Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Highio
Beste HL-ers,
enige tijd heb ik gespeeld met de gedachte om een column over social media icons te schrijven. Echter, gevoelsmatig en door enkele, snelle Google-opdrachten met nog niet zo gek veel informatie over dit onderwerp, krijg ik geen 'rond' verhaal. Wie heeft nadrukkelijk nagedacht over zijn/haar HL-icon (schermafbeelding)? Ik zie flink wat gezichten naast vele onleesbare logo's (veelal combinaties van figuren en tekst, die kennelijk niet bedacht zijn voor minimale, vierkante vlakvulling) en natuurlijk de default profielfoto's.
Wie heeft ooit een (fav)icon aan zijn huisstijl toegevoegd? Of wie zet zijn icon structureel in verschillende social media in? Is dit dan branding met een goede persoonlijke foto of branding van een logo met bedrijfsnaam of merk?
De HL-handtekening zou ik in deze draad willen integreren. Wat kun je meer doen dan een domeinnaam en pay-off of omschrijving van activiteiten toevoegen? Ik hoop op een leuke discussie.
Oranjegroet,
Highio
P.S. een handleiding of x howto's is allicht een goed idee om het doorlinken vanuit HL en social media in het algemeen te verhogen
"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."