één van de klanten (cafe) is erg ontevreden over de kwaliteit.
in de aanbieding (flyer per post) is duidelijk te lezen dat wat de specs zijn van de beamer én er is verwezen naar onze leveringsvoorwaarden.
helaas importeer ik de spullen en heb geen mogelijkheid om eea terug te sturen.
de klant heeft 1 mnd de beamer in huis gehad, alvorens hij reageerde. daarnaast heeft hij de gemailde factuur betaald.
hij eist geld terug en de beamer retour, dat is voor mij geen optie.
aanvankelijk wilde ik meedenken dmv een soort retourregeling met (zeg maar) 25% kosten in mindering.
vervolgens heeft de klant een eenmalige machtiging laten uitvoeren op onze rekening (!)
deze uiteraard laten terugstorten, melding gemaakt bij de bank enz. enz.
de vraag:
kan een klant, een bedrijf, die getekend heeft voor leveringsvoorwaarden en specificaties van een product ruim ná levering en zelfs na het betalen van de factuur de koop ongedaan maken?
het lijkt me van niet, maar ik hoor graag uw reacties!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Freddy V
Freddy V
hallo allemaal.
ik heb (voor de wk) een aantal beamers verkocht.
één van de klanten (cafe) is erg ontevreden over de kwaliteit.
in de aanbieding (flyer per post) is duidelijk te lezen dat wat de specs zijn van de beamer én er is verwezen naar onze leveringsvoorwaarden.
helaas importeer ik de spullen en heb geen mogelijkheid om eea terug te sturen.
de klant heeft 1 mnd de beamer in huis gehad, alvorens hij reageerde. daarnaast heeft hij de gemailde factuur betaald.
hij eist geld terug en de beamer retour, dat is voor mij geen optie.
aanvankelijk wilde ik meedenken dmv een soort retourregeling met (zeg maar) 25% kosten in mindering.
vervolgens heeft de klant een eenmalige machtiging laten uitvoeren op onze rekening (!)
deze uiteraard laten terugstorten, melding gemaakt bij de bank enz. enz.
de vraag:
kan een klant, een bedrijf, die getekend heeft voor leveringsvoorwaarden en specificaties van een product ruim ná levering en zelfs na het betalen van de factuur de koop ongedaan maken?
het lijkt me van niet, maar ik hoor graag uw reacties!
bvd Freddy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27397-klant-wil-levering-en-betaling-terugdraaien/Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag