• 0

De ondernemende overheid

Gisteren las ik dit opmerkelijke bericht in de volkskrant. Klaarblijkelijk wil de regering het EU voorzitterschap laten sponsoren, hetgeen uiteraard niet gelukt is.

 

Hoe zouden ze dat hebben aangepakt? Zou er een businessplan gemaakt zijn? Is de markt in kaart gebracht? Wat zijn de behoeften van de sponsors die door de regering vervult zouden kunnen worden? Hoe is de marketing aangepakt? Is hier een verkoper aan te pas gekomen?

 

Ik ben zo ontzettend nieuwschierig naar het hele verhaal ;D Leuk voor JP, maakt die ook eens mee hoe belangrijk ondernemerschap is ::)


Geen sponsors voor EU-voorzitterschap

De poging van het kabinet om het EU-voorzitterschap te laten sponsoren door het bedrijfsleven is mislukt. Ondernemingen toonden nauwelijks interesse en het enige serieuze aanbod - van Volvo - stuitte op praktische en juridische bezwaren bij meerdere ministeries....(lees verder)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

'Zoektocht EU-sponsors was knullig'

Van onze verslaggever Marc Peeperkorn (www.volkskrant.nl)

 

DEN HAAG, 12 januari 2004 - VVD en PvdA bekritiseren de 'knullige wijze' waarop het kabinet heeft geprobeerd sponsors te vinden voor het EU-voorzitterschap dit najaar. Voornaamste schuldige achten de twee het ministerie van Buitenlandse Zaken.

 

Kamer laakt gebrek aan daadkracht kabinet

 

Volgens Kamerlid Timmermans (PvdA) betaalt de burger door

 

de 'knullige aanpak' nu een paar miljoen extra aan belasting. 'Waarom lukt het andere landen wel om sponsors te vinden voor hun EU-voorzitterschap?', vraagt hij aan staatsssecretaris Nicolaï van Buitenlandse Zaken. lees verder

 

-------------------------------------------------------------

Humor ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.