• 0

Apothekerskast of gelijksoortige kast

Er zijn veel varianten te vinden. Wat ikzelf wil is lange lades (heb qua breedte niet meer veel ruimte, qua diepte heel veel), lekker soepel open en dicht (dus na tikje al netjes dicht vallend), redelijk diepe lades (liever bv 6 lades met smalle vakken dan 12 lades met brede vakken. Hoe meer artikelen per lade kwijt hoe minder vaak lade open en dicht moeten doen). Degene die je in de bijlage ziet is wat ik in gedachten had. Degene die het leverd zei zelf dat ze betere alternatieven hebben, na 3 weken wachten bleek dat ze er vanuit gingen dat ik het toch allemaal te duur vind. ::)

 

 

 

mod-edit: Dit topic is een afplitsing van een ander topic vandaar dat de OP wat anders overkomt dan normaal

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Vreemd genoeg lukt het niet om bijlage toe te voegen. Dan maar even zo:

kastvb.jpg

 

Het is trouwens voor kleine producten, bv duurdere bedels (glas of bot) maar ook zakjes dure rocailles (verpakt per 5 a 10 gram). Voor de rest gebruik ik gewoon stellingskasten met plastic bakjes, dat werkt voor de meeste artikelen wel goed.

Link naar reactie
  • 0

;) had ik al gedaan, ze hadden geeeeen idee....ja of ik moet eens bij andere apotheken langs gaan...Is alleen frustrerend dat ik op zich al 'n goede heb gevonden maar dat ze zo slecht reageren. Je gunt hun als het ware je geld dan ook niet meer, maar ja als je het nergens anders kan vinden....

Link naar reactie
  • 1

Sandra,

 

Heb je onderstaande links al eens bekeken/gevonden?

 

http://www.logimedical.nl/index.php?id=231

http://home.planet.nl/~jon72411/JdTm/producten/

http://www.becker-triftern.de/english/produ/festeinb/pfset.html

http://www.medischmeubilair.nl/contents/en-uk/d331.html

http://www.arspharma.be/1262405.htm

 

Niet alle links leveren kasten, maar leveren een complete inrichting. Misschien dat zij je telefonisch verder willen helpen.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de moeite maar ik wil graag de diepte kunnen gebruiken, dus meerdere artikelen achter elkaar. Overigens zijn de rest van mijn stellingen een goedkopere variant daarvan:

plasticbakjes.jpg

Dus gewoon stevige stellingskast met plastic bakjes van paardekooper (bedoeld voor eten). Doordat het ook dieper is kun je er meer artikelen kwijt wat ook weer lopen scheelt. Dit zijn redelijk grote bakjes. Ik wil hele kleine vakjes (kleiner dan die waar jij naar verwijst) en beste oplossing daarvoor lijkt me een apothekerskast.

Link naar reactie
  • 0

Je moest eens weten ;) heb hem zelf al een keer gecontacteerd (geef liever geld aan een nuttige hl-er dan iemand waar je meerdere keren om offerte moet vragen) maar de leverancier die het hem kon leveren is ermee gestopt. Wel al info gekregen over alternatieve producten zoals tekeningkasten.

 

Gelukkig heb ik eindelijk van eentje een offerte gekregen en de andere gaat alsnog deze week aan de slag voor een offerte, dus wie weet heb ik alsnog snel een mooie oplossing. Iedereen in ieder geval bedankt voor de moeite. Het is leuk hoe 'even zeuren onder zeurtopic' al snel uit kan lopen tot vele nuttige tips. Hopelijk wordt deze topic ooit door iemand gevonden via zoekfunctie zodat ook anderen er wat aan hebben. ;)

Link naar reactie
  • 0

- breedte 3,8 meter beschikbaar

- diepte 1,5 meter, zou zelfs iets meer kunnen

- hoogte plafond is iets van 3 meter 20, denk alleen wel dat het onhandig zal werken als het echt zo hoog wordt.

- formaat bakjes die ik nu gebruik is 180 breed x 135 lang x 118 hoog (in mm), 2000cc. Ik denk aan 40% van die grootte, dus 800cc. Of misschien zelfs bepaalde lades 50% en sommige lades 30% grootte per vakje.

- Op dit moment heb ik 600 artikelen die ik er in ieder geval in kwijt zou willen. Ik denk dat ik wil beginnen met de mogelijkheid 1000 artikelen erin kwijt te kunnen, met eventueel later uitbreidmogelijkheid tot 2500 artikelen.

 

Ik heb uitgerekend hoeveel ik momenteel kwijt kan in mijn stellingskast van 1 meter 20 lang, 93 cm diep, 6 planken. Als ik dat vermenigvuldig met 2 (kleinere bakjes) en nog eens vermenigvuldig met 2 (er is nu marge tussen de planken nodig, redelijk groot, dat zal bij lades niet nodig zijn) kom ik uit op 1080 artikelen per kast van 1 meter 20. De stellingskasten staan overigens in het midden (loop dan dus langs beiden kanten). Ik heb nu alleen nog ruimte langs de muur, vandaar dat ik graag met lades wil werken zodat de diepte goed benut kan worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.