• 0

Myshipper naar Belgie en een andere vervoersvraag.

Ik kwam eigenlijk op dit board terecht om antwoord te zoeken op een vraag.

 

Ik ben namelijk een maandje geleden gestart met het aanbieden van woestijnrat benodigdheden op het internet. Ook kit ik al jaren glazen bakken met glazen plateaus er in, maar tot nog toe gewoon voor de lol en maar enkele per jaar.

Nu bleek er toch best wel veel vraag naar te zijn, omdat eigenlijk iedereen die op zoek is naar informatie over een woestijnrat of de aanschaf bij ons terecht komt. Dus sinds dit product in de webshop staat en mensen naar lievelust kunnen samen stellen en bestellen is er nog meer vraag na.

Maar nu voor het eerst de vraag, we wonen niet in de buurt dus kunnen het niet ophalen, maar willen wel graag bij jullie bestellen.

 

Dus nu ben ik eigenlijk op zoek naar een koeriersbedrijf welke bakken van glas (variërend van 60cm tot 1 meter) kan bezorgen.

Het is natuurlijk behoorlijk breekbaar, ook al gebruiken we dik glas.. het blijft gewoon glas.

Dus vandaar mijn vraag. Iemand een idee?

 

Dan de volgende vraag, bij het doorspitten van de topics kwam ik op de site van Myshipper terecht en zie ik dat de prijs voor zendingen naar Belgie 9,90 zijn! Nu heb ik al aardig wat afhakers gehad van mensen die gewoon benodigdheden (pakketten die gemak onder de 10, en ook dus onder de 30 kilo blijven) wilden bestellen, maar de verzendkosten zo duur waren (rond de 20,00) bij de standaard bedrijven.

En nu lees ik dus bij Myshipper 9,90. Nu mijn vraag, ik las dat ze het dan gewoon groot en goedkoop inkopen, maar hoe serieus of hoe echt is dit bedrag? Komen daar niet allemaal kosten bij?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dus nu ben ik eigenlijk op zoek naar een koeriersbedrijf welke bakken van glas (variërend van 60cm tot 1 meter) kan bezorgen.

Het is natuurlijk behoorlijk breekbaar, ook al gebruiken we dik glas.. het blijft gewoon glas.

Dus vandaar mijn vraag. Iemand een idee?

 

Dan de volgende vraag, bij het doorspitten van de topics kwam ik op de site van Myshipper terecht en zie ik dat de prijs voor zendingen naar Belgie 9,90 zijn! Nu heb ik al aardig wat afhakers gehad van mensen die gewoon benodigdheden (pakketten die gemak onder de 10, en ook dus onder de 30 kilo blijven) wilden bestellen, maar de verzendkosten zo duur waren (rond de 20,00) bij de standaard bedrijven.

En nu lees ik dus bij Myshipper 9,90. Nu mijn vraag, ik las dat ze het dan gewoon groot en goedkoop inkopen, maar hoe serieus of hoe echt is dit bedrag? Komen daar niet allemaal kosten bij?

 

De prijzen zijn echt en all-in, dus geen kosten achteraf! Check voor het verpakken van de bakken even http://www.myshipper.nl/page/support/verpakkingsrichtlijnen.html. Heb erg goede ervaringen met MyShipper en hun customer services, zeker een aanrader!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.