• 0

Advies over het verkrijgen van venture capital

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zoek je advies over het verkrijgen van venture capital? I.T. Media, eigenaar van Venturemedia, heeft de Preliminary Capital Search ontwikkeld. Deze methode is gebaseerd op het continue onderzoek dat Venturemedia verricht naar de activiteiten op de venture capital markt. Via dit adviesproduct bespaar je met een beperkte en vooraf te bepalen investering veel tijd met het vinden van de juiste financier. Het is een kosteneffectieve methode voor ondernemers die serieus op zoek zijn naar venture capital.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mooi initiatief. Had ik eerlijk gezecht al een aantal jaren in gedachten. VC's selecteren op basis van de transacties die ze doen.

 

Probleem is dat veel van de wat kleinere seedcapital transacties zich aan het blikveld van Venture Media onttrekken en de grotere investeerders via via benaderd moeten worden. Maar ja, ik moet niet lullig doen. Venture Media is wel uitstekend op de hoogte van de transacties op de kapitaalmarkt. Deze actie lijkt echter een noodgreep om op die kennis te kapitaliseren. Jammer.

 

Als je wil weten bij wat voor investerders je moet zijn voor je kapitaalvraag en waar je die kan vinden, mag je mij ook bellen. Kost niks. Je moet alleen wel zelf de adressen opzoeken.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.