So long and thanks for all the fish

Aanbevolen berichten

Hai,

 

Gisteren 6 jaar geleden ben ik lid geworden hier. Ik kwam hier toevallig langs, op zoek naar management- of marketing termen, vermoed ik. En bovendien was ik al langer op zoek naar een plek waar men discussieerde over marketing/management zaken.Ik zat midden in een van de zwartste periodes van mijn leven.

 

Een paar maanden later ben ik mod geworden.

 

Er is sindsdien waanzinnig veel gebeurd:

Innosquad, geen enkele keer bij mods uitjes ;-) , bijeenkomsten bij Nils in NeBib, borrels in Utrecht, aanwezig zijn in kilt, strand BBQ, vergaderingen, mods meetings, beginnen met bloggen, heftige discussies onder mods, discussie online over normen en waarden van HL, beginnen/stoppen met Marketingforum.nl vanuit HL.nl, denken met Nils en Edward over het overnemen van Higherlevel (via mijn mobiel vanaf een heuvel in Toscane - de roaming kosten waren fenomenaal), Golf met Edward, lunches bij Paragin, Twitter bij HL introduceren, de vereniging Higherlevel, stoppen met bloggen, nachtelijke Skype-gesprekken met Jeroen en Edward. De vele, vele ondernemers, waarvan ik nu sommigen tot mijn vrienden reken. 6 jaar lang: never a dull moment. Prachtige hoogtepunten en gebeurtenissen.

 

Het afgelopen jaar was ik eigenlijk geen mod meer : Fred, Frans en Joost waren iedere keer zo razendsnel, dat ik mijn mods schap minder hoefde te vervullen.

 

Het overlijden van Fred en Kees zorgden voor een denkpauze. Ik kon even niet meer bloggen.

Juist in deze dramatische tijd zou je het gevoel moeten hebben van een HL-community. En toen merkte ik dat ik die niet zag buiten de mods en oude gedienden. Ik was, kortweg, het contact met de gewone leden kwijtgeraakt. Het zorgde dat ik versneld ging nadenken over mijn toekomst binnen HL: hoe kan je spreken namens een community, als je die bent kwijtgeraakt ?

 

Al vanaf 2007 was ik bezig met andere plannen en visies voor verandering van HL. Toen ik met Jeroen en Edward vorige maand "klaar" was met onze opdracht, merkte ik dat ik het niet meer kon opbrengen: verder gaan met veel energie stoppen in Higherlevel. Dat vind ik jammer: ik was de opdracht begonnen met het idee om HL echt een stap verder te brengen.

 

Maar wat was het mod diner een mooie manier om afscheid te nemen ! En nu doorpakken !!

 

Nu het moment er is om afscheid te nemen, besef ik pas hoe ik vergroeid was met Higherlevel: iedere dag inloggen, wieden, zaaien, checken van de stats. Ongemerkt werd Higherlevel een onderdeel van mijn arsenaal aan online marketing tools en inzichten. Het heeft mijn zakelijke en persoonlijke leven verrijkt.

 

Ik hoop dat jullie de recente buitenkans gaan aangrijpen om meer ondernemers dan ooit de rijkdom en het plezier van HigherLevel te laten genieten. Durf die verandering aan: want stilstand is achteruitgang. Nederland verdient meer Higherlevel.

 

Groet, succes en tot ziens,

 

Ewout.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.