• 0

Groothandels sieraden

Ik ben op zoek naar groothandels van sieraden, als ik op google invoer krijg ik er een aantal, maar bij de meeste moet je

een kvk nummer hebben, die heb ik nog niet omdat ik eerst wil onderzoeken wat de prijzen zijn bij verschillende groothandels, en wat er allemaal mogelijk is binnen die branche.

 

mijn vraag is, hoe kan ik het beste groothandels vinden in binnen en buitenland zonder kvk nummer?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat voor soort sierraden zoek je?

 

De marge op sierraden is ongeveer 2.5 tot 3.0, dat betekend dat verkoopprijs gedeeld door 2.5 is de inkoopprijs.

 

Als je sierraden in wil kopen zulje echt een Kvk moeten hebben. Maar je kan ook eens op de beurs in Utrecht of Amsterdam kijken al moet je daar ook een Kvk nummer hebben maar wie weet kun je het proberen zonder. Of gewoon snel een Kvk aanvragen.

 

Wij hebben zelf ook een site die sierraden verkoopt (www.trendsupply.nl) wij doen de meeste inkopen gewoon rechtstreeks bij de leverancier in Utrecht op de beurs.

 

succes.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat AG Consulting de Trade Mart bedoelt. Of zij met minimum afnames e.d. werken durf ik je niet te zeggen.

 

Overigens zou je natuurlijk ook eens binnen kunnen springen bij de edelsmid groothandel in Bleiswijk, of bestel via hun site eens een catalogus.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie
  • 0

Ik ben op zoek naar groothandels van sieraden, als ik op google invoer krijg ik er een aantal, maar bij de meeste moet je

een kvk nummer hebben, die heb ik nog niet omdat ik eerst wil onderzoeken wat de prijzen zijn bij verschillende groothandels, en wat er allemaal mogelijk is binnen die branche.

 

mijn vraag is, hoe kan ik het beste groothandels vinden in binnen en buitenland zonder kvk nummer?

 

Wat voor soort sieraden wil je,,in welke prijsklasse denk je bijv

Wat wil je ermee gaan doen? webshop? markten?

 

De trademart in utrecht hoef je zo ie zo niet te proberen zonder kvk,evenals het confectiecentrum in Amsterdam.

 

Zou zeggen neus eens rond op markplaats daar staan zeer veel partijtjes sieraden voor vaak leuke prijzen

 

 

Link naar reactie
  • 0

Echte groothandels gaan echt niet direkt met de billen bloot en een PDFje opsturen met alle prijzen. En zeker niet aan een partikulier.

 

Als je echt serieus genomen wilt worden door een groothandel zul je tenminste een bedrijf moeten hebben, een bufget en duidelijke visie wat je precies wilt inkopen.

 

De vraag is dan ook, is dit een probeersel of ben je de markt aan het verkennen? Als je de branche al helemaal niet kent (klaarblijklijk) dan is het de vraag of je niet eers je huiswerk moet doen alvorens af te vragen wat je potentiele winsten zijn. Als je geen netwerk of verkoop kanalen hebt is de winst ook niet belangrijk.

Link naar reactie
  • 0

Citaat van trademartutrecht.nl: "Als beginnend ondernemer zonder inschrijving KvK kunt u eenmalig Trade Mart Utrecht bezoeken als starter. Ga tijdens een beursdag naar de Centrale Receptie op de begane grond van het Beatrixgebouw. Meld hier dat u starter bent en u kunt één of twee dagkaarten à € 7,50 kopen."

 

Durf in het diepe te springen, anders val je nooit omhoog!

Link naar reactie
  • 0

Citaat van trademartutrecht.nl: "Als beginnend ondernemer zonder inschrijving KvK kunt u eenmalig Trade Mart Utrecht bezoeken als starter. Ga tijdens een beursdag naar de Centrale Receptie op de begane grond van het Beatrixgebouw. Meld hier dat u starter bent en u kunt één of twee dagkaarten à € 7,50 kopen."

 

 

Klopt alleen dan zal je merken dat sommige groothandels/etages niet toegankelijk zijn,,,

Link naar reactie
  • 0

Er zijn inderdaad vrij veel sieradengroothandels, maar logischerwijs vragen zij wel om een Kvk-inschrijving. De Trademart vraagt sowieso om een aparte, branchegerichte inschrijving bij de KvK alvorens toegang tot de sieradenetage te verschaffen.

 

Je zou kunnen proberen of je een keer met iemand mee mag, misschien eens bellen naar de groothandels en uitleggen dat je nu bezig bent met vooronderzoek of zelf een gemiddelde inkoopprijs proberen te schatten aan de hand van de verkoopprijzen (ik zou uitgaan van een marge van 2.5).

 

Kom je hier allemaal niet verder mee dan mag je me even pb-en. Ik heb een bekende in die branche die je wellicht wel verder zou willen helpen.

Link naar reactie
  • 0

Er is een manier om zonder kvk-nummer sieraden (goud, zilver, diamanten) tegen groothandelsprijzen af te nemen. En het is ook nog een vorm van dropshipping.

 

Edit door moderator: zou je je kennis graag willen delen op het forum zoals we hier allemaal doen, en niet door commerciële oproepen te plaatsen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.