• 0

Wat is belangrijk in de keuze voor een administratiekantoor

Ik ben op zoek naar een administratiekantoor voor mijn boekhouding. Ik ben op internet gaan rondkijken, maar kom er teveel tegen en heb eigenlijk geen idee waar ik op moet letten.

 

Wat is belangrijk in de keuze voor een goed administratiekantoor. Wellicht als jullie aangeven waar jullie op hebben gelet kan dat mij helpen in de zoektocht.

 

Alvast erg bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zelf vond het belangrijk dat ze vertrouwen wekte bij me. Het is toch wel een belangrijke keuze die je maakt.

Daarnaast vond ik het prettig dat ze ook ´s avonds bereikbaar waren en in het weekend.

Uiteraard speelde de prijs ook een grote rol, voor mij, als starter.

 

Ik zou je aanraden om gewoon is met wat bedrijven te gaan praten. Als het klikt, zit je goed. Ook is het handig om referenties te vragen en deze ook te bellen.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou een klein bureau nemen, een boekhouder met wat uitvoerend personeel, dan heb je altijd "de boekhouder zelf" die jouw zaken kent. Dat is goedkoper en directer. Bij een groter bureau heb je iedere keer weer met anderen te maken.

Zelf heb ik een boekhouder die twee mensen in dienst hebben voor het type- en telefoonwerk, maar de balangrijke zaken doet hij zelf, en hij weet altijd wat er aan de hand is.

 

 

Link naar reactie
  • 0

beste Peter,

 

Welkom op HL.

 

Voordat we weer een topic krijgen met allemaal tips over de keuze van de boekhouder, gebruik liever even de zoekfunctie, want er zijn al diverse topics in omloop waarin meer dan veel tips staan. Zie bijv:

https://www.higherlevel.nl/zoeken?l=1&q=keuze+boekhouder&b=0&u=

of

https://www.higherlevel.nl/zoeken?l=1&q=tips+boekhouder

 

Doe ik hier aan slotje op.

 

groet

Joost

HL admin

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.