Ik sta op het punt om te beginnen met m'n bedrijfje. Heb alleen de algemene voorwaarden nog niet af en ik begin er om eerlijk te zijn een beetje moedeloos van te raken.
Ik zit vooral te dubben over de levering van het door mij vervaardigde werk. Daarom vraag ik jullie om advies.
Normaal gesproken ga ik uit van het volgende traject:
- aanvraag door klant
(- persoonlijk gesprek/brainstorm)
- offerte verstrekking
- acceptatie en finetuning
- daadwerkelijke bestelling
- bouw website
- factuur verzenden en (tijdelijk) online zetten website
- verzenden cd-rom met website na betaling door klant
- half jaar full support voor de website
Vinden jullie dit een goed traject. Moet ik niet eerder om geld vragen, zodat ik minder risico loop? Ik weet dat ik bij het starten van de bouw al enige zekerheid heb (door ondertekende bestelling), maar toch.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Martijn
Gast Martijn
Hallo allemaal.
Ik sta op het punt om te beginnen met m'n bedrijfje. Heb alleen de algemene voorwaarden nog niet af en ik begin er om eerlijk te zijn een beetje moedeloos van te raken.
Ik zit vooral te dubben over de levering van het door mij vervaardigde werk. Daarom vraag ik jullie om advies.
Normaal gesproken ga ik uit van het volgende traject:
- aanvraag door klant
(- persoonlijk gesprek/brainstorm)
- offerte verstrekking
- acceptatie en finetuning
- daadwerkelijke bestelling
- bouw website
- factuur verzenden en (tijdelijk) online zetten website
- verzenden cd-rom met website na betaling door klant
- half jaar full support voor de website
Vinden jullie dit een goed traject. Moet ik niet eerder om geld vragen, zodat ik minder risico loop? Ik weet dat ik bij het starten van de bouw al enige zekerheid heb (door ondertekende bestelling), maar toch.
:-\
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2791-voorwaarden-voor-web-en-printontwerp/Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag