• 0

Webwinkel met kant en klare Webwinkels! [Webshopr]

Omschrijving van je concept:

In deze webwinkel is het mogelijk om complete webwinkels op te kopen zonder enige technische kennis.

 

Door gebruik te maken van bestaande lay-outs kan de bezoeker de webwinkel eerst bekijken en testen voordat hij of zij daadwerkelijk de webwinkel koopt.

 

Vervolgens wordt de webwinkel geinstalleerd & geconfigureerd op de gewenste locatie van de klant.

De webwinkel wordt geinstalleerd met;

 

- IDEAL betalen (en nog meer betalingsmogelijkheden)

- SSL beveiliging

- Volledig Nederlands

 

Bekijk de webwinkel hier; http://bit.ly/bR9fKc

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb een assortiment aan lay-outs toegevoegd aan de webwinkel.

Het assortiment probeer ik zoveel mogelijk uit te breiden met verschillende lay-outs, voor elke branche wat.

Momenteel ben ik erg bezig met het optimaliseren voor zoekmachines.

Aangezien de webwinkel nog niet officieel online is, heb ik verder nog weinig gedaan op marketing gebied.

In de toekomst zal ik gebruik gaan maken van de sociale netwerken als Twitter, Hyves & Facebook.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik heb in het verleden erg veel webwinkels volledig op maat gemaakt, echter ben ik er achter gekomen dat sommige klanten niet precies weten wat ze willen. Door ze een aanbod te geven van verschillende ontwerpen, kunnen ze zelf kiezen wat bij ze past en hoeven ze dus verder niet na te denken over de indeling van de webwinkel.

 

Zo wil ik het openen van een webwinkel gemakkelijker maken voor iedereen, iemand kiest een webwinkel, wij installeren deze op de gewenste plek, de gebruiker voegt zijn/haar producten toe en kan starten met verkopen.

 

De webwinkels zijn opgebouwd op het Open-Source systeem Magento, wat een gebruiksvriendelijk en stabiel systeem is.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Lay-outs zijn los te koop, deze kunnen internetbureaus ook los implemteren, maar er is geen partij in NL die dit gelijk voor de klant doet. Het is enorm makkelijk om nu een webwinkel te starten en doordat de klant de webwinkel vooraf kan bekijken voorkom je teleurstellingen die je (naar mijn idee) wel krijgt bij standaard organisaties als 123webwinkel, mijnwebwinkel.nl e.d.

 

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik wil de webwinkel zo goed mogelijk krijgen en voordat ik aan Adwords ga denken zou het fantastisch zijn als er even meerdere ogen naar willen kijken. Hopelijk een potentiele klant die bij, eventuele op/aanmerkingen kan zeggen wat er verbeterd gaat worden.

Denken vanuit de klant, kan niemand beter dan de klant ;-)

 

Alvast erg bedankt!

 

 

”De vraag is niet wat kennis kost, maar wat het oplevert”.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

interessant concept! bestaat dit nog niet dan?

 

even snel gekeken, laat er even een spellingcontrole op los.

2. Webshopr installeerd en configureerd de webwinkel

moet zijn : 2. Webshopr installeert en configureert de webwinkel (toekomstige tijd).

ik zal er zeker nog uitgebreid naar kijken.

 

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

De volgende linkjes zijn allemaal gekoppeld aan http://www.webshopr.nl/index.php/# en gaan dus nergens heen... Erg vervelend en naar mijn idee een van de meest cruciale dingen van een webshop.

 

Over Webshopr

* Hoe werkt het?

* Waarom Webshopr?

 

Support

* Wat koop ik?

* Wat is Magento?

* Betalingsystemen?

* F.A.Q.

 

Volg ons!

* YouTube

* Facebook

* Twitter

* Hyves

 

Klantenservice

* Conact informatie

 

 

Link naar reactie
  • 0

@ Bram, bedankt! Stom foutje maar totaal over het hoofd gezien, ga het direct wijzigen

 

@ Robbert12, Klopt, er zijn verschillende linkjes nog niet aan elkaar verbonden, ook de homepage heeft nog geen links. Ik ben er nog mee bezig en de shop is nog niet 'officieel' live. Deze week schrijf ik hier tekst voor en wordt alles aan elkaar gekoppeld.

 

Bedankt voor de reacties, daar kan ik wat mee!

”De vraag is niet wat kennis kost, maar wat het oplevert”.

Link naar reactie
  • 0

Wat doe je eigenlijk meer dan magento demostores als voorbeeld laten zien? Waarom koppel je een specifiek template (indeling) aan een specifieke branche? Begrijp ik het goed dat je de community edition aanbiedt? Kun je ook koppelingen toevoegen? Hoe integreer je het logo, de huisstijl en media van klanten?

 

Ik zou als ondernemer willen opvallen tussen mijn concurrenten, dus deze designs als basis of vergelijkingsmateriaal willen nemen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik snap wat je bedoelt, toch zie ik dat veel beginnende webwinkel houders er totaal niet uitkomen wat betreft de lay-out.

Zelf de lay-out veranderen is zonder technische kennis vrij moeilijk, een webwinkel helemaal op huisstijl laten ontwerpen heeft hoge kosten, deze webwinkels zijn compleet en zeer betaalbaar voor de startende/kleinere webwinkel.

Tuurlijk is mijn doelgroep niet de IKEA die een webwinkel wilt hebben, die hechten veel waarden aan hun merk en hun uitstraling ervan, voor ondernemers die een mooie functionele webwinkel willen starten, is dit wat mij betreft een uitkomst.

 

Er wordt gebruik gemaakt van de 'Magento Community Edition' en de meerwaarde ligt hem bij het installeren & configueren van de webwinkel met Ideal, Ssl en de Nederlandse vertaling.

 

De afnemer kiest dus een gewenste winkel in zijn of haar branche en vervolgens wordt deze geïnstalleerd en geconfigureerd.

Het Logo wordt nog in de webwinkel geplaatst, de huisstijl wordt eigenlijk gekozen op basis van de lay-out die de klant kiest.

De producten dient de klant zelf toe te voegen.

 

”De vraag is niet wat kennis kost, maar wat het oplevert”.

Link naar reactie
  • 0

Beste Frank,

 

Een interessant concept! Er zijn enorm veel websites die templates aanbieden, maar bijna niemand die dit aanbied in combinatie met de installatie en de configuratie hiervan.

 

Zoals Robbert12 al aanhaalde, is er wel nog wat werk aan de inhoud van je site, maar dat zal je wel voor de lancering aanvullen neem ik aan.

 

Ik ben zo vrij geweest om een persbericht op te stellen voor de lancering van je webwinkel. Pas maar aan wat nodig is, ik hoop dat je er wat aan hebt.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Ryder

PERSBERICHT_-_Webshopr.pdf

Link naar reactie
  • 0

Cool! Bedankt Ryder, zal hem even deels aanpassen en dan even terugposten, erg leuk.

Ben momenteel nog druk met shops toevoegen en de site verder afmaken.

 

Toch ben ik nog opzoek naar op/ aanmerkingen over de webwinkel, dus...alle reacties zijn zeer welkom !?

 

Alvast bedankt!

”De vraag is niet wat kennis kost, maar wat het oplevert”.

Link naar reactie
  • 0

Mooi concept

 

slide mag iets trager (kan het niet lezen zo snel)

 

Zijn er al modules voor codes invoegen. Denk aan, webmaster tools (ook bing), analytics, conversiecode, remarketing code. Zou een mooie toevoeging zijn.

 

 

Ook een reseller optie zou kunnen werken. Heb ik wel interesse in ;)

 

Bij inloggen staat Nieuwe klanten

 

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

 

Vetgedrukt lijkt me niet van toepassing.

 

Contactformulier beginnen met het formulier. En daaronder routebeschrijving met google maps. Bereikbaarheid telefoonnummer bij zetten.

Link naar reactie
  • 0

Zonder toevoeging van de eerste zoveel producten verkoop je geen complete webshop of eerste verkopen, dus ik zou je sterk aanraden deze of een beginnersinstructie in het aanbod mee te nemen. Tweede optie is deze als extra inclusief SEO bij te verkopen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

@Frank,

 

wat betekent dit?

"De aangekochte webwinkel blijft beschikbaar voor andere afnemers, wanneer u de lay-out uit wilt kopen kunt u contact opnemen met Webshopr."..

 

kun je dit uitleggen?

Link naar reactie
  • 0

@jose1964

 

Ik gok dat het hierom een "buy-out" template gaat, als je de lay-out "uit" koopt dan wordt deze uit het assortiment gehaald en ben jij de laatste die deze template heeft gekocht. Op deze manier heb je vrijwel een unieke template, op de aantal reeds verkochte na die voor jouw aankoop zijn aangeschaft. Verbeter me als ik het fout heb ;)

Link naar reactie
  • 0

@jose 1964 & @marketingstudent;

Klopt, de lay-out wordt gekocht maar blijft beschikbaar voor verdere afnemers, het is inderdaad mogelijk om de lay-out ''uit'' te kopen zodat deze verder niet meer kan worden aangeboden.

 

Je kan je natuurlijk voorstellen dat de kosten van een lay-out maken hoger liggen dan deze prijs, vandaar dat het zo werkt.

Tuurlijk is dit voor grote bedrijven die hun eigen merk en stijl hebben niet erg aantrekkelijk, echter is het voor de of beginnende of bestaande ondernemer zeer aantrekkelijk. De webwinkels zien er strak en professioneel uit en voor die prijs is het vrijwel onmogelijk om een unieke lay-out te laten ontwikkelen.

 

@Highio;

Wat bedoel je precies? bij de opties een handleiding toevoegen van Magento?

Ik heb een Youtube kanaal geopent met daarin verschillende instructies (moet nog worden toegevoegd).

Hierin wordt uitgelegd hoe je categorieen/ producten/ opties toevoegd.

 

@Bumba;

Thanks voor je tips, zal alles gelijk wijzigen. In hoeverre zou ik een reseller optie kunnen integreren? Heb je hier tips voor?

 

”De vraag is niet wat kennis kost, maar wat het oplevert”.

Link naar reactie
  • 0

Reseller optie zou een extra tab/pagina kunnen zijn waar je de mogelijkheid bied voor een reseller optie. Geen prijzen erbij maar een aanvraag formulier met velden (bv wat ze denken te gaan verkopen) maar dit kun jij zelf beter invullen of over nadenken. Dan kun je daar een percentage aanhangen aan de hand van de potentie van de reseller. Wat vaak aangeboden wordt zijn een aantal pakketten. 1 de eindklant weet er niets van dat het van deze site komt. (deze is vaak het duurste omdat het geen "branding oplevert) 2 klant weet dat het van deze site komt maar de verantwoording ligt bij de resseller. 3 hetzelfde als 2 maar de verantwoording ligt bij jou. (resseller doet dus niets meer). Of het werkt moet je afwachten maar het geeft een professionele indruk op je site)

Maar nogmaals Jij weet wat er in die markt speelt.

 

Wat Highio (denk ik) bedoeld is dat je ook referenties moet plaatsen van wat al opgeleverd is. Gezien wat je nu al hebt gemaakt ga ik ervan uit dat je al veer meer opgeleverd hebt. Gebruik deze referenties en plaats deze op een prominente plek op de site.

 

Magento is in de basis al SEO vriendelijk maar moet wel ingevuld worden. Zou daar ook een uitleg voor maken (video) en inderdaad ook de SEO/SEA vriendelijkheid meer promoten...

 

Let wel op de snelheid van je site. Als je in het begin omzet maakt zo snel mogelijk op een eigen server zetten die optimaal is voor Magento.

Link naar reactie
  • 0
Ik zou als ondernemer willen opvallen tussen mijn concurrenten, dus deze designs als basis of vergelijkingsmateriaal willen nemen.

Bedoel ik als webshop ontwikkelende ondernemer. Ik wil me kunnen onderscheiden t.o.v. bestaande winkels en dan niet met een suboptimale set voorbereide templates. Dus de designs van concurrenten analyseren en daaruit mijn eigen template vaststellen.

 

Zonder toevoeging van de eerste zoveel producten verkoop je geen complete webshop of eerste verkopen, dus ik zou je sterk aanraden deze of een beginnersinstructie in het aanbod mee te nemen. Tweede optie is deze als extra inclusief SEO bij te verkopen.

Bedoel ik als tip: voeg de eerste zoveel artikelen met productomschrijving en foto's voor klanten + seo toe. Dit betekent natuurlijk extra werk, dus een instructie of workshop 'winkel vullen' werkt misschien efficiënter en blijft bovendien persoonlijke dienstverlening. Het toevoegen van producten kan ook als meerwerk aangeboden worden, zoals bij het ontwikkelen van een logo gebeurt, maar volgens mij hoort het impliciet bij de belofte die je doet: complete webshop en eerste verkopen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

@ Highio

Ik zou als ondernemer willen opvallen tussen mijn concurrenten, dus deze designs als basis of vergelijkingsmateriaal willen nemen.

Bedoel ik als webshop ontwikkelende ondernemer. Ik wil me kunnen onderscheiden t.o.v. bestaande winkels en dan niet met een suboptimale set voorbereide templates. Dus de designs van concurrenten analyseren en daaruit mijn eigen template vaststellen.

 

Kan me dat inderdaad goed voorstellen, indien de ondernemer dus het budget heeft om een unieke lay-out te laten ontwerpen dan is er voor die ondernemer de mogelijkheid om de lay-out 'uit' te kopen.

Wanneer een ondernemer een kleiner budget heeft, is dit een uitstekende uitkomst, de lay-out is natuurlijk ook een basis, aanpassingen aan de basis lay-out is vervolgens gewoon mogelijk. Bedankt voor het meedenken!

 

Verder zit ik er inderdaad aan te denken om een soort kleine workshop mee te leveren, echter wil ik natuurlijk door heel NL en eventueel BE deze webwinkels kunnen leveren, een workshop op locatie is dus niet altijd mogelijk.

Misschien dat ik daarom een e-book mee lever met verschillende basis instructies. Ook de videos op het Youtubekanaal zijn overzichtelijk en duidelijk.

 

@ Bumba

Thanks voor de tip! Ik ga er inderdaad even over denken om een reseller optie toe te voegen. Nou is het toevoegen van een tabblad, instructies en een formulier niet echt moeilijk, maar hoe meet je nou daadwerkelijk dat er 'verkoop' is geweest via deze reseller? Een unieke URL aanmaken kan je natuurlijk laten zien hoeveel bezoeken deze reseller genereert, maar ook een verkoop, hoe meet je waar deze afkomstig van is?

 

”De vraag is niet wat kennis kost, maar wat het oplevert”.

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen Frank,

 

er is niks mis met je duidelijke concept. Echter...laat je er niet teveel door beperken. Als een potentiële koper jou bijvoorbeeld vijf concurrenten/concurrerende sites kan noemen, geeft dat ook weer input voor het logo wat misschien tegelijkertijd ontwikkeld moet worden. Ik denk dat je als bureau tegelijkertijd ook geen copycat van een directe concurrent wilt zijn.

 

Met een overlay tonen kun je misschien ook een structuur (module-opbouw) van de voorbeeldpagina's laten zien, wat voor laagdrempelig discussiemateriaal kan zorgen in geval van meer- of maatwerk, of een kleine aanvullende wens die zomaar meegenomen kan worden.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste TS,

 

Een leuke opzet maar ik zie totaal geen verschil met concurrenten. Een paar leuke layouts kan ik namelijk bij anderen ook krijgen zelfs zonder meerprijs.

 

Maar ik heb wel een gouden tip voor je. Maak je pakket zo compleet mogelijk, er is naar mijn mening GEEN compleet pakket op de markt voor een x-bedrag per maand of % fee per maand.

 

Wat missen ze zoal? TNT Parcelware koppeling, koppeling boekhoudprogramma SnelStart, Compleet Google geoptimaliseerd dus niet alleen een tagswolkje en metatags maar de gehele webshop, op een simpele manier een nieuwsbrief versturen in html, xml feed met een leverancier. Dit zijn meer de zaken voor de webshopeigenaar die minder tijd aan het vullen wil besteden en zich meer wil toeleggen op de marketing van de shop. Een webwinkel onderhouden kost namelijk ontzettend veel tijd en het is jammer dat heel veel pakketten hier geen rekening mee houden.

Link naar reactie
  • 0

Wederom bedankt voor de reacties! Even een terugkoppeling hierop;

 

@ Highio

Klopt helemaal, ik zal kijken wat ik hiermee kan doen, dan kan het wel een stuk unieker worden.

Al weet ik niet zeker of ik het zo in de markt wil zetten, toch wel iets om over na te denken, thanks!

 

 

 

@ W-media

Bedankt voor je feedback, de meerwaarde tegen over concurrenten is toch het installeren en configureren,

de hosting en de installatie van Ideal. Het 'complete' pakket dus, athans, er zijn inderdaad nog een aantal

opties die ik kan toevoegen. Zo zie ik niet veel nederlandse concurrenten waarbij je de winkel daadwerkelijk

eerst kunt bekijken en vervolgens kunt bestellen.

 

Zo zit ik er wel aan te denken om inderdaad 3 extra opties toe te voegen;

1. Nederlandse Handleiding Magento (bestaat deze of zelf schrijven?)

2. TNT Parcelware koppeling installatie

3. SEO Extra pakket? moeilijk meetbaar hoe dit dan te doen, Magento is van zichzelf al vrij seo vriendelijk,

tuurlijk kan dit beter maar om dit te leveren is toch lastig denk ik. Ik denk erover na.

 

Eventueel;

Koppeling boekhoudprogramma, al denk ik dat veel afnemers toch gebruik gaan maken van het interne boekhoudsysteem

van Magento? deze is vrijwel compleet en werkt prima samen met het voorraadsysteem.

 

Worden het dan niet teveel opties die erbij kunnen komen of is dat wel verstandig aangezien de shop dan helemaal compleet is?

 

Alvast bedankt!

 

”De vraag is niet wat kennis kost, maar wat het oplevert”.

Link naar reactie
  • 0

Wederom bedankt voor de reacties! Even een terugkoppeling hierop;

 

@ W-media

Bedankt voor je feedback, de meerwaarde tegen over concurrenten is toch het installeren en configureren,

de hosting en de installatie van Ideal. Het 'complete' pakket dus, athans, er zijn inderdaad nog een aantal

opties die ik kan toevoegen. Zo zie ik niet veel nederlandse concurrenten waarbij je de winkel daadwerkelijk

eerst kunt bekijken en vervolgens kunt bestellen.

 

Zo zit ik er wel aan te denken om inderdaad 3 extra opties toe te voegen;

1. Nederlandse Handleiding Magento (bestaat deze of zelf schrijven?)

2. TNT Parcelware koppeling installatie

3. SEO Extra pakket? moeilijk meetbaar hoe dit dan te doen, Magento is van zichzelf al vrij seo vriendelijk,

tuurlijk kan dit beter maar om dit te leveren is toch lastig denk ik. Ik denk erover na.

 

Eventueel;

Koppeling boekhoudprogramma, al denk ik dat veel afnemers toch gebruik gaan maken van het interne boekhoudsysteem

van Magento? deze is vrijwel compleet en werkt prima samen met het voorraadsysteem.

 

Worden het dan niet teveel opties die erbij kunnen komen of is dat wel verstandig aangezien de shop dan helemaal compleet is?

 

Alvast bedankt!

 

 

Het koppelen van Ideal doen anderen ook namen noem ik niet maar zoek maar eens op Google ;) Wat je wel kan aanbieden is een complete installatie van een payment provider zoals Ogone. Een boekhoudprogramma wat Magento heeft is leuk voor de eerste maanden, maar het is toch veeeel handiger als alles automatisch geexporteerd word naar je SnelStart of wat je dan ook mag hebben. Een XML auto-feed is wel veel vraag naar hoor ik om mij heen trouwens.

 

Extra toevoegingen;

 

Onder elk product, socialmedia buttons en plaats een review dat soort dingen.

Link naar reactie
  • 1

Yes momentje! Ik heb in de winkel een compleet Affiliate Systeem geintregreerd en het werkt perfect!

Klik hier om te kijken hoe het werkt, de affiliate kan zich aanmelden en ontvangt 8% per verkoop.

Het systeem is volledig geautomatiseerd en getest, elke affiliate heeft een eigen overzicht met statistieken, verdiensten, en toegang tot het marketingmateriaal! Erg blij mee dus! Dus indien je affiliate wilt worden, graag ;)

 

 

”De vraag is niet wat kennis kost, maar wat het oplevert”.

Link naar reactie
  • 0

Yes momentje! Ik heb in de winkel een compleet Affiliate Systeem geintregreerd en het werkt perfect!

Klik hier om te kijken hoe het werkt, de affiliate kan zich aanmelden en ontvangt 8% per verkoop.

Het systeem is volledig geautomatiseerd en getest, elke affiliate heeft een eigen overzicht met statistieken, verdiensten, en toegang tot het marketingmateriaal! Erg blij mee dus! Dus indien je affiliate wilt worden, graag ;)

 

 

 

Leuk! Wat je ook kan doen is een affiliatesysteem in de webwinkel van de klant maken! Dit hebben er niet veel. Zodat bloggers etc een bepaalde shop kunnen promoten voor x% van de verkoop.

Link naar reactie
  • 0

Beste Frank, ik zou als ik jou was naast het affiliate programa wat je net hebt opgezet, er over denken om dit door te voeren naar je klanten zodat ook hun produkten via andere webmasters op provisie basis verkocht kunnen worden.

 

Ook zat ik te denken dat het misschien interessant is om een soort huur / lease constructie te maken waarbij updates van software bij de prijs inbegrepen zijn.

Don't give up so easily

Have some faith and you will see

Try again...try again

Link naar reactie
  • 0

Het is inderdaad een idee om het Affiliate Systeem als optie er bij te verwerken, echter is het best een geavanceerd systeem en moet ik dus nog even kijken hoe ik dit dan ga doen.

Nu de winkel vrijwel af is wil ik met toch even richten op nieuwe klanten om er ook zeker van te zijn dat dat allemaal goed werkt :)

 

Hopelijk zijn er ook aanmeldingen voor het affiliate netwerk aangezien dit natuurlijk WIN-WIN is.

 

Zijn er verder nog op/aanmerkingen voor de website?

Bedankt voor jullie op/aanmerkingen, handig!

”De vraag is niet wat kennis kost, maar wat het oplevert”.

Link naar reactie
  • 0

Het ziet er allemaal super goed uit, klaar voor marketing dacht ik zo ;)

Een klein foutje, bij de categorie 'sport' staat er aan de rechter kant niet 'blader door' en bij de

rest wel :) Misschien nog ergens iets doen moet het aantal aangeboden webshops, 200+ volgens mij,

een mooie button op de hompage o.i.d ?

 

Succes ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je op deze manier een leuke andere manier van verkopen kiest. Wat je echter eigenlijk aanbiedt is een installatie en configuratieservice van magento plus template van andere aanbieders. Toen ik het topic starte had ik eigenlijk verwacht dat je echt een webwinkel opzette en deze verkoopt. Uit je site blijkt echter dat er gewoon veel templates in staan inclusief demo url van de bestaande aanbieders. Hierbij een leuke manier van verkopen, als afnemer zou ik echter niet snel op deze manier een webwinkel aanschaffen.

 

Kortom een leuke manier van marketing, maar inhoudelijk niet vernieuwend...

https://www.webwinkelkeur.nl : O.a. werkzaam bij WebwinkelKeur. Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.