Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
gast342342
gast342342
Geachte,
Bij deze heb ik een vraag hoe ik dit moet aanpakken ik krijg elke maand een factuur van een affiliate bedrijf deze worden na 2 maanden uitbetaald maar stel ik moet aangifte doen en Maart krijg ik een factuur die moet ik dan verwerken in mijn administratie en in Mei word het uitbetaald dus dan moet ik de BTW die op het factuur zit zelf betalen van mijn eigen geld?
Factuur = een credit nota van het behaalde bedrag met het promoten van campagnes.
Wie weet hoe ik dit het beste kan verwerken in mijn administratie?
Alvast hartelijk bedankt voor uw tijd en moeite.
Met vriendelijke groet,
Nick van Beers
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag