Vandaag heb ik met Belasting telefoon gebeld met de vraag of ik ondernemer ben voor de inkomstenbelasting.
Het antwoord hierop was ja.
Echter wil ik dit schriftelijk bevestigd hebben.
Dus heb een kort briefje getypt met de vraag of de inspecteur mij schriftelijk uitsluitsel kan geven of ik ondernemer ben voor de inkomsten belasting. Als ik dit uitsluitsel heb kan ik achteraf ook geen gezeur krijgen met de BD.
Maar waar moet ik de brief naar toesturen?
Is dit het belastingkantoor wat het dicht bij mijn woonplaats zit? Of ergens anders heen?.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fiesta
fiesta
Goedemorgen,
Vandaag heb ik met Belasting telefoon gebeld met de vraag of ik ondernemer ben voor de inkomstenbelasting.
Het antwoord hierop was ja.
Echter wil ik dit schriftelijk bevestigd hebben.
Dus heb een kort briefje getypt met de vraag of de inspecteur mij schriftelijk uitsluitsel kan geven of ik ondernemer ben voor de inkomsten belasting. Als ik dit uitsluitsel heb kan ik achteraf ook geen gezeur krijgen met de BD.
Maar waar moet ik de brief naar toesturen?
Is dit het belastingkantoor wat het dicht bij mijn woonplaats zit? Of ergens anders heen?.
Bedankt
Dennis
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27361-brief-sturen-naar-bd/Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag