Ik ben momenteel bezig met een website. Puur iets waar ik nu, als hobby, wat tijd in wil steken.
Nou kom ik wel eens op websites die het CPA (cost per action) systeem gebruiken. Dat houd in, content die mensen graag willen zien verbergen tot er een survey (enquete) is ingevuld waarna de inhoud (pagina) zichtbaar word.
Nu kwam ik op de website van CPA lead. Het klinkt allemaal erg mooi, ongeveer 1 dollar per survey. Internet staat vol succesverhalen en dat maakt het een beetje verdacht.
Werd al helemaal achterdochtig toen ik dit las:
Because BY becoming a publisher using my referral link, I will make a commission off every penny you make, so why wouldn’t I? That’s right, if you sign people up under you, you will earn a percentage of every dollar they make![/qoute]
(bron)
Aan de ene kant ziet 't er heel grootschalig en realistisch uit, aan de andere kant; is dit wellicht de grootste pyramide van 't internet? :-\
Dus, iemand ervaring met deze of wellicht andere aanbieders?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Grom
Grom
Beste HL'ers,
Ik ben momenteel bezig met een website. Puur iets waar ik nu, als hobby, wat tijd in wil steken.
Nou kom ik wel eens op websites die het CPA (cost per action) systeem gebruiken. Dat houd in, content die mensen graag willen zien verbergen tot er een survey (enquete) is ingevuld waarna de inhoud (pagina) zichtbaar word.
Nu kwam ik op de website van CPA lead. Het klinkt allemaal erg mooi, ongeveer 1 dollar per survey. Internet staat vol succesverhalen en dat maakt het een beetje verdacht.
Werd al helemaal achterdochtig toen ik dit las:
Aan de ene kant ziet 't er heel grootschalig en realistisch uit, aan de andere kant; is dit wellicht de grootste pyramide van 't internet? :-\
Dus, iemand ervaring met deze of wellicht andere aanbieders?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27742-iemand-ervaring-met-cpaleadcom/Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag