• 0

Marges distributeurs parfumerie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hhhmm, ff gegoogled voor je, maar krijg inderdaad weinig resultaat. Niemand in je omgeving die al in deze branche actief is

die je het kan vragen? Natuurlijk is het elke distributeur anders, maar een groffe schatting zou je inderdaad een beter beeld geven. Hopelijk is er iemand op HL die je hiermee kan helpen ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0
Hello allen,

 

Voor de verdere uitwerking van mijn businessplan ben ik op zoek naar de hoogte van de marges van distributeurs, meerbepaald in de parfumerie??

Iemand die me een (goede) richting kan uitsturen??   

 

Ga gewoon eens praten met de leveranciers die je voor ogen hebt. Een businessplan schrijven louter op basis van gegevens via Google of fora lijkt mij niet de juiste weg. Starten met jouw business kan alleen als je leverancier en afnemers hebt.

 

Je hebt het over distributeurs, ga er vanuit dat jezelf ook distributeur wil worden maar wie zijn dan jouw klanten? Particulieren of wil je als groothandel gaan werken? Wil je een winkel openen, op de markt gaan staan of via internet verkopen?

 

Nogmaals gegevens over marge en alle andere leveringsvoorwaarden en condities vind je bij jouw toekomstige leveranciers.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 290 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.