• 0

Design verzenddoos : welk programma ?

Gast Verwijderd account

Voor mijn product wil ik het doosje waarin ik deze producten naar de klant verzend ook een beleving maken.

 

Het doosje moet dus echt een onderdeel worden voor het product.

 

Nu wil ik wat designs op papier gaan zetten en vraag me af met wat voor programma ik simpele designs kan maken op een standaard maat doos.

 

Het gaat dus meer om kleurencombinaties die ik het uiterlijk van de doos wil meegeven.

 

Dank alweer.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Of iets geavanceerder Illustrator (Photoshop). Als je al een standaardformaat doos in gedachte hebt, dan kun je daar tekeningen van opvragen. Wat voor verpakkingsmateriaal wil je gaan gebruiken en welke druktechniek wil je toepassen? Denk aan de kosten t.o.v. het product.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

maten zijn : 215 x 155 x 28.

 

Het doosje kan door de brievenbus. Ik wil hem full colour laten bedrukken. Offertes aangevraagd en de prijzen zijn niet eens zo gek. Uiteraard eerst de kwaliteit zien.

 

Het uiteindelijke design laat ik uiteraard door een expert drukklaar maken. Maar om voor mezelf wat ideeen te maken een simpel programma gezocht. Ik check al jullie tips even.

1_groot.thumb.png.7733e0815e0bfc0eb12023045247eaf3.png

Link naar reactie
  • 0

Voor grafisch ontwerp raad ik Illustrotor / Indesign aan. Met name Indesign wordt veel gebruikt voor drukwerk (opmaak posters / magazines / flyers / brochures etc) en verpakkingen lijkt mij daar ook onder vallen.

 

De beste tip die ik kan geven: besteed het uit aan een (goed) bedrijf of een kennis. Ik maak uit je post(s) op dat je niet veel ervaring hebt met grafisch ontwerp. Het is zonde als het gehele idee in het water valt, doordat de bedrukking niet mooi is.

 

Succes ermee!

Fantasma Media | LinkedIn | Twitter

Web & Usability

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Voor grafisch ontwerp raad ik Illustrotor / Indesign aan. Met name Indesign wordt veel gebruikt voor drukwerk (opmaak posters / magazines / flyers / brochures etc) en verpakkingen lijkt mij daar ook onder vallen.

 

De beste tip die ik kan geven: besteed het uit aan een (goed) bedrijf of een kennis. Ik maak uit je post(s) op dat je niet veel ervaring hebt met grafisch ontwerp. Het is zonde als het gehele idee in het water valt, doordat de bedrukking niet mooi is.

 

Succes ermee!

 

Het uiteindelijke design zal ik zeker uitbesteden. Wil gewoon wat ideeën opdoen om met concrete suggesties te komen.

 

Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.