• 0

volgende stap bedrijfsruimte...

Hallo,

 

Ik ben dit jaar mijn schildersbedrijf begonnen, wat ondanks de 'slechte' tijd goed loopt (zit t/m maart 2011 reeds voll)

 

Nu zal ik op zoek moeten gaan voor volgend jaar naar een bedrijfsruimte, is er een regel voor hoeveel % van je omzet je aan de huur van een bedrijfsruimte kunt uitgeven?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik gebruik nu mijn garage als opsla van mijn materialen. Maar deze is inmiddels te klein hiervoor.

 

Een ruimte van 70m2 zou voldoen voor mij, ik moet mijn materialen en kleine voorraad kunnen opslaan.

 

Wat betreft vergunningen daar moet ik nog achteraan gaan,was me eerst aan het orienteren wat een eventuele bedrijfsruimte huren kost en of dit in verhouding staat met de omzet die ik realiseer

Link naar reactie
  • 0

je kan de vraag ook omdraaien. Hoeveel extra omzet heb je nodig om bijvoorbeeld 10000 extra kosten te kunnen betalen.

 

En je kan niet alleen uitgaan van alleen huurkosten. zeer waarschijnlijk komen er ook allerlei andere kosten op je weg zoals: energie, verzekering, beveiliging, ozb. precario, rioolheffingen enz. Vaak allemaal kleine posten maar als je deze optelt is het vaak nog een fors bedrag.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou zo min mogelijk willen betalen en zo weinig mogelijk verplichtingen aan willen gaan. Ken je geen stallingverhuurder of aannemer die een dergelijke ruimte 'over' heeft? Veel commerciële units zijn 50/50% bedrijfsruimte en kantoorruimte, misschien kun je iets onderhuren?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.