• 0

prive adres op google maps, mag dat zo maar?

zit een beetje op google te kijken.

 

sta ik op googlemaps zonder dat ik daar om heb gevraagd. kan dat zo maar?

KVK geeft dus vestigingsadressen inclusief telefoonnummers door aan Google. ??? ???

 

kijk zelf maar als je vanuit huis werkt:

type je adres + huisnummer + plaatsnaam in

en je gegevens staan zomaar op googlemaps :'(

 

Niet iedereen die vanuit huis werkt wil toch dat klanten/buren etc dit zien

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

de buren kunnen op veel meer manieren zien dat er op jouw adres een bedrijf zit, word in tal van databanken en websites opgeslagen die publiekelijk toegangkelijk zijn.

 

Maar wat betreft google maps kan je als je een adres hebt gezocht en daarna links op het bedrijf hebt geklikt de gegevens ook aanpassen (onder de link meer) ik heb voor mezelf net extra gegevens toegevoegd, maar mogelijk kan je ook zaken verwijderen

Link naar reactie
  • 0

.....waar betaalt ie nou zijn huur van.....

 

voor de buren is het wat mij betreft ok,

 

maar vind het niet leuk als klanten direct kunnen zien in wat voor straatje ik woon... (als ze niets anders te doen hebben dan op googlemaps kijken... :)

ik ga gmaps een berichtje sturen

 

bedankt

Link naar reactie
  • 0

Beste Jenny,

 

lees ook even dit topic van een maand geleden

 

Voor wat betreft google geld: een bericht sturen heeft geen zin, ze verwijzen je naar de "self service" portal.. je moet gewoon zelf je gegevens claimen en daarna aanpassen..

 

voor wat betreft de KvK: je moet je realiseren dat dit een openbaar register is. Alle gegevens zijn in principe opvraagbaar, er zijn wel wat restricties op de opvraag maar die gelden vooral bij andere bedrijfsvormen, voor eenmanszaken gelden er voor zover ik weet geen restricties anders dan dat je er voor moet betalen.

 

verder denk ik dat mijn bijdrage in het andere topic je genoeg aanknopingspunten geeft om dit probleempje op te lossen..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.