• 0

nieuwe website gestart! [Ziffpage]

Omschrijving van je concept:

mijn website is heel makkelijk gezegd een simpele homepage. deze pagina is een beetje in de gedachte van "one fits all" gemaakt, en is dus een homepage die voor iedereen bruikbaar is. per categorie staan de meest gebruikte services gelinkt.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

ik heb een website gemaakt, maar moet nog beginnen met promoten(iemand wat goede suggesties hierover om me de goede kant op te wijzen?).

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

de simpelste homepage maken die er is. niet een homepage waar je allemaal moeilijke instellingen voor moet doen of 1tje waar je een account moet maken en je gegevens dus in moet vullen om uberhaupt ermee aan de slag te kunnen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

we zijn vooral innovatief met het brengen van een no-nonsense startpagina.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

ik hoop feedback te krijgen over wat mede hl-ers vinden van mijn site, en wat voor suggesties ze hebben voor de promotie.

 

 

gratis startpagina? http://bit.ly/9p2cSX

gratis website? http://bit.ly/bNbnK1

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Het idee is goed maar ik denk dat de presentatie wat beter mag en zeker ook kan. Zoals iedereen al aanhaalt zijn er al zoveel startpagina websites te vinden. Google heeft denk ik de populairste met iGoogle. Daarnaast zijn er ook veel social bookmarking sites die ong. hetzelfde bewerkstelligen. Sommige van deze sites hebben ook toolbars die meegaan naar andere sites om makkelijk commentaar te leveren, te bookmarken etc.

 

Het idee van free en premium accounts is goed voor de business. Maar je moet wel bedenken waarom mensen bij jou geld willen neerleggen terwijl ze bij Google dit gratis kunnen doen.

 

Mijn advies is om het design op de schop te nemen en te laten doen door een professioneel iemand. Als je wilt heb ik wel een contact maar dat moet dan via een priveberichtje.

 

 

Easy Software Deployment - Een krachtig en éénvoudig te gebruiken software distributie tool - www.easysoftwaredeployment.nl

Link naar reactie
  • 0

Topicstarter: Kan je ons misschien ook al wat insight info geven over de resultaten tot dusver? Zijn je verwachtingen qua bezoekers en inkomsten al waargemaakt of vallen ze wat tegen?

 

Persoonlijk geloof ik niet meer in het idee van een startpagina. Internetgebruikers zijn al voorbij het baby-stadium en weten nu veel beter wat ze willen op het WWW. Zelf gebruik ik Google als startpagina en met mij velen, vrees ik

MyCol.nl - Verzamel & Deel
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 281 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.