Verzameltopic : opmerkelijke (nieuws)berichten

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hee, de titel is aangepast. Ik had dit topic geopend om opmerkelijke berichten te posten, die raakvlakken met ondernemerschap hebben. En waar natuurlijk evt. over kan worden gediscusseerd.

 

:-[ Oepssssss dat had ik niet in de gaten dat dat de bedoeling was. Titel weer aangepast ;)

 

Kom maar op met al die opmerkelijke berichten die we waarschijnlijk dagelijks tegenkomen

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik kreeg zojuist dit bericht via de mail;

 

Beste Google Places-gebruiker,

 

Hoewel u bent begonnen met het claimen van de bedrijfsvermelding in Google Places (eerder het Google Bedrijfscentrum genoemd), bent u nog niet helemaal klaar. Als u het claimingsproces voor deze bedrijfsvermelding wilt voltooien, meldt u zich aan op http://google.com/places en volgt u de stappen om uw vermelding te voltooien en te verifiëren. Als u de vermelding niet wilt claimen, meldt u zich aan en klikt u op 'Verwijderen' en vervolgens op 'Deze vermelding verwijderen uit mijn Google Places-account'.

 

Google Places is de afgelopen tijd aanzienlijk veranderd. We hebben uw e-mailvoorkeuren daarom bijgewerkt met nieuwe soorten berichten. Vanaf 25 augustus kunt u in uw nieuwe instellingen aangeven of u e-mails wilt ontvangen over prestatie-updates, functieaankondigingen, speciale aanbiedingen en nieuwsbrieven die zijn bedoeld om u inzicht te bieden in hoe uw bedrijf online presteert en hoe u deze prestaties kunt verbeteren. We hebben deze wijzigingen aangebracht omdat Google Places allerlei nieuwe functies bevat en we tips, trucs en meer informatie met u willen delen om ervoor te zorgen dat u het maximale uit uw account haalt.

 

We willen u alleen e-mails sturen die u ook wilt ontvangen. Daarom kunt u vóór 25 augustus (of op elk gewenst moment daarna) wijzigingen aanbrengen in uw e-mailvoorkeuren. Meld u hiervoor aan bij uw Google Places-account op http://google.com/places en klik in de rechterbovenhoek op 'Instellingen'.

 

We hopen dat de functies die we u bieden, u kunnen helpen uw bedrijf uit te breiden. Laat u daarom op de hoogte houden van tips en informatie die u kan helpen het maximale uit Google Places te halen.

 

Met vriendelijke groet,

Het Google Places-team

 

Einde bericht.

 

Ik heb helemaal geen zakelijk account bij Goegel. Ik heb hier ook nog nooit van gehoord. Gebruikt iemand hier dit "Places"?

Link naar reactie

Heb je bij Google Maps je adresgegevens aan willen passen P.J.? Daar gaat dit namelijk over.

Nee, ik kom daar nooit. Ik erger me aan de opdringerigheid van Google. Ik heb hier ook al een paar een rekening thuis gestuurd gekregen, terwijl ik helemaal niks met adwords en clicks doe. En op zo'n mail kun je niet eens reageren.....

Link naar reactie

Dat zou best kunnen..... Morgen staat er misschien weer een mooi verhaal over de economie in de krant. Ik betrepte me erop dat dat ook best wel eens een positief bericht mag zijn in dit topic.....

 

Ik heb zelf niet zoveel verstand van goegel. Dat bedrijf heeft alles netjes onder controle en alle gegevens kunnen voor verkoop en advertenties gebruikt worden. Je mag je afvragen of we dat allemaal hebben gewild?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.