• 0

Een partner vinden...

Vijf jaar geleden ben ik begonnen met mijn bedrijf. Inmiddels is deze uitgegroeid tot een zeer goed lopend bedrijf met een zeer goede omzet. Omdat je niet alles alleen kunt doen, en geinspireerd door het boek 'the four hours workweek' heb ik vorig jaar een flink bedrag geïnvesteerd in een maatwerk boekingsapplicatie welke een groot deel van mijn backoffice werkzaamheden overneemt, terwijl ik toch de klant optimaal van dienst kan blijven zijn.

 

Omdat ik ook nog partner ben van een ander bedrijf en zelf trainingen verzorg heb ik te veel werkzaamheden en te weinig tijd, waardoor ik veel zakelijke kansen voor mijn boekingsbureau laat liggen. Behalve acquisitiekansen is mijn bedrijf een internationaal geregistreerd merk en heb ik wereldwijd alle domeinnamen in bezit voor mijn bedrijf. Een mogelijkheid zou dan ook zijn om er een internationale franchiseorganisatie van te maken. Kennis en kunde over de branche heb ik, de tijd niet.

 

Nu ben ik druk op zoek naar partner (of desnoods accountmanager) welke 2 dagen per week de werkzaamheden wil overnemen, vanuit huis wil werken en die commercieel inzicht heeft & communicatief vaardig is.

 

Hoe vind je zo'n partner of accountmanager? Omdat ik geen vaste extra kosten wil maken (heb een tijd lang parttime personeel gehad en een groot kantoor, is me niet bevallen) denk ik dat een partner het beste zou werken: iemand die zelf betrokken is bij het bedrijf zal er immers harder voor rennen... Kan iemand me advies geven?

"Een lachend gezicht verblijdt het hart, een goed bericht verkwikt het lichaam" Spreuken 15:30

"Accepteer wat je niet kunt veranderen, verander wat je niet kunt accepteren"

 

Zakelijk of informeel entertainer nodig?

http://www.bartvandenbelt.nl

http://www.artiestboeken.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 122 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.