• 0

Opzoek naar (gratis) email nieuwsbrief software met follow up optie.

Hallo,

 

Voor mijn webshop (en andere sites) ben ik opzoek naar email software, nu vond ik YMLP wel erg goed en heb ik de inlog page gemaakt. Maar toen kwam ik erachter dat er geen automatische follow up optie in zat. Dit is voor mij heel belangrijk omdat ik mensen na aanmelding in volgorde emails wil sturen.

Ik vond http://www.aweber.com/pricing.htm ook wel goed maar best wel prijzig. Zeker omdat je nog extra betaald wanneer je lijst groter wordt. http://www.enormail.nl/ is wel helemaal gratis en heeft follow up alleen staat er nu al dagen dat er technische storing is, dus dan heb je er natuurlijk ook niets aan. Een ander probleem bij enomail is dat je geen eigen aanmeld pagina kunt maken.

 

Ik hoop dat iemand geweldige software weet die niet al te duur is of die je gewoon in 1x kunt kopen. Wat gebruiken jullie? Zit het allemaal in jullie site verwerkt?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik werk met www.html-mailing.nl sinds kort en ben tot nu toe erg tevreden. Je kunt er gratis een account aanmaken en de mogelijkheden bekijken. Je betaalt per mailing een tarief van 10 euro plus iets van 2 cent per abonnee.

 

Zij zijn reseller van Campaign Monitor zie ik, dat is een krachtige en goede oplossing inderdaad en (al dan niet via een reseller, afhankelijk van je technische kennis en werk wat je eraan wilt hebben) een aanrader.

Link naar reactie
  • 0

Ik werk met www.html-mailing.nl sinds kort en ben tot nu toe erg tevreden. Je kunt er gratis een account aanmaken en de mogelijkheden bekijken. Je betaalt per mailing een tarief van 10 euro plus iets van 2 cent per abonnee.

 

Ik heb hier ook mee gewerkt en was er ook erg tevreden mee. Ben er mee gestopt, omdat er een nieuw systeem ontwikkeld werd voor de site. Niet omdat het me niet beviel :)

Eventaanbod.nl - Vraag en aanbod van evenementen
Link naar reactie
  • 0

Ik ben erg blij met Mailchimp, die prima auto responders op laat stellen, inschrijvers segmenteerd en verwerking met externe tools erg makkelijk maakt, naast gelikte rapporten en degelijke template ondersteuning.

 

Ben altijd bereid met woord en daad te ondersteunen :)

 

@ Kees

Ik gebruik nu mailchimp maar alles is in het engels ik probeer zoveel mogelijk te vertalen maar het lukt me niet om de standaard mailtjes die iemand krijgt die zich net aanmeld aan te passen....

 

Click here to confirm your subscription to our list.

If you received this email by mistake, simply delete it. You won't be subscribed if you don't click the confirmation link above.

For questions about this list, please contact:

 

Dit krijgen mensen nu dus ik wil het graag vertalen....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 110 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.