• 0

nieuwe verbrandingsmotor

ik zoek hulp bij het toegang krijgen,tot de wereldmarkt,van een nieuwe verbrandingsmotor,die de bestaande motor

,op alle punten verslaat.de nieuwe motor heeft bij gelijke cyl. inhoud een 4x groter draaimoment,tegen minstens de

helft bvan het brandstofverbruik.is trillingsvrij.is slecht voor de oliebaronnen maar uitstekend voor het millieu.

is internationaal geoctrooieerd.als particulier krijg ik geen ondersteuning.ik bezit tekeningen en berekeningen,waar de

motor mee gemaakt kan worden.ik moet alleen de bestaande motordeskundigen zien te overtuigen.

 

 

mod edit: mailadres verwijderd ivm spambots. Via PM is penhouder ook bereikbaar.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo'n vrije zuiger motor zou beter werken als je twee zuigers hebt op dezelfde zuigerstang, zodat de expansiekriacht van de ene gebruikt wordt voor de compressieslag van de andere. Dan hoef je geen oliedruk te gebruiken voor de compressie. Dat lost wsch ook een deel van het trillingsprobleem op.

 

 

Volgens mij staat die ook te bewonderen via de betreffende link. Ergens in het midden van het contentblokje heb ik dat gezien. Maar op die manier krijg je wel een boxer-effect. Het zou stiller lopen als beide zuigers gelijkmatig dezelfde slag zouden maken. Dan kun je dus met twee kleinere zuigers een stillere motor maken die dezelfde opbrengst heeft.

Link naar reactie
  • 0

Maar op die manier krijg je wel een boxer-effect. Het zou stiller lopen als beide zuigers gelijkmatig dezelfde slag zouden maken. Dan kun je dus met twee kleinere zuigers een stillere motor maken die dezelfde opbrengst heeft.

 

Of vier zuigers op twee zuigerstangen die precies tegen elkaar in bewegen. Maar omdat ze niet mechanisch verbonden zijn, kan de zaak uit sync raken, en dan komt de motor ineens aan de zijkant uit je auto naar buiten....

 

 

Link naar reactie
  • 0

Maar op die manier krijg je wel een boxer-effect. Het zou stiller lopen als beide zuigers gelijkmatig dezelfde slag zouden maken. Dan kun je dus met twee kleinere zuigers een stillere motor maken die dezelfde opbrengst heeft.

 

Of vier zuigers op twee zuigerstangen die precies tegen elkaar in bewegen. Maar omdat ze niet mechanisch verbonden zijn, kan de zaak uit sync raken, en dan komt de motor ineens aan de zijkant uit je auto naar buiten....

 

 

 

LOL..... de werking wordt gestuurd door electronica. Hopelijk wel betrouwbaar "gespeichert"..... ;)

Link naar reactie
  • 0

Maar op die manier krijg je wel een boxer-effect. Het zou stiller lopen als beide zuigers gelijkmatig dezelfde slag zouden maken. Dan kun je dus met twee kleinere zuigers een stillere motor maken die dezelfde opbrengst heeft.

Of vier zuigers op twee zuigerstangen die precies tegen elkaar in bewegen. Maar omdat ze niet mechanisch verbonden zijn, kan de zaak uit sync raken, en dan komt de motor ineens aan de zijkant uit je auto naar buiten....

LOL..... de werking wordt gestuurd door electronica. Hopelijk wel betrouwbaar "gespeichert"..... ;)

 

Kan ook fout gaan als het wel mechanisch is gekoppeld. Heb je wel 's een motor gezien waarvan de distributieriem gebroken was?

Link naar reactie
  • 0

Leuk dit ontwerp. ipv één krukas drie. Deze moeten onderling gekoppeld zijn vanwege de syncronisatie. Dit zou met een ketting of centraal tandwiel kunnen worden bereikt waar dan het vermogen van afgetapt wordt.. Dan zou de onderste krukas wel andersom moeten draaien. Maar goed.

Je bereikt hier niet mee (en dat is volgens mij een noodzakelijke ontwikkeling) dat het toerental is losgekoppeld van het aantal slagen. Wel heb je door het tweetaktsysteem een hoger vermogen per kilogram. De kostprijs is door de drie krukassen een faktor drie hoger dan een conventionele motor met één. Maar goed deze motor is voor defensiedoeleinden.

Zinnige bijdrage.

Link naar reactie
  • 0

ik ben niet goed op de hoogte van de gewoonten en gebruiken van higher level,ik hoop dat ik op de goede plaats aan

het typen ben.het gaat over mijn nieuwe verbrandingsmotor,ik denk dat het het beste is,om beginnende

met a.s. maandag,de werking van de motor duidelijk temaken en toe te lichten met tekeningen,mogelijk iedere

dag 1,alleen wil ik maandag eerst het octrooibureau eerst vragen of ik dat veilig kan doen,ik vermoed dat er geen

bezwaar zal zijn,omdat het internationaal octrooi al is aangevraagd,ik doe dit om dat het zeer moeilijk schijnt te zijn

om hulp te krijgen,ondanks de goede vooruitzichten. vriendelijke groeten penhouder.

Link naar reactie
  • 0

beste penhouder, ik denk niet dat dat een goed idee is. Je verkeert nog in de geheimhoudingsfase. Een eenvoudige beschrijving met een eenvoudige tekening hier plaatsen lijkt mij voldoende. Als je wilt, wil ik weleens met je praten in real life. Stuur maar een persoonlijk bericht, om een afspraak te maken. Ik heb vrij veel ervaring met de moeilijkheden die je ontmoet, bij het op de markt brengen van een dergelijk product.

Link naar reactie
  • 0

door de motor te tekenen,zal het begrijpen van de werking veel gemakkelijker zijn.

 

De motor tekenen als een zogenaamd blokken-model in bijvoorbeeld Solidworks lijkt me een heel goed idee. Zeker als je van de 3D samenstelling vervolgens een animatie filmpje maakt of een mooie gerenderde foto.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Het is een leuk idee voor de discussie Penhouder, maar zelfs met een internationaal patent zou ik adviseren niet op een openbaar forum de kroonjuwelen ten grabbel te gooien. Er is namelijk geen enkel scenario waarbij dit in jouw voordeel kan uitpakken.

 

Hoe goed bedoeld ook, maar geloof in jezelf, de uitvinding en zorg er voor dat je er iets van kan maken. Ik zou tenminste wachten tot je een paar stappen voorsprong hebt op de rest en solide proof of concept.

 

Groeten,

 

Paul

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.