• 0

nieuwe naam

Ik zit met de gedachte te spelen om de naam van mijn bedrijf te veranderen. Niet ScanChooseBuy, maar Choice.

 

Choice is geen merk en kan ik moeilijk beveiligen. Ik ben dus op zoek naar een verzonnen naam die gemakkelijk te spellen is, lekker klinkt, waarvan de .com nog vrij is... dat soort dingen...

 

Ik ben totaal leeg qua inspiratie dus ik vroeg me af of jullie nog leuke ideeën hebben. Kijk op www.scanchoosebuy.com om te zien wat we doen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

hier een lijstje esperanto namen. Het klinkt alleen allemaal zo hetzelfde...

 

konstato   =bevinding

pruvo      =bewijs

emocia      =bewogenheid

atentigi   =attenderen

gajno      =baat

Fotilo      =camera

kontroli   =checken

ciferi      =cijferen

kodigi      =codificeren

Komerca      =commercieel

Kompensi   =compenseren

konklui      =concluderen

onigi      =delen

klarigi      =duidelijk maken

klareco      =duidelijkheid

bonajo      =een goed ding

diserti      =een verhandeling schrijven

rigardi      =kijken

movebla      =mobiel

 

 

(ja ik heb het woordenboek zitten doorbladeren en ik heb er inderdaad hoofdpijn van ;))

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

ehm is dit een artistieke manier om te zeggen dat scan'm wel zou kunnen? :)

 

Hmm, naar mate ik er langer over na denk wordt die steeds beter (mede gezien de bedroevende alternatieven.

 

Ik zou zeggen: Scan'm Den!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Je product voorkomt juist dat je opgelicht wordt! Kwestie van de goede associatie: Anti-scam

 

Scan-m scan contra scam

 

Ik begrijp overigens nog niet veel van je businessmodel, richt je je op eindgebruikers of retailers of providers? Wil je in de toekomst die doelgroep met andere camera-gebonden diensten leveren of gaat het om functies die je via een software download kan installeren op je mobieltje?

 

 

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie
  • 0

De Scanchoosebuy site werkt momenteel wat verwarrend. Hij is in het zweeds al herschreven ik wacht alleen nog op de NL en EN vertalingen. De focus van mijn bedrijf is B2B. Met de scan app zijn 1001 dingen te bedenken. Wij willen andere bedrijven met onze software gave dingen laten bouwen. Gewoon een app verkoop dus eigenlijk.

 

Trouwens, ik kan me wel vinden in wat je zegt. Je kan er natuurlijk ook een positieve draai aan geven. :D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

ScanM of Scan-m heeft dat juist, het is een werkwoord waar je makkelijk associaties aan koppelt.

 

1001mobile solutions is meer op de professionele markt gericht, daarvan zijn ze afhankelijk om de producten bij de eindgebruiker te krijgen, daar moet je je dus profileren als een 'bron' van sensationele 'blockbusters' voor al die populaire mobiele apparaatjes waar we mee rondlopen maar die veel meer kunnen. De cameraatjes worden nu vooral voor pret gebruikt. Eigenlijk jeugdgebruik. Het is nog zoeken naar proff toepassingen die een ander publiek aanspreken. In de sfeer van Scan-m kun je ook andere dingen bedenken bijvoorbeeld identificatie of afrekenen. Ook andere technieken kunnen daaraan bijdragen.

 

1001mobile kan echter ook andere technologien ontwikkelen waarmee haar partners diensten kunnen leveren.

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie
  • 0

Ik ben er EINDULUK uit :D

 

OP3

 

Het staat voor "Optical 3G" en de pay off wordt iets in de trand van "Optical 3G Scanning Technologies".

 

Iedereen onwijs bedankt voor jullie hulp, ik hoop dat ik dit voor een lange tijd niet meer voor mezelf hoef te doen ;)

 

p.s.

Ik heb onwijs veel van jullie ideeën geprobeerd en meestal strande het op het niet vrij zijn van de .com. Desalniettemin hebben de adviezen me ontzettend veel geholpen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.