Al een tijdje koop ik virtuele producten (gaan via de mail) in voor mijn onderneming. Echter kan ik nergens vinden hoe ik dit moet boeken in mijn boekhouding.
Nu wat duidelijker:
Ik koop virtuele producten in bij een particulier in het buitenland (buiten EU), ik ontvang geen factuur en betaal via PayPal. Dus enigste 'bewijs' is een PayPal transactiebewijs. Ik koop een paar keer per maand in, bedrag per inkoop in x.xxx dollar. De producten ontvang ik per mail.
Nu is mijn vraag hoe ik dit moet boeken in mijn administratie, wellicht zelf een inkoopfactuur maken? Graag jullie advies.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zwier
zwier
Al een tijdje koop ik virtuele producten (gaan via de mail) in voor mijn onderneming. Echter kan ik nergens vinden hoe ik dit moet boeken in mijn boekhouding.
Nu wat duidelijker:
Ik koop virtuele producten in bij een particulier in het buitenland (buiten EU), ik ontvang geen factuur en betaal via PayPal. Dus enigste 'bewijs' is een PayPal transactiebewijs. Ik koop een paar keer per maand in, bedrag per inkoop in x.xxx dollar. De producten ontvang ik per mail.
Nu is mijn vraag hoe ik dit moet boeken in mijn administratie, wellicht zelf een inkoopfactuur maken? Graag jullie advies.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27857-hoe-te-boeken-bij-inkoop-virtuele-producten-bij-particulier-buiten-europa/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag