Ik wil een probleem voorleggen. Er is geen enkele bank die voor mijn eenmanszaak het werkkapitaal wil financieren. Het gaat om een bedrag van € 10.000 (voor bus en aanhanger en werkkapitaal). Ik heb gelezen dat er micro-kredieten worden verstrekt door de overheid dat zij borg staan. Ik woon buiten deze regio's dus dat is geen optie. Dan is er een bedrijf genaamd Qredits die het wel wil financieren tegen ongeveer 10% als het doorgaat. Ik vind dit vrij hoog. Ik ben ZZP'er in onderhoud en renovatie van huizen. Ik heb geen famile of vrienden die mij dit kunnen lenen. Leasen is ook geen opties.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
freekhof
freekhof
Beste iedereen,
Ik wil een probleem voorleggen. Er is geen enkele bank die voor mijn eenmanszaak het werkkapitaal wil financieren. Het gaat om een bedrag van € 10.000 (voor bus en aanhanger en werkkapitaal). Ik heb gelezen dat er micro-kredieten worden verstrekt door de overheid dat zij borg staan. Ik woon buiten deze regio's dus dat is geen optie. Dan is er een bedrijf genaamd Qredits die het wel wil financieren tegen ongeveer 10% als het doorgaat. Ik vind dit vrij hoog. Ik ben ZZP'er in onderhoud en renovatie van huizen. Ik heb geen famile of vrienden die mij dit kunnen lenen. Leasen is ook geen opties.
Welke opties heb ik nog?
Groeten Freek.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27997-hoe-werkkapitaal-te-financieren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag