Ik heb even een vraagje mijn vrouw en ik zijn allebei 50 % aandeelhouder van onze holding daaronder hingen twee bv's helaas is een van die bv's failliet gegaan (de winkel van mijn vrouw) nu is mijn vrouw weer in loondienst gegaan maar ze is nog wel DGA. Waar doen we nu verstandig aan?
Aandelen overdracht vna mijn vrouw naar mij! Of. Ze heeft al een verlaagd DGA salaris maar kunnen we dat op nul zetten zodat ze geen salaris meer heeft?
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of mij hier verder mee kan helpen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AG Consulting
AG Consulting
Hallo,
Ik heb even een vraagje mijn vrouw en ik zijn allebei 50 % aandeelhouder van onze holding daaronder hingen twee bv's helaas is een van die bv's failliet gegaan (de winkel van mijn vrouw) nu is mijn vrouw weer in loondienst gegaan maar ze is nog wel DGA. Waar doen we nu verstandig aan?
Aandelen overdracht vna mijn vrouw naar mij! Of. Ze heeft al een verlaagd DGA salaris maar kunnen we dat op nul zetten zodat ze geen salaris meer heeft?
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of mij hier verder mee kan helpen.
alvast bedankt
groeten
Addy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27709-aandelen-overdracht-of-niet/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag