Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Alef Arendsen
Alef Arendsen
Ha mensen,
ik zit hier nu met een ordner of twintig in m'n _niet brandvrije_, wel redelijk braakvrije kast. Ik denk dat ik meer dan de helft van deze administratie ook digitaal heb (dat draait allemaal mee in de backup), danwel zou kunnen krijgen. Loonadministratie, facturen, kopiën van belastingaangiften, uwv papieren, etcetera.
Ik heb eigenlijk geen zin om een ontzettend dure brandvrije kast te kopen waar 10 ordners in kunnen. Wat doen mensen hier? Thuis bewaren wat je niet meer nodig hebt? Bij de bank (kan dat nog tegenwoordig???)
En hoe om te gaan met dingen die je dagelijks nodig hebt en waarvan het toch wel redelijk jammerlijk zou zijn als het in rook op zou gaan?
Alef
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag