Ik heb al verscheidene topics gelezen, waar men tegen hetzelfde probleem aan liep als waar ik nu mee zit. Mijn saldo fiscale winstberekening is niet gelijk aan mijn saldo winst- en verliesrekening.
Mijn vraag is eigenlijk hoe de saldo fiscale winstberekening wordt berekend. Mijn winst voor afgelopen jaar is 272, maar de aangifte heeft zelf 246 berekend.
In de andere topics zie ik de formule beginvermorgen + winst - privé ontrekkingen = eindvermogen staan. Die berekening klopt bij mij. (1014 + 273 - 896 = 391)...
Ik weet even niet hoe ik er nu achter kan komen wat er mis gaat :)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
xaqt
xaqt
Goedemorgen,
Ik heb al verscheidene topics gelezen, waar men tegen hetzelfde probleem aan liep als waar ik nu mee zit. Mijn saldo fiscale winstberekening is niet gelijk aan mijn saldo winst- en verliesrekening.
Mijn vraag is eigenlijk hoe de saldo fiscale winstberekening wordt berekend. Mijn winst voor afgelopen jaar is 272, maar de aangifte heeft zelf 246 berekend.
In de andere topics zie ik de formule beginvermorgen + winst - privé ontrekkingen = eindvermogen staan. Die berekening klopt bij mij. (1014 + 273 - 896 = 391)...
Ik weet even niet hoe ik er nu achter kan komen wat er mis gaat :)
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Ad
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27669-hoe-wordt-saldo-fiscale-winstberekening-berekend-in-de-aangifte-2009/Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag