vullen, echter is 2a ('2a - Leveringen/diensten waarbij de heffing van omzetbelasting naar u is verlegd') de voorbelasting.
Of begrijp ik punt 2a niet helemaal goed?
Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Parcye
Parcye
Hallo,
Ik ben bezig alles af te ronden van 2003, net terug van me vakantie en kan dus weer aan de slag.
Korte info : Bedrijf november gestart, dus twee maanden slechts in het afgelopen jaar. Bedrijf is een eenmanszaak.
Nu heb ik van de belastingsdienst slechts 2 papieren om in te vullen.
- Aangifte omzetbelasting
- Opgaaf omzetbelasting
Klopt het dat ik geen inkomsten belastings papier heb?
Wat betekend '5d - Vermindering volgens de kleine ondernemersregeling' ?
Bij '5a - Verschuldigede omzetbelasting' staat dat ik 1a t/m 4b moet op tellen en in vullen, echter is 2a ('2a - Leveringen/diensten waarbij de heffing van omzetbelasting naar u is verlegd') de voorbelasting.
Of begrijp ik punt 2a niet helemaal goed?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2733-belastingpapieren-invullen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag