• 0

creditcard maatschappij gezocht met digitale afschriften

Advies gevraagd..

Ik verbaas me nog steeds dat de Rabobank creditcard afdeling nog steeds in de prehistorie zit,

 

Het is simpelweg niet mogelijk om digitale afschriften te krijgen voor onze zakelijke rekening met 7 creditcards, inhoudelijk moet ik dus elke mutatie zelf inboeken en daar we tientallen services en diensten hebben die via de creditcards lopen is dit bijna geen doen.

 

Ik heb al gevraagd wanneer er verbetering zou zijn, mij werd verzekerd dat t deze zomer gedigitaliseerd zou worden, maar nog steeds geen zicht op het wanneer.

 

Verder stoort het me ook bijzonder dat de datum van het afschrift niet op de laatste dag van de maand is, maar halverwege zodat je met allemaal transitorische posten de boel recht moet trekken bij het begin van het jaar/kwartaal.

 

Ik heb al gekeken naar andere aanbieders, maar nog geen gevonden die wel van deze tijd is.

Heeft iemand ervaring met een zakelijke creditcard aanbieder die aanbevelenswaardig is?

 

Dank.

 

 

Groeten,

Laurens.

www.coconutbookkeeping.com accounting your troubles away

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dank voor uw suggesties. Rabobank is op dit moment bezig om de mogelijkheden van de zakelijke creditcard uit te breiden. Hierbij valt te denken aan realtime online informatie over het creditcard gebruik maar ook andere diensten die aansluiten bij de behoeftes van onze zakelijke klanten. We zullen u hierover persoonlijk informeren wanneer exact bekend is wanneer de uitbreidingen zijn doorgevoerd.

Marketing Manager Online

Rabobank Nederland

Link naar reactie
  • 0

Dank voor uw suggesties. Rabobank is op dit moment bezig om de mogelijkheden van de zakelijke creditcard uit te breiden. Hierbij valt te denken aan realtime online informatie over het creditcard gebruik maar ook andere diensten die aansluiten bij de behoeftes van onze zakelijke klanten. We zullen u hierover persoonlijk informeren wanneer exact bekend is wanneer de uitbreidingen zijn doorgevoerd.

 

Toch interessant om te zien hoe bedrijven de online reacties in de gaten houden. Dat is een nieuwe bedrijfstak geworden (ben de naam even kwijt van dit vak)

 

Ik heb ABN maar krijg veel afschriften waar ik niets van snap. Moet toch eens vragen hoeveel tijd daar de boekhouder mee bezig is. Eens kijken of de online aankopen wel zo goedkoop zijn als ik werkelijk denk....

Link naar reactie
  • 0

Toch interessant om te zien hoe bedrijven de online reacties in de gaten houden. Dat is een nieuwe bedrijfstak geworden (ben de naam even kwijt van dit vak)

 

Ehm... forummen? :) Net als jij en ik bestaat ook de Rabobank uit mensen die het wel eens leuk vinden om op een forum rond te struinen. Aangezien de Rabobank partner is van dit forum, is het dus niet verwonderlijk dat ze relevante topics lezen (overigens zou het ook mooi zijn als andere grote organisaties dit inhoudelijk zouden doen, levert alleen maar meer kennis op :))

Link naar reactie
  • 0

Toch interessant om te zien hoe bedrijven de online reacties in de gaten houden. Dat is een nieuwe bedrijfstak geworden (ben de naam even kwijt van dit vak)

 

Ehm... forummen? :) Net als jij en ik bestaat ook de Rabobank uit mensen die het wel eens leuk vinden om op een forum rond te struinen. Aangezien de Rabobank partner is van dit forum, is het dus niet verwonderlijk dat ze relevante topics lezen (overigens zou het ook mooi zijn als andere grote organisaties dit inhoudelijk zouden doen, levert alleen maar meer kennis op :))

 

"search engine reputation management" ook knipseldienst genoemd. (heb ooit een artikel gelezen waar het een andere naam had maar kan het niet meer vinden :(

 

Ik heb al gevraagd wanneer er verbetering zou zijn, mij werd verzekerd dat t deze zomer gedigitaliseerd zou worden, maar nog steeds geen zicht op het wanneer.

 

Rabobank herhaald hier wat tc starter al eerder gemeld heeft dus ik zie daar geen toegevoegde waarde.

Rabobank is "partner" dus het lijkt me beter om het hier bij te laten. ;)

Link naar reactie
  • 0

Niet mee eens. Ik denk dat de toon nog even gezocht moet worden, maar dat geldt voor meer nieuwe leden. Niet op basis van enkele berichtjes meteen al conclusies trekken. Op zich denk ik dat we er blij mee moeten zijn als grote organisaties hun deur openzetten om met ondernemers in gesprek te treden "op ons terrein". We zullen zien hoe dat uitpakt :)

Link naar reactie
  • 0

Niet mee eens is goed, wellicht een onderwerp voor een nieuw topic in de toekomst. Nog 1 ding als bedrijven beroepsmatig gaan reageren op forums is de objectiviteit van het forum weg. Je wilt op een forum vooral ervaringen en kennis opdoen van gebruikers die daar geen belang bij hebben.

"search engine reputation management" is commercieel en niet objectief dus spam.

 

Ik wijk weer af van dit topic en wil het graag weer volgen om van die rare en (vele) afschriften af te komen.

 

Wellicht tot dat TC als het in de toekomst een echt probleem wordt.

Link naar reactie
  • 0

nou ben blij dat er toch serieus naar mn suggesties gekeken wordt, onze accountmanager bij de Rabo heeft t ook doorgegeven, dus hopelijk gaan er nu toch serieuze belletjes rinkelen

 

inderdaad wil ik ook graag realtime zien wat er gebeurt met de creditcardrekeningen, we hebben inbraak gehad en moet nu maar wachten totdat ik afschriften krijg wat er gebeurt is met de gestolen creditcard

 

moet overigens melden dat mn zoektocht naar een goed alternatief niks heeft opgeleverd, abn creditcard lijkt me wat beter maar ja om dan gelijk een abn betaalrek te openen gaat me iets te ver.

 

Dank

 

 

Dank voor uw suggesties. Rabobank is op dit moment bezig om de mogelijkheden van de zakelijke creditcard uit te breiden. Hierbij valt te denken aan realtime online informatie over het creditcard gebruik maar ook andere diensten die aansluiten bij de behoeftes van onze zakelijke klanten. We zullen u hierover persoonlijk informeren wanneer exact bekend is wanneer de uitbreidingen zijn doorgevoerd.

www.coconutbookkeeping.com accounting your troubles away

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 288 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.