Op het moment houd ik al mijn administratie bij in zelfgemaakte excel sheets. Ik doe de onkosten, cost of goods sold, dat gekoppeld aan mijn operating expenses waarbij ook weer alles wordt doorgelinkt naar een cash flow statement en vervolgens een income statement. Excuus voor de engelse termen. Ik heb alles in het engels geleerd en ben dit dus blijven doen.
Waar ik nog niet erg netjes mee ben is mijn voorraad en investeringen op de juiste manier inboeken en hoe dat hierin te integreren. Is het aan te raden om hiermee zelf aan de slag te gaan of zijn er boekhoudprogramma's die dit doen? Welk programma is aan te raden? Ideaal zou zijn om een programma te hebben die ook meteen overzichten biedt van wat ik hierboven aangaf: operating expenses, cash flow, income statement etc.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Reinier020
Reinier020
Goedemiddag allen,
Op het moment houd ik al mijn administratie bij in zelfgemaakte excel sheets. Ik doe de onkosten, cost of goods sold, dat gekoppeld aan mijn operating expenses waarbij ook weer alles wordt doorgelinkt naar een cash flow statement en vervolgens een income statement. Excuus voor de engelse termen. Ik heb alles in het engels geleerd en ben dit dus blijven doen.
Waar ik nog niet erg netjes mee ben is mijn voorraad en investeringen op de juiste manier inboeken en hoe dat hierin te integreren. Is het aan te raden om hiermee zelf aan de slag te gaan of zijn er boekhoudprogramma's die dit doen? Welk programma is aan te raden? Ideaal zou zijn om een programma te hebben die ook meteen overzichten biedt van wat ik hierboven aangaf: operating expenses, cash flow, income statement etc.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27737-administratie-bijhouden-in-excel-of-software-programma/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag