Ik heb al meerdere keren dit forum bekeken en nu dan toch maar mijn eerste vraag.. Ik kom wel wat antwoorden tegen, maar sommige zijn al jaren oud.
Ik heb nu sinds een week mijn webshop in erotische producten, een mooie friss uiterlijk ) zo goed als af (is natuurlijk nooit helemaal af), en er kan al besteld worden...
Nu vraag ik me eigenlijk af wat ik kan doen om het goed te promoten... is lees veel dingen sommige zijn ook erg tegenstrijdig..
Wat heb ik tot nu toe gedaan :
- site aangemeld bij google, bing en yahoo ( ook google analytics, en webmaster tools )
- heb een linkpartners pagina aangemaakt, en zoek iedere dag wat sites op waar ik mee kan linken
- twitter account
- zelfs aangemeld op een soort van erotische twitter site
en vanaf hier zit ik met mijn handen in het haar... ik dacht alles goed op een rijtje te hebben gezet, maar niet dus hahaha.
Hoe en waar te beginnen.... wat raden jullie me aan en wat raden jullie me af...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TiaID
TiaID
Hallo Allemaal,
Ik heb al meerdere keren dit forum bekeken en nu dan toch maar mijn eerste vraag.. Ik kom wel wat antwoorden tegen, maar sommige zijn al jaren oud.
Ik heb nu sinds een week mijn webshop in erotische producten, een mooie friss uiterlijk ) zo goed als af (is natuurlijk nooit helemaal af), en er kan al besteld worden...
Nu vraag ik me eigenlijk af wat ik kan doen om het goed te promoten... is lees veel dingen sommige zijn ook erg tegenstrijdig..
Wat heb ik tot nu toe gedaan :
- site aangemeld bij google, bing en yahoo ( ook google analytics, en webmaster tools )
- heb een linkpartners pagina aangemaakt, en zoek iedere dag wat sites op waar ik mee kan linken
- twitter account
- zelfs aangemeld op een soort van erotische twitter site
en vanaf hier zit ik met mijn handen in het haar... ik dacht alles goed op een rijtje te hebben gezet, maar niet dus hahaha.
Hoe en waar te beginnen.... wat raden jullie me aan en wat raden jullie me af...
Alvast heel erg bedankt !
Met vriendelijke groet,
Margareth
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27818-waar-te-beginnen-promotie-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
31 antwoorden op deze vraag