Middels deze webshop het verkopen van producten van goede kwaliteit voor een zeer markt concurrerende prijs.
Wij staan niet voor dure verpakkingen, want deze gaan voor 99% van de tijd toch naar de prullenbak.
Voor 16.00 besteld? Morgen in huis.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De webshop is drie weken geleden gelanceerd. Er zijn al een aantal mooie bestellingen binnen, dus we hebben niks te klagen.
De webshop is gebaseerd op een standaard layout welke we zelf totaal aangepast hebben.
Zelf ben ik echt een grote voorstander van automatisering. De webshop is zo opgezet dat de gehele facturering geïmplementeerd is.
Zelf zijn we bezig met AdMarkt(van marktplaats), FaceBook ads, Twitter account waarmee de nieuwe producten getwitterd worden.(verder wordt daar nu nog niks mee gedaan)
Daarnaast zijn we nu bezig met een A5 flyer met een kortingscode die we bij elke bestelling gaan doen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Strategie van onze webshop: De klant de nodige informatie geven die hij wilt en vervolgens het gehele proces zo eenvoudig mogelijk maken zonder toeters en bellen.
Daarnaast wil ik ervoor zorgen dat binnen relatief korte tijd de klant tevreden wordt van mijn product. Vandaar de service van <16.00u besteld? Morgen in huis.
De uitdaging van dit concept: Binnen 2 jaren een dusdanige marktleider te zijn om zo als groothandel actief te worden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit concept is anders omdat er geen dure verpakkingen meeverzonden worden. Daarnaast zorgen wij ervoor dat de bestellingen voor 16.00 dezelfde dag nog verzonden worden.
Verder rekenen wij geen kosten voor iDeal/PayPal, wat veel webshops wel doen.
Daarnaast hanteren wij een zeer voordelige prijs, nu zegt half internet dat wel, maar wij zijn er duidelijk van overtuigd dat we 'overall' voordelig zijn.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop feedback te krijgen om er vooral te zorgen dat er meer bezoekers op onze website gaan komen. Dit eventueel door middel van tips op de layout van de website. Want uiteindelijk zorgt de indeling/layout van de webshop toch meestal of een bezoeker wel/niet overgaat tot bestellen.
Maar het liefst hoop ik veel reacties te krijgen hoe ik mijn doelgroep het beste kan bereiken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Eric van Wenkop
Eric van Wenkop
Omschrijving van je concept:
Bedrijfsnaam: Kabeldirect
Middels deze webshop het verkopen van producten van goede kwaliteit voor een zeer markt concurrerende prijs.
Wij staan niet voor dure verpakkingen, want deze gaan voor 99% van de tijd toch naar de prullenbak.
Voor 16.00 besteld? Morgen in huis.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De webshop is drie weken geleden gelanceerd. Er zijn al een aantal mooie bestellingen binnen, dus we hebben niks te klagen.
De webshop is gebaseerd op een standaard layout welke we zelf totaal aangepast hebben.
Zelf ben ik echt een grote voorstander van automatisering. De webshop is zo opgezet dat de gehele facturering geïmplementeerd is.
Zelf zijn we bezig met AdMarkt(van marktplaats), FaceBook ads, Twitter account waarmee de nieuwe producten getwitterd worden.(verder wordt daar nu nog niks mee gedaan)
Daarnaast zijn we nu bezig met een A5 flyer met een kortingscode die we bij elke bestelling gaan doen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Strategie van onze webshop: De klant de nodige informatie geven die hij wilt en vervolgens het gehele proces zo eenvoudig mogelijk maken zonder toeters en bellen.
Daarnaast wil ik ervoor zorgen dat binnen relatief korte tijd de klant tevreden wordt van mijn product. Vandaar de service van <16.00u besteld? Morgen in huis.
De uitdaging van dit concept: Binnen 2 jaren een dusdanige marktleider te zijn om zo als groothandel actief te worden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit concept is anders omdat er geen dure verpakkingen meeverzonden worden. Daarnaast zorgen wij ervoor dat de bestellingen voor 16.00 dezelfde dag nog verzonden worden.
Verder rekenen wij geen kosten voor iDeal/PayPal, wat veel webshops wel doen.
Daarnaast hanteren wij een zeer voordelige prijs, nu zegt half internet dat wel, maar wij zijn er duidelijk van overtuigd dat we 'overall' voordelig zijn.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop feedback te krijgen om er vooral te zorgen dat er meer bezoekers op onze website gaan komen. Dit eventueel door middel van tips op de layout van de website. Want uiteindelijk zorgt de indeling/layout van de webshop toch meestal of een bezoeker wel/niet overgaat tot bestellen.
Maar het liefst hoop ik veel reacties te krijgen hoe ik mijn doelgroep het beste kan bereiken.
Link naar webshop: Klik
[mod edit:dode link verwijderd ]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27492-beoordeling-webshopbedrijf/Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag