• 0

Hoe ben jij begonnen?

Aanbevolen berichten

25 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mensen die je op een zo hard mogelijke manier proberen te ''naaien''. Leugens die verteld worden. Je op het verkeerde been zetten. (Zodat je niet via de juist weg kunt groeien, waardoor je niet meer weet wat je moet doen.)

Interpreteer jij dat zo dat men je probeert te 'naaien' of ben je daadwerkelijk opgelicht? Oa. vanwege je doorgaans negatieve benadering van het fenomeen "klant" op dit forum denk ik dat het goed is als je nou eens van het positieve van de medemens uit gaat in plaats van altijd achterdochtig en wantrouwend te zijn.
Link naar reactie
  • -2

Als je net nieuw de handel in gaat , dan kun je beter mijn advies goed onthouden. Vertrouw niemand. Je moet altijd , maar dan ook altijd een uitroepteken in je hoofd hebben. (Persoon die voor je zit , en momenteel tegen je praat , is niet te vertrouwen. Geloof niet in wat hij zegt.

 

Als je op deze manier de handel in gaat , dan heb je een hogere slagingspercentage. Dat is dan mijn mening. Want de kans dat je daadwerkelijk wordt belazerd wordt gewoon kleiner.

 

 

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Als je net nieuw de handel in gaat , dan kun je beter mijn advies goed onthouden. Vertrouw niemand. Je moet altijd , maar dan ook altijd een uitroepteken in je hoofd hebben. (Persoon die voor je zit , en momenteel tegen je praat , is niet te vertrouwen. Geloof niet in wat hij zegt.

 

Als je op deze manier de handel in gaat , dan heb je een hogere slagingspercentage. Dat is dan mijn mening. Want de kans dat je daadwerkelijk wordt belazerd wordt gewoon kleiner.

 

 

 

Altan, wanneer je op deze manier de markt ingaat, heb je echt even iets niet begrepen. Mijn eigenlijke bericht luidt dan ook :

 

Pffffff ....... ::) ::)

 

(ik had in de laatste posten een iets hogere dunk van je gekregen, helaas is deze vervlogen.)

 

 

Link naar reactie
  • 0

@ altan Hier in Druten heb ik er geen last van "Vertrouw niemand" en de meeste klanten komen uit het westen. ;D

Beperk je risico's tot een acceptabel niveau. En "als" je er een tegen komt. maak je niet druk en leer ervan.

 

Je kan gerust met een laag budget beginnen maar je kunt ook groter denken (wat je wil). Het belangrijkste vindt ik dat je er plezier in hebt. Doe wat je leuk vind. Wil je groot denk aan ondernemingsplannen, banken enz. enz. Wil je klein beginnen en heb je de tijd. Begin gewoon.

 

-begon je met een laag/hoog budget = redelijk laag budget. Zeker 1 jaar om mijn vaste lasten te betalen.

-wat voor voorbereidingen heb je getroffen = Leren, lezen, en nog eens leren en lezen. Onderzoek dus.

-hoe ben je aan je groothandeleren/fabrieken gekomen. = Dit is een lastige daar moet je wel een beetje naar "altan" kijken. Ik zou hier een product nemen waar je passie ligt. En mezelf daar in gaan verdiepen. Als je dat doet dan kom je ook de "kanalen tegen"

 

Succes Willie

Link naar reactie
  • 0

@ TS

Op zich een leuke vraag, maar ik ben eigenlijk wel eerst benieuwd naar je eigen ervaringen en bedrijf wanneer je je profiel hebt ingevuld.

 

@ Altan

Mensen die je op een zo hard mogelijke manier proberen te ''naaien''. Leugens die verteld worden. Je op het verkeerde been zetten. (Zodat je niet via de juist weg kunt groeien, waardoor je niet meer weet wat je moet doen.)

 

Ik lees dit als eerste bericht deze ochtend en ik krijg hier werkelijk waar de kriebels van.

In elk topic weet je toch wel het meest discutabele in jezelf naar boven te halen. Dat is ook een kwaliteit op zich.

Als ik vooraf al niet wordt vertrouwd, ga ik nooit met jou een gesprek aan, laat staan dat ik een auto bij jou koop.

 

Wat maakt jou nou zo anders dan die scharrelaars die zeggen dat d’n auto van een ouw vrouwke is geweest, nog nooit mee gereden? Uit jouw antwoorden en opmerkingen heb ik niet echt het gevoel dat je ergens in onderscheidend bent. Inkoop, Verkoop. Snelle handel en garantie tot aan de voordeur... Is dat t?

Vetrouwen Altan, is de basis van elke relatie. Of deze nu kort duurt of lang, je moet vertrouwen hebben. Ik heb mezelf wel een paar keer gestoten door te veel vertrouwen ( naïviteit) maar daar leer je van.

Er zullen altijd mensen zijn die vertrouwen proberen te misbruiken, dus je mag best voorzichtig zijn in wie je vertrouwt. Maar wat Wouter zegt is precies waar: Ga uit van het goede in de mens in plaats van het kwade. Dat werkt een stuk relaxter.

 

O en zeg ook eens tegen jezelf: Ik ben pas 19, er zitten op het forum heel veel mensen, met heel veel ondernemerservaring, daar kan ik nog heeeeel veeeel van leren want… ik ben pas 19…

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Als je net nieuw de handel in gaat , dan kun je beter mijn advies goed onthouden. Vertrouw niemand. Je moet altijd , maar dan ook altijd een uitroepteken in je hoofd hebben. (Persoon die voor je zit , en momenteel tegen je praat , is niet te vertrouwen. Geloof niet in wat hij zegt.

 

Als je op deze manier de handel in gaat , dan heb je een hogere slagingspercentage. Dat is dan mijn mening. Want de kans dat je daadwerkelijk wordt belazerd wordt gewoon kleiner.

 

 

 

Ik heb het idee dat er ineens een cameraploeg van bananensplit tevoorschijn komt bij een van de lezers op deze reactie........

Link naar reactie
  • 0

Hoe ben jij je bedrijf/webwinkel begonnen?

 

-begon je met een laag/hoog budget

-wat voor voorbereidingen heb je getroffen

-hoe ben je aan je groothandeleren/fabrieken gekomen

 

kortom, vertel hier hoe jij je bedrijf begonnen bent, waar je tegenaan gelopen bent.

 

 

 

Hoewel altan hier zelf reageert en het logisch is dat daar weer op gereageerd wordt, toch ook graag ontopic reacties

 

Link naar reactie
  • 0

Wat ik heb verteld is on-topic. Het heeft met voorbereiding te maken. Ik heb wellis in een klap 1000 euro verloren(in het begin , voordat ik een bedrijf ben begonnen). Dat komt doordat ik die gene ging vertrouwen. Dus heeft die mij 2 auto's gegeven die ik gewoon blind bij hem had gekocht. Waarbij ik dus uiteindelijk 1000 euro had verloren.

 

Als je echt veel geld hebt , dan mag je zelf weten wat je doet. Maar als je weinig of net genoeg ''geld'' hebt , dan kun je beter niemand vertrouwen. Dit is mijn standpunt ik blijf hierbij staan.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Hoe ben jij je bedrijf/webwinkel begonnen?

 

-begon je met een laag/hoog budget

-wat voor voorbereidingen heb je getroffen

-hoe ben je aan je groothandeleren/fabrieken gekomen

 

kortom, vertel hier hoe jij je bedrijf begonnen bent, waar je tegenaan gelopen bent.

 

 

 

On Topic is; dat deze vraag gesteld is aan de webwinkeliers. Niet aan autohandelaren en "gewone" ondernemers. De titel is dus misleidend.

De TS is een gemaskeerd lid van HL, want via het internet kan er reputatieschade ontstaan. Dat is heel begrijpelijk, want zijn klanten zijn ook actief op het internet. Helaas is hierdoor echter niet duidelijk of de TS wel een echte webwinkelier is. Dus is het heel goed mogelijk dit topic niet serieus genomen kan worden.

Link naar reactie
  • 0

Dinobeagle, geef a.u.b. even het goede voorbeeld van hoe een goede on topic reactie eruit ziet. Ik vind de vraagstelling overigens zodanig algemeen dat je er per post een hele uitzending van Zomergasten mee kunt vullen. En wat is een hoog of een laag budget? Waarom wil je overigens antwoord op deze vragen? Heb je zelf een webshop? Ga je er een beginnen? Of ga je een artikel schrijven over webshopondernemers? Ik ben benieuwd.

 

Wat Altan betreft: ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Ik vind het mooi dat ook hij aktief is op HL en zo anderen een kijkje gunt in zijn denk- een leefwereld en in zijn manier van opereren en communiceren. Dat hij hierop veel commentaar krijgt, snap ik volkomen, maar het leidt vaak erg af van het betreffende topic. Dus waarom start men daarover geen afzonderlijk topic?

 

Douwes Fiscale Diensten: Meester in Fiscaal Maatwerk www.douwesfiscalediensten.nl

Link naar reactie
  • 0

ik zou graag een eigen webshop willen beginnen, vandaar dat ik deze vragen stel,

 

heb je een hoog budget nodig of is laag ook mogelijk?

hoe heb jij je handelaren gevonden?

heb je een opleiding nodig die iets met ondernemen te maken heeft?

vanaf wanneer was jou ondernemen succes vol.

 

ik zou graag antwoorden hebben op dit soort vragen, en als jij er meer weet die mij verdere informatie kunnen geven graag.

 

ik ben totaal nieuw in het ondernemen, en ben geinteresseerd in een webwinkel van sieraden of led verlichtingen ( nog niet over uit)

 

misschien dat deze topic aangepast kan worden met als voorbeeld deze post, mijn excuus voor de onduidelijke vraagstellingen.

Link naar reactie
  • 0

De vragen zijn veel te algemeen en de eventuele antwoorden waarschijnlijk niet relevant voor jouw onderneming.

 

Als je meer informatie wilt over het beginnen van een webshop, dan gebruik je best Google. Wil je gezellig babbelen met webwinkeliers en horen hoe zij het voor elkaar gekregen hebben, dan ga je best naar evenementen waar zij op af komen. Bijvoorbeeld een beurs voor webwinkeliers.

Link naar reactie
  • 0

ik zou graag een eigen webshop willen beginnen, vandaar dat ik deze vragen stel,

 

heb je een hoog budget nodig of is laag ook mogelijk?

hoe heb jij je handelaren gevonden?

heb je een opleiding nodig die iets met ondernemen te maken heeft?

vanaf wanneer was jou ondernemen succes vol.

 

ik zou graag antwoorden hebben op dit soort vragen, en als jij er meer weet die mij verdere informatie kunnen geven graag.

 

ik ben totaal nieuw in het ondernemen, en ben geinteresseerd in een webwinkel van sieraden of led verlichtingen ( nog niet over uit)

 

misschien dat deze topic aangepast kan worden met als voorbeeld deze post, mijn excuus voor de onduidelijke vraagstellingen.

 

Dit topic gaat hier niet over, dus jouw vragen gaan dit topic verpesten.

Nu is er al meer offtopic gelul dan ontopic. zonde .. want het idee van

dit topic vind ik erg leuk.

 

Dus...

Link naar reactie
  • 0

 

 

Dit topic gaat hier niet over, dus jouw vragen gaan dit topic verpesten.

Nu is er al meer offtopic gelul dan ontopic. zonde .. want het idee van

dit topic vind ik erg leuk.

 

Dus...

???

 

Je zegt tegen de topicstarter dat hij offtopic is als hij zijn bedoelingen met het topic verder uitlegd?

 

Of bedoel je meer dat je een topic waarin een ieder zijn begin van zijn bedrijf (zoals de titel suggereert) leuk zou vinden? In dat geval zou er best een nieuw topic kunnen komen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.