• 0

Marketingideeën en -verbeteringen gezocht voor mijn logodesignbedrijf

Beste Higherlevel leden,

 

Ben al een tijdje lid van dit forum en ook al een tijdje actief. Mijn bedrijfje heb ik aardig kunnen ontwikkelen en regelmatig

voeg ik nog wat toe op de website etc. Binnenkort komt er ook een pagina met 'wat zeggen de klanten?' (maar dat terzijde)

Toch krijg ik relatief/zeer weinig aanvragen binnen. Nu vind ik het ook lastig om de juiste marketingmethodes te vinden.

Ik ben nu na heel wat moeite op Google best aardig te vinden in de organische zoekresultaten, zoek bijvoorbeeld op

'eigen logo', 'eigen logo prijs' en ik ben toch wel in de top 4 te vinden. Ook voor verschillende andere zoekwoorden sta

ik ondertussen op pagina 1. De enigste andere vorm van marketing die ik heb, is actief zijn, hier op Higherlevel, met

dat mooie linkje in mijn handtekening.

 

Heeft er iemand nog andere goede marketing ideeën? Mijn doelgroep is duidelijk: de (startende) ondernemer die tegen een lage prijs een professioneel logo zoekt!

 

Hopelijk komen hier goede ideeën uit :)

 

Sander

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Sander,

 

Wat me opvalt is dat je op je website nog steeds volledig anoniem bent (bij reacties hierover op je eerdere vraag heb je hier ook niet op gereageerd). Geen naam, geen adres, geen e-mail, geen telefoonnummer en geen KvK nummer. Onder logo4life kan ik je ook niet vinden in het handelsregister. Misschien dat bezoekers daarop afhaken?

 

Daarnaast krijg ik via de "voorwaarden" link geen algemene voorwaarden te zien, maar een combinatie van een disclaimer en een privacy statement. Ook dat helpt niet om te bepalen of ik zaken met je wil doen.

 

Groet,

 

John

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Sander,

 

Het eerste wat mij opvalt is dat het contact met jou alleen geschiedt via email. Dit wekt niet het vertrouwen dat je verwacht van een bedrijf. Ik kan mij voorstellen dat mensen eerst telefonisch contact willen hebben of op zijn minst willen weten waar je gevestigd bent.

 

Ten tweede het proces voor het bestellen is gedaan via email communicatie, waarom maak je niet een compleet bestel proces via je website. Dan kunnen klanten direct aangeven wat ze willen en hoeven ze niet eerst te wachten op een email. Je moet voor klanten de drempel zo laag mogelijk maken.

 

Wat betreft marketing kijk naar google adwords, probeer een naamsvermelding te krijgen op websites waar startende ondernemers informatie zoeken. Een voorbeeld van offline reclame is de visitekaartjes display bij de kamer van koophandel, hier zie je allerlei producten/diensten die toegespitst zijn op de startende ondernemer.

 

Kijk ook naar je concurrenten wat doen hun om in de schijnwerpers te komen van de startende ondernemer.

 

Veel suc6 en ik hoop dat je hier wat aan hebt.

 

Bob

Link naar reactie
  • 0

Ik zie dat jullie allebei de anonimiteit een echt struikelblok vinden en ik ben dan ook blij om te zeggen dat hier in de nabije

toekomst wat aan gedaan gaat worden. Een vestingsplaats is alleen lastig, daar ik alles vanuit huis doe. Heeft het dan zin

dit ook op de website te vermelden? Een telefoonnummer zou ik niet gauw vermelden op de website, omdat ik simpelweg

niet ten alle tijde bereikbaar ben. Wel zou ik natuurlijk op de website een zeer kort formuliertje toe kunne voegen waarmee

men even kan vragen of ik hen kan bellen.

 

Over 'de voorwaarden', dit klopt inderdaad, nu je het zegt kan ik dat beter veranderen in privacy/disclaimer. Wat zou ik dan

moeten vermelden in de voorwaarden?

 

Wat Google adwords betreft, ik heb dit een tijdje geprobeerd, maar hier kwam weinig resultaat uit. Misschien na de updates

van deze zomer waardoor het wat minder anoniem wordt, en met een 'wat zeggen de klanten?' pagina, dat ik het nog eens

moet proberen.

 

Dat laatste vind ik nu juist heel lastig. Ik kan ook niet goed vinden wat andere bedrijven nu doen om die startende

ondernemer te benaderen. Ik heb al naar een aantal verschillende bureau's gekeken maar met weinig resultaat.

 

Jullie in ieder geval opnieuw bedankt voor jullie inzet!

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Als ik op je site kom heb ik zoiets van, dat kan niet voor dat geld. Een goed logo maken daar zit meer achter dan een prijs. Vaak zit daar een visie achter of strategie. Een bedrijf dat een logo wil laten maken wil niet de laagste prijs maar een goed logo.

 

Ik zou de strategie wat veranderen. Meer een luxe uitstraling "je bent goed en groot" en de prijs valt achteraf mee.

 

Denk aan H&M luxe uitstraling en een goede prijs dat is hun strategie.

 

 

'Een onbeperkt aantal revisies voor uw eigen logo!'

 

Dit "proeft naar onzekerheid" jij weet hoe het moet en als je een logo maakt dan is dat de beste....

 

Als er achteraf nog aanpassingen zijn zou ik dat zeker niet online melden.

 

Gevonden worden op "eigen logo" is mooi maar wordt er ook op gezocht. Denk meer aan bv "ontwerpen logo" "Logo ontwerp" Ik weet zo niet waar ze op zoeken maar dat weet jij waarschijnlijk beter. Pas daar je site op aan.

 

 

"goed en groot" wil ook zeggen dat je bekend moet zijn en bereikbaar.

 

Succes en zeker volhouden

 

Ps. HL als marketinginstrument dat weet ik zo niet. Ik zie het meer als kennisinstrument.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Over 'de voorwaarden', dit klopt inderdaad, nu je het zegt kan ik dat beter veranderen in privacy/disclaimer. Wat zou ik dan

moeten vermelden in de voorwaarden?

Onder "voorwaarden" horen je Algemene Voorwaarden te staan. Je zult ze in ieder geval kenbaar moeten maken en de klant moet ermee accoord gaan bij het plaatsen van een opdracht. Als je het advies van Maverick2k volgt en een bestelproces op je website plaatst, moeten ze dus beschikbaar zijn op je website.

 

 

Een vestingsplaats is alleen lastig, daar ik alles vanuit huis doe. Heeft het dan zin dit ook op de website te vermelden? Een telefoonnummer zou ik niet gauw vermelden op de website, omdat ik simpelweg niet ten alle tijde bereikbaar ben.

Als je geen apart kantoor hebt, is je woonadres je vestigingsadres. En je hoeft echt niet de hele dag bereikbaar te zijn, dan staat gewoon je voicemail of je telefoonbeantwoorder aan en bel je later terug.

Link naar reactie
  • 0

Neem een telefoonservice, dan wordt je telefoon altijd opgenomen en doorverbonden als je bereikbaar bent. Je ontvangt een sms of emails als de telefoonservice je niet kon bereiken.

Newviews automatiseert de boekhouding (o.a. scannen/herkennen, UBL2 en directe bankkoppelingen), ook voor accountants- en administratiekantoren: www.newviews.nl

--

Wonen in Bussum, 3 garages, grote tuin en aparte bedrijfsruimte?

http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-74981118-lammert-majoorlaan-58

Link naar reactie
  • 0

Nou Scaut, wat zou jij dan een redelijk prijs vinden? Ik mijn starterstopic was dit ook al een groot probleem. Ik heb toen mijn

prijs al goed opgeschroefd, maar jij zou nog meer verwachten?

 

Met meer een 'luxe uitstraling' bedoel je de website qua looks aanpassen? Of had je andere dingen in gedachten?

 

Over die revisies. Tja, ik werk op een andere manier dan sommige andere design bureau's doen. Ik maak een aantal

verschillende concepten, en daarvandaan werk ik naar het logo voor de klant toe. Ik pas het zo aan als hun het mooi

vinden. Als ik de revisies overboord zou gooien, betekend dat dat ik mijn gehele werkwijze aan zou moeten passen.

Ik denk ook dat dit moeilijker zou zijn, omdat je dan precies een logo moet maken dat bij de klant past, anders heb je

pech. De klant betaald nl. pas als deze tevreden is. Ik geef toe dat ik het niet altijd eens ben met de klant, maar die is

tenslotte koning! ;)

 

Gevonden worden op eigen logo brengt inderdaad niet veel leads binnen. Maar om gevonden te worden op 'Logo ontwerp'

is niet alleen tijdrovend, maar kost ook zeer veel geld. Dit zijn nl. de top zoekwoorden waar iedereen voor gevonden

wil worden, en waarvoor je waarschijnlijk een SEO bureau in zou moeten schakelen. Google Adwords zou misschien meer

een optie zijn voor dergelijk zoekwoorden.

 

@John,

 

De voorwaarden mag ik dan misschien nog wel toevoegen, en zal binnenkort de naam van de huidige 'voorwaarden' aanpassen.

 

@Tim,

 

Leuk idee, maar zoiets is waarschijnlijk niet goedkoop en op het moment nog niet rendabel.

 

ALVAST BEDANKT!! voor al jullie inzet, super feedback hier altijd :)

 

PS: HL is zeker een bron van kennis, maar tevens een klein marketinginstrument ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Hoi Sander,

 

Ik vind je logo ontwerpen nog steeds helemaal geweldig! Ontzettend jammer dat ik dit vorig jaar bij de oprichting van mijn bedrijf niet ben tegengekomen. Achteraf denk ik wel eens dat ik meer uit mijn logo kunnen halen, het heeft toch een grotere impact op de uitstraling van je bedrijf als dat ik van tevoren had ingeschat.

 

Ik zou het meer persoonlijk maken door bijvoorbeeld ipv adres/telefoon gegevens iets over jezelf te vertellen en een representatieve foto erbij oid. Het gaat hier tenslotte toch om een dienst en dit geeft wat meer vertrouwen.

 

Daarbij zou ik gewoon je telefoonnummer en adres op de site zetten, naar mijn weten ben je ook verplicht om informatie zoals kvk nummer, woonplaats en email te vermelden. En dat mensen je niet direct telefonisch kunnen bereiken zou ik niet zo erg vinden, momenteel loopt het nog niet echt storm dus heb je tijd om deze potentiele klanten achteraf te woord te staan, ik doe dit zelf ook, soms kan ik antwoorden en soms bel ik ze na een uurtje terug. Mocht het nu drukker gaan worden dan kun je je altijd nog richten op een telefoondienst.

 

Ik vind het zelf altijd vervelend om een contactformulier in te vullen, ik zoek dan liever een email adres op aangezien je dan nog kan terugvinden wat je geschreven hebt en het niet verdwijnt in een "blackbox"

 

Qua marketing zou je er meer uit kunnen halen: Je hebt best wel iets unieks, zeer mooie logo's van een aantal leuke bedrijven voor een prijs die voor heel veel mensen absoluut aantrekkelijk is. (al was je vorige prijs nog aantrekkelijker ;) )

 

Misschien kun je door klanten wat recensies laten schrijven voor op de site? Of een paar tags?

 

Kijk eens of je in het blad van de KVK kunt komen met een artikeltje, hier kun je je zelf voor opgeven.

misschien ook actief deel gaan nemen aan het forum van de KVK "start"oid?

Aanmelden bij nieuwssites, mecuriusgids.nl

 

Ik begrijp wel dat je je site zo minimalistisch mogelijk wil houden omdat dat bij je stijl past, maar omdat je in de startfase zit, moet je hier misschien toch iets van afwijken?

 

 

Succes!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Nou Scaut, wat zou jij dan een redelijk prijs vinden? Ik mijn starterstopic was dit ook al een groot probleem. Ik heb toen mijn

prijs al goed opgeschroefd, maar jij zou nog meer verwachten?

 

Met meer een 'luxe uitstraling' bedoel je de website qua looks aanpassen? Of had je andere dingen in gedachten?

 

Over die revisies. Tja, ik werk op een andere manier dan sommige andere design bureau's doen. Ik maak een aantal

verschillende concepten, en daarvandaan werk ik naar het logo voor de klant toe. Ik pas het zo aan als hun het mooi

vinden. Als ik de revisies overboord zou gooien, betekend dat dat ik mijn gehele werkwijze aan zou moeten passen.

Ik denk ook dat dit moeilijker zou zijn, omdat je dan precies een logo moet maken dat bij de klant past, anders heb je

pech. De klant betaald nl. pas als deze tevreden is. Ik geef toe dat ik het niet altijd eens ben met de klant, maar die is

tenslotte koning! ;)

 

Prijs is afhankelijk van de briefing. Ik zou hem dus eraf halen. Je zou ook kunnen overwegen om ook de bedrijsfnaam erbij te verzinnen. (is veel vraag na zie andere topics) Je kunt dus paketten paken met daarbij prijs op aanvraag. Met of zonder bedrijfsnaam.

 

Luxe is inderdaad de site. Je flickr pagina ziet er luxe uit. Je logo's zien er ook goed uit. zo moet je het bouwen bij je referenties. Ik zou wat meer visualiseren op je site en wat minder text.

 

 

Revisies daar werken andere bedrijven ook mee. Ik vind het overbodig om te vermelden.

 

E-mail formulier is te beperkt. Zoals hierboven vermeld zou ik er geen e-mail adres opzetten. Er zijn tegenwoordig veel mensen die met online mailboxen werken en daar is de drempel te hoog om dan te reageren. (link werkt namelijk dan niet). Een goed reactie formulier werkt drempelverlagend. En je weet meteen wat ze willen.

 

Heb je de site op orde zou ik toch weer voorzichtig gaan testen met adwords. Probeer met enkele lange exacte zoekwoorden. Begin klein en zoek de woorden die scoren.

 

Let wel dit zijn suggesties en ben geen logo ontwerper. Dit is jou ding haal eruit wat je goed vind en de rest gooi je weg ;)

 

Ik zal aan je denken als ik voor een klant een logo nodig heb.

 

Succes ermee.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Sander,

 

Hierbij mijn tips over je site.

Zoals al eerder is aangegeven mis ik ook het persoonlijke in je site. Adresgegevens, jouw naam, evt. Een foto maakt het allemaal betrouwbaarder.

Voorts is de beschrijving van je werkwijze goed alleen vestig je erg de nadruk op de betalingsmethode, de klant ontvangt na betaling het logo in genoemde bestanden.

Op de factuur kun je de betalingsmethoden vastleggen.

Wat bij juist geen vertrouwen wekt is de belofte om binnen drie dagen een logo te ontwerpen, laat de klant de gewenste aflevertijd aangeven.

 

Link naar reactie
  • 0

Dag Sander,

 

Dat je jouw gegevens en voorwaarden moet vermelden zal ondertussen duidelijk zijn.

 

Een belangrijk advies dat ik je wil geven heeft betrekking op jouw vraag over het aantal aanvragen dat je krijgt op basis van jouw ranking bij Google:

 

Wacht dit niet af. Leuk dat je hoog in de ranking komt, maar klim gewoon eens in de telefoon. Bellen kost geen drol, en met een goed verhaal kun je bedrijven met geen, of een slecht logo denk ik snel triggeren.

 

Bellen is misschien wel iets enger, maar dat vinden de meeste mensen. Geloof me, het resultaat zal er zijn!

 

Op dit forum zijn ook veel adviezen te vinden over effectief bellen van bedrijven.

 

groetsch,

 

Stefan

Link naar reactie
  • 0

Heb even alle tips op een rijtje gezet:

 

Meer persoonlijke gegevens op de website:

 

- KVK nr./BTW nr.

- Naam

- Thuisadres

- Optie toevoegen voor telefoongesprek

- Email formulier uitbreiden?

 

Marketing ideeën:

 

- Na updates website, langzaamaan toch Google adwords gaan proberen

- Artikel in het blad van de KVK

- Aanmelden bij nieuwssites, mecuriusgids.nl etc.

- Visitekaartjes display KVK

- Bedrijven bellen

 

Toekomst ideeën website:

- Verschillende pakketten aanbieden, verschillende prijzen

- Recensies van klanten toevoegen op de website

- Copyright/Disclaimer aanpassen

- 3 werkdagen belofte aanpassen

 

Volgens mij waren dit alle ideeën tot nu toe. Binnenkort zal ik meer persoonlijke gegevens toevoegen aan de contact

pagina, evenals een formulier waar mensen hun telefoonnr, in kunnen vullen zodat ik ze z.s.m. terug bel. Lijkt mij een

aardige oplossing daar ik niet altijd bereikbaar ben. Hoe ik het email formulier uit zou moeten breiden ben ik nog niet

helemaal uit.

 

Na de verschillende updates van de website zal ik de marketing ideeën stuk voor stuk een na gaan lopen en gaan

testen wat er wel en niet voor mij werkt. Het bellen van bedrijven lijkt iets dat goed zou kunnen werken, maar zoals

al aangegeven, toch een beetje 'eng'.

 

De toekomstplannen zijn al voor een deel op weg. In de offline versie van mijn website heb ik de Disclaimer/Privacy

aangepast en heb ik algemene voorwaarden toegevoegd (gedownload en aangepast van de KVK). De 3 werkdagen

belofte heb ik ook aangepast naar 'enkele werkdagen' en ik heb al een volledige pagina van klanten recensies inclusief

twee recensies van klanten die pas bij mij een project hebben afgerond. Op het moment dat ik een derde recensie binnen

krijg zet ik alles tegelijkertijd online.

 

Bedankt voor alle tips HL leden! :)

 

 

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Hallo Sander,

 

Gebruik maken van LinkedIn kan ik je absoluut aanraden. Aan de ene kant kost het je niets dan wat tijd. Aan de andere kant is het een plek waar je vooral in de groepen sector je doelgroep makkelijk kan vinden. Zoek maar eens binnen de groepen op 'eigen bedrijf' of 'ondernemer'.

 

Wat betreft SEO en het inschakelen van een SEO bureau. Mocht je hier aan willen beginnen, zorg dan eerst dat een partij een gedegen zoekwoord analyse maakt. Niemand kan je garanties geven over topresultaten. Maar met een goede analyse kun je wel de beste persoonlijke keuze maken. Wil je een kans maken op een toppositie op het zoekwoord 'logo ontwerpen' dan zal de analyse zeer waarschijnlijk uitwijzen dat er veel concurrentie is en dat dat heel veel tijd kost en daarom een flinke investering mee brengt. Aan de andere kant zullen er zoekwoorden zijn waarop je meer kans maakt, maar waar het zoekverkeer kleiner is. D.m.v. een analyse kun je beter bepalen of het de investering waard is.

 

Succes!

Neemt MKB bedrijven met 5-25 personeelsleden, maar zonder marketeer, bij de hand met professionele marketing strategie en uitvoering. Eigenaar van marketing bureau GroeiBewijs.

Link naar reactie
  • 0

Nou, dat inschakelen van een SEO bureau zit er nog een lange tijd niet in, om de reden die je zelf ook noemt. Voor er resultaat

is voor zulke zoekwoorden zijn we heel wat €€€ verder ;)

 

Wat betref LinkedIn, ik ben er wel lid en heb er ook een profiel maar snap niet zo goed hoe ik daarmee nu klanten zou kunnen benaderen? Je hebt het over groepen? Hoe vind ik dit soort groepen en hoe kom ik in contact met de leden van deze groepen?

 

Gr Sander

 

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Meedoen aan pitches of ontwerpwedstrijden voor logo's/huisstijlen!? Daar struint jouw doelgroep van potentiële logozoekers met minimaal budget namelijk veelvuldig rond en kun je jezelf in de picture pitchen/je portfolio tonen. Als je genoeg werk en ervaring hebt, kan je all-in prijs omhoog of misschien nog verstandiger uurtarief geintroduceerd worden.

 

Heb je al een profiel op coroflot.com? Laat je portfolio en met name recent werk zien (projecten per kwartaal o.i.d.).

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hier ben ik ook begonnen, maar het nadeel van deze ontwerp wedstrijden is simpelweg dat het veel moeite kan kosten

zonder enig resultaat. Je werk hoeft niet van minder kwaliteit te zijn dan dat van andere ontwerpers, maar als de opdrachtgever

gewoon het ontwerp van de ander net een stukje mooier vindt, heb je aardig wat tijd verspild. Daar er vaak 60+ ontwerpers

meedoen aan zo'n dergelijk wedstrijd waarvan ongeveer de helft ook kwaliteiten in huis heeft, vind ik het meer een loterij.

 

Wel goed nagedacht, daar raak ik inderdaad wat klanten kwijt ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Professioneel, persoonlijk, lage prijs... ik mis het argument duurzaam (flexibel/schaalbaar/multimediaal) logo of duurzame huisstijl, gezien je bedrijfsnaam. Bij een goede, methodische intake/briefing zou je het max. aantal revisies en een doorlooptijd moeten kunnen kwantificeren. Het aantal stappen in de methode weergeven en het aantal geschatte revisies en concrete tijdspad noemen, maken je aanbod zakelijker. Gebruik genummerde fasen, een diagram of afbeelding i.p.v. lange platte tekst.

 

Wat bij mij twijfel zaait is het noemen van designers (meervoud), want ik vind logo-ontwerp een ambacht. Ik heb daarbij liever te maken met een (één) persoon. Andersom geredeneerd zou je je met meerdere designers als bureau of collectief toch af en toe moeten kunnen profileren bij ontwerpwedstrijden.

 

Hoe denk je (denken jullie) over de rechten van het overgedragen werk? Wie heeft de AV opgesteld? Kan ik als opdrachtgever op een zeker moment in het proces langskomen of zijn jullie bereid om te reizen? Welke kosten komen bij extra wensen of een vervolgopdracht kijken?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Sander,

 

Toch denk ik dat het de moeite loont om eens goed naar je zoekwoorden te kijken. Niet om aan zelfpromotie te doen, maar ik heb op HL een topic geschreven over SEO, misschien kun je daar wat tips uit putten:

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=3;action=display;threadid=29169;start=0

 

Kijk ook eens naar het topic van Moovio.

 

 

Nou, dat inschakelen van een SEO bureau zit er nog een lange tijd niet in, om de reden die je zelf ook noemt. Voor er resultaat

is voor zulke zoekwoorden zijn we heel wat €€€ verder ;)

 

Wat betref LinkedIn, ik ben er wel lid en heb er ook een profiel maar snap niet zo goed hoe ik daarmee nu klanten zou kunnen benaderen? Je hebt het over groepen? Hoe vind ik dit soort groepen en hoe kom ik in contact met de leden van deze groepen?

 

Gr Sander

 

Link naar reactie
  • 0

Sander,

 

'Groups' is een menu item in LinkedIn, daar kun je naar groepen zoeken.

 

LinkedIn is niet het instrument dat je gebruikt om potentiële klanten rechtstreeks te benaderen. Zie het gebruik meer zoals Higher Level. Discussieer mee, geef meningen en tips. Bouw daarnaast actief aan je netwerk en gebruik je netwerk. Het verschil met HL is dat je uiteindelijk wel recht op de man je diensten aan kan en mag bieden. Verwacht overigens geen snelle resultaten. Maar door wekelijks wat tijd in je netwerk te investeren, zal het uiteindelijk gaan opleveren.

 

Ik vind het echt een sterk medium, dat je wel volgens de spelregels moet gebruiken. Hier kun je een een document downloaden dat de werking van LinkedIn heel duidelijk omschrijft. http://www.hoe-linkedin-nu-echt-gebruiken.com/nl-lightversion.html. Enkele hoofdstukken ontbreken, maar die vind je in het boek welke voor 2 tientjes te koop is.

Neemt MKB bedrijven met 5-25 personeelsleden, maar zonder marketeer, bij de hand met professionele marketing strategie en uitvoering. Eigenaar van marketing bureau GroeiBewijs.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.