• 0

V.O.F. inkomsten belasting...

Sinds 2009 hebben ik (samen met iemand anders) een V.O.F. opgestart.

Nu moet ik mijn inkomstenbelasting in gaan vullen, van 2009. Naast mijn VOF heb ik ook nog gewerkt bij een baas (in loondienst). Nu heb ik op internet gelezen dat de inkomsten (50% van de winst van VOF) bij "inkomsten/winst uit onderneming" in moet vullen bij de inkomsten belasting.

Maar in het digitale programma van de belastingdienst zie ik deze optie niet.

Zie ik iets over het hoofd, of moet ik de invullen onder het kopje "freelancer"?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27789-vof-inkomsten-belasting/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

het W biljet is de ondernemersaangifte en die kun je niet van de publieke site downloaden. Daarvoor moet je eerst inloggen op je eigen ondernemersomgeving. Daar staat je aangifte klaar en kun je het juiste programma downloaden door op de aangifte link te klikken. Als de aangifte daar niet klaar staat moet je de belastingtelefoon bellen en vragen of ze alsnog de aangifte klaar kunnen zetten.

• 0

hmmm, eind 2008 gaf je in een post ook al aan een VOF te hebben. Is er over dat jaar dan geen aangifte gedaan als ondernemer?

Weet de fiscus wel dat je vennoot bent in een VOF?

Volg Roels aanwijzingen.

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar