• 0

Producten bij duitse fabrikant kopen

Hallo allemaal

 

Mijn vraag is ik wil producten van een duits fabriek aanschaffen en dan gaat het op nagelstylisten producten.

Nu vragen zij mij een händlerbestätigung te onder teken

maar moet aan de volgende punten voldoen

* een geldig GMP zertifikats wat houd dit in een waar kan ik zo een certificaat behalen of aanvragen.

* aanmelden bij de BVL wat houd dit in en waarom.

* z.B Der grüne punkt wat wil dit zeggen.

heb na vraag gedaan in duitsland maar daar kan helaas me niemand helpen en het bedrijf zelf is ook niet hulpzaam maar toch wil ik door zetten om mijn producten daar te kunnen aanschaffen. ???

 

Alvast bedanky voor jullie reactie

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Google is je vriend, ook hier ::)

 

[*] GMP : Good Manufacturing Process ofwel een kwaliteitsmanagementsysteem/kwaliteitsregel. Google zelf maar verder

 

[*] BVL : Bundesamt für Verbraucherschützt und Lebensmittelsicherheit

 

[*] Grüner Punkt (Het logo ken je 100% zeker) op wikipedia

 

Ondernemen is een werkwoord, dus even googlen had je zelf ook gekund toch?

Link naar reactie
  • 0

Hallo frans

 

bedankt voor u reactie mischien kunt u mij dan ook verder helpen waar GMP voor staat oke maar waar kan ik als nederlander dat behalen moet ik daar voor naar duitsland hoe of wat en ben ik dat verplicht hier in nederland,in nederland heb ik al zo een 20 telefoons gedaan maar niemand kan mij verder helpen.

BVL was ik in de veronderstelling( Bundesvereiniging logistik) dat is dan inderdaad nieuw voor mij

Grüne punkt oke maar waarom moet ik me hier allemaal bij aanmelden.

Voor ik daar inkopen kan doen.

heeft u hier ervaring mee ik wil best vanalles doen als ik maar aan het juiste adres ben.

Vind het fijn dat u mij alvast een stukje op weg heeft geholpen.

 

Bedankt en hoop dat u mij verder kunt helpen

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat de leverancier zijn producten niet aan jan en alleman wil verkopen, maar alleen aan bedrijven die voldoen aan bepaalde kwaliteitseisen i.c.m. wellicht wettelijke eisen waaraan zij als producent moeten voldoen.

 

 

GMP is een europees kwaliteitssysteem, lees de duitse wikipediapagina (eenvoudig gevonden via google op GMP + arznei) met links naar europese regelgeving e.d.

 

Google op GMP certificerende instelling en je komt ook daar verder.

 

Zorg dat je, voordat je gaat bellen, eerst wat gelezen hebt van de voor jou van toepassing zijnde GMP zodat je een beetje weet waar je over praat.

 

Succes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.