• 0

Verkoop 3 merken, 1 merk wil me in loondienst als dealermanager. Hoe op te losse

Ik zit met het volgende;

 

Heb een bedrijfje in Veiligheidsschoenen ed. Ik verkoop nu via een webshop 3 merken waarvan ik voor 2 exclusief importeur ben, een spaans en portugees bedrijf. De andere leverancier is een frans bedrijf. Nu heeft het franse bedrijf gevraagt of ik bij hun in loondienst kom als Account Manager om een Dealernetwerk op te zetten voor hun. De andere 2 bedrijven hebben dit ook nog niet maar verwachten van mij dat ik voorraad neem en ze zo zelf verkoop.

 

Nu kan ik in loondienst natuurlijk niet die andere 2 merken gaan verkopen, mijn idee is nu eigenlijk een agentschap, maar dan voor alle 3 de merken. Maar in loondienst zou wel dekking van kosten en zekerheid betekenen

 

Wat voor constructie zou hiervoor het gunstigst zijn?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

hoi Suzan

 

Is dat Franse merk ook wel in voor een aanstelling van jou als freelancer?

Dan valt het resultaat gewoon onder jouw winst uit onderneming met dito voordelen.

 

Welke keuze je moet maken, kunnen we op basis van deze informatie niet maken. Persoonlijke zaken als financiën, inkomen, vermogen, toekomst, etc. spelen daarin ook mee.

 

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.