• 0

Zoek een webwinkel en mogelijkheid om automatisch te bedrukken

Beste leden,

 

Ik wil graag het volgende beginnen.

Een webwinkel waar mensen zelf hun ontwerp in kunnen maken.

Wat dan automatisch doorgestuurd word.

En de shirts automatisch bedrukt en verstuurd worden.

 

Wel wil ik de webshop mijn uitstraling geven.

 

Weet iemand wat?

 

Mod-edit: Titel aangepast

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Allereerst welkom.

Ik denk dat je eens moet gaan zoeken naar affiliate programma's voor het drukken van T-shirts. Vaak hebben die ook wel standaard webshops die je zelf naar eigen hand kunt aanpassen. Anders zou ik het op maat laten maken, want zo uitgebreid is de programmatuur daarachter niet.

Link naar reactie
  • 0

Titel is aangepast, dus daar hoeft niet meer op gereageerd te worden ;)

 

@TS zou je even wat meer uitleg willen geven ? Met 2 regels tekst kunnen we zo weinig...

 

Wat heb je zelf al aan research gedaan ? Affiliates hoeven niet per se herkenbaar te zijn bv... Dat hoef je niet altijd te zien...

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Miky: wordt ff wat concreter en doe even wat meer research.

 

Er zijn genoeg toko's (drukkers) waar je zonder banner zo affiliate van kan worden. Graag zelfs.

 

Jouw antwoorden roepen alleen maar meer vragen op. We verwachten van mensen die hier posten, dat ze zelf al voldoende afweten van het onderwerp. (dat is ondernemerschap... en als je het niet weet, dan ga je eerst zelf zoeken, voordat je gaat vragen... :)) Uit jouw vragen en antwoorden blijkt dat niet.

 

Graag dus zelf wat meer effort stoppen in het onderwerp, anders ga ik er een slotje op doen.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Raar?

 

Ik ben ondernemer zit inde reclame en belettering

Wij wilde dit erbij gaan doen omdat we ook vaak klanten hebben met kleine oplage.

vandaar mijn vraag of mensen ervaring hiermee hebben en een goede weten met wel een 'professionele' uitstraling?

 

Wat ik heb uitgezocht, daar ben ik niet tevreden over vandaar mijn vraag hier op het forum.

 

Ondernemen....houd ook in luisteren naar andere en je goed laten informeren door anderen.

 

Link naar reactie
  • 0

Luisteren gaat zo lastig als er geschreeuwd wordt Miky.

 

Het is heel simpel: ik ben van oordeel dat je te weinig research doet over dit onderwerp: laat zien wat je hebt onderzocht en waar je precies mee zit.

 

*Zoiets als printcity

*wil een webwinkel

*automatisch doorsturen

*automatisch bedrukken

*maar moet er wel netjes uit zien

 

Deze brede vraagstelling is niet handig op het forum, omdat je daarmee 100 reacties uitlokt die je geen stap verder hoeven te helpen en je mensen onnodig hun tijd vraagt. Daarbij is het een stuk lekkerder als je ziet dat je als topicstarter al weet wat je niet en wel wilt.

 

Dus, 2 dingen: niet meer SCHREEUWEN en geef je eigen topic meer richting door je vraagstelling aan te passen en meer blijk te geven van het feit dat je drukker bent en/of je research gedaan hebt.

 

Over algemene topics over affiliate marketing en webshops is al genoeg verteld op het forum, gebruik daarvoor de zoekfunctie.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.