Poule Uruguay - NL 6 juli 20.30 uur

Aanbevolen berichten

De regels:

 

Dit topic is bedoeld om voorspellingen te doen van alle wedstrijden die Nederland speelt. Het gaat hierbij om de eindstand. De tussenstand in de rust doet er niet toe. Evenals wie het doelpunt scoort is niet belangrijk. Het topic moet toegankelijk blijven voor iedereen, dus ook voor mensen met minder verstand ervan.

 

Het geven van kneuzen is niet toegestaan. Het is een positief topic. Wanneer iemand de juiste voorspelling heeft gedaan, is de prijs een reus. Dit kunnen meerdere mensen zijn als meerdere mensen dezelfde voorspelling hebben gedaan.

 

Het is mogelijk om één keer een voorspelling per wedstrijd te plaatsen. Deze voorspelling kan niet gewijzigd worden.

 

Per wedstrijd zal ik aangeven wanneer je hier een voorspelling op kunt doen.

 

Ga s.v.p. niet allerlei andere elementen zelf toevoegen: Pedro (P.J.Odems) en ik houden graag het overzicht. Pedro zal tevens de lijsten posten van mensen die meedoen, zodat je een unieke voorspelling kunt plaatsen.

 

Het is niet toegestaan dat moderators de voorspellingen wijzigen van henzelf of van andere deelnemers.

 

Nieuwe wedstrijd, nieuwe kansen

 

Dinsdag 6 juli speelt Oranje haar 6e wedstrijd (1/2e finale) tegen Uruguay om 20.30 uur. Je kan in dit topic aangeven tot uiterlijk dinsdag 6 juli 19.00 uur wat jouw voorspelling is. Pedro en ik zullen ons best doen de lijsten zo goed mogelijk bij te houden. Voor discussies en felicitaties e.d. rondom deze poule, gebruik dan s.v.p. het topic HL WK voorspelling!

 

Prijzen voor deze poule; Pedro verzorgt ophangsystemen voor de winnaar(s) en tevens een reus van iedereen voor iedereen die het goed heeft.

Link naar reactie

Ik heb vannacht nog eens naar de hele wedstrijd tegen Brasil gekeken. Nederland speelde toch wel erg goed hoor. De organisatie was beter in de tweede helft en natuurlijk moet je ook de mazzel hebben dat er eens eentje in gaat. Brasil was uiteindelijk helemaal de kluts kwijt en werd zelfs onsportief. Slechte verliezers. Hopelijk wordt Uruguay net zo serieus voorbereid.

Link naar reactie

Ik pas het wel even aan. ;)

 

Ik denk dat er iets mis gaat. Er is al iemand met 4-0 en ik denk dat die bedoelde 4-0 voor NL.

 

Geef even precies aan wat je bedoelt en schrijf er voor de zekerheid "voor NL" of "voor Uru" achter. De warmte speelt hier parten....

Link naar reactie

Poule Uruguay - Nederland, 6 juli 20.30 uur, deadline 19.00 uur

 

Fiorano 0 - 3 (buiten reuzencompetitie)

Bas 1 - 2 (buiten reuzencompetitie)

XIDESIGN 1 - 3 (buiten reuzencompetitie)

Scaut 0 - 4

 

Goed opletten dus, want NL speelt deze wedstrijd uit!!!

Link naar reactie

uiteraard, maar wij hooligans denken natuurlijk nederland eerst!! :P ;D

 

Die dachten toch in termen Eigen Volk Eerst, of is dat 't zelfde? :p

 

Moeilijk te voorspellen. "Onze" jongens worden verdomd goed voorbereid door Van Marwijk en de zijnen. Er zit daar een hele goede mental coach heel erg goed werk te doen. Maar toch: De naam Brazilië boezemt toch meer ontzag in dan Uruguay. Dit kan alle kanten opschieten. Alles van een 7-0 overwinning tot een moeizame 0-0 en dan een penalty missen...

 

Ik ga na de euforie van gisteren voor een moeizame 1-0 voor Oranje.

 

Een 7-0 zou helemaal niet goed zijn voor de mindset voor de finalewedstrijd. Er is een reële kans dat de finale Nederland - Duitsland wordt... ai ai ai caramba!

Link naar reactie

Poule Uruguay - Nederland, 6 juli 20.30 uur, deadline 19.00 uur

Fransos 0-4

Fioranos 0 - 3 (buiten reuzencompetitie)

Bassos 1 - 2 (buiten reuzencompetitie)

XIDESIGNOS 1 - 3 (buiten reuzencompetitie)

Sandros 1-3

Scautos 0 - 4

Rubenno 0-1 (is blijven hangen)

 

Goed opletten dus, want NL speelt deze wedstrijd uit!!!

Link naar reactie

Snelle jongens hier.... zouden ze dat thuis ook zeggen.... ;)

 

Poule Uruguay - Nederland, 6 juli 20.30 uur, deadline 19.00 uur

 

Rubenho 0-1 (is blijven hangen)

Ironnyos 0-2

Joostos 0-2

Norbertos 0-3

Fioranos 0 - 3 (buiten reuzencompetitie)

Fransos 0-4

Scautos 0 - 4

Bassos 1 - 2 (buiten reuzencompetitie)

XIDESIGNOS 1 - 3 (buiten reuzencompetitie)

Sandros 1-3

 

Goed opletten dus, want NL speelt deze wedstrijd uit!!! (ik ook natuurlijk.....)

Link naar reactie

Poule Uruguay - Nederland, 6 juli 20.30 uur, deadline 19.00 uur

 

Rubenho 0-1 (is blijven hangen)

Ironnyos 0-2

Joostos 0-2

Norbertos 0-3

Fioranos 0 - 3 (buiten reuzencompetitie)

Fransos 0-4

Scautos 0 - 4

Bassos 1 - 2 (buiten reuzencompetitie)

XIDESIGNOS 1 - 3 (buiten reuzencompetitie)

Sandros 1-3

pjvdmeeros 1-4

 

Nu eerst ff pitten.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.