Sinds 2009 hebben ik (samen met iemand anders) een V.O.F. opgestart.
Nu moet ik mijn inkomstenbelasting in gaan vullen, van 2009. Naast mijn VOF heb ik ook nog gewerkt bij een baas (in loondienst). Nu heb ik op internet gelezen dat de inkomsten (50% van de winst van VOF) bij "inkomsten/winst uit onderneming" in moet vullen bij de inkomsten belasting.
Maar in het digitale programma van de belastingdienst zie ik deze optie niet.
Zie ik iets over het hoofd, of moet ik de invullen onder het kopje "freelancer"?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
grezly
grezly
Sinds 2009 hebben ik (samen met iemand anders) een V.O.F. opgestart.
Nu moet ik mijn inkomstenbelasting in gaan vullen, van 2009. Naast mijn VOF heb ik ook nog gewerkt bij een baas (in loondienst). Nu heb ik op internet gelezen dat de inkomsten (50% van de winst van VOF) bij "inkomsten/winst uit onderneming" in moet vullen bij de inkomsten belasting.
Maar in het digitale programma van de belastingdienst zie ik deze optie niet.
Zie ik iets over het hoofd, of moet ik de invullen onder het kopje "freelancer"?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27789-vof-inkomsten-belasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag