• 0

Deelnemer(s) gezocht voor pilot

Deze pilot is bedoeld om een business model te testen en eventuele zwakheden eruit te filteren en te verbeteren. De pilot moet gaan plaats vinden binnen nu en 2 maanden. Natuurlijk heeft deze pilot niet alleen voordelen voor mij maar ook voor de eventuele deelnemer(s).

Ik ben op zoek naar een organisatie (onderneming, stichting, vereniging, gemeente, etc) of een prive persoon die papieren bestanden (bv. kranten, rapporten, ect.) wil laten digitaliseren. Deze digitalisatie vind naar keus plaats middels data entry (handmatige invoer) of OCR (tekstherkenning). De digitalisatie vind niet plaats in Nederland, maar in Azie. Dat is dan ook meteen het unieke aan dit business model. Het is de bedoeling om de pilot kleinschalig te houden zodat het beheersbaar blijft.

Kandidaten die deze pilot zien zitten verzoek ik om een e-mail te sturen naar btt@planet.nl

Met vriendelijke groet,

Leo

PS Dit bericht is nadrukkelijk NIET bedoeld als vorm van verkapte reclame

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2806-deelnemers-gezocht-voor-pilot/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

maar in Azie. Dat is dan ook meteen het unieke aan dit business model.

Ok, even bot zijn (vergeef me). Dit is toch helemaal niet uniek? Er zijn zat grote bedrijven die dit al laten doen. Ik kreeg laatst nog van iemand een aanbieding die mijn shit wel kon digitaliseren...

• 0

PS Dit bericht is nadrukkelijk NIET bedoeld als vorm van verkapte reclame

mag ik hieruit opmaken dat het dus gratis is om deel te nemen aan deze pilot?! belangrijk want ik heb niet de behoefte aan digitaliseren maar wel mogelijk een klus die zich er voor leent.

De deelname aan deze pilot zal helaas niet gratis zijn. Wel is het zo dat deze pilot geen winst oogmerk heeft. Over die eventuele klus: alle input is welkom en ik ben er dan ook zeer benieuwd naar.

maar in Azie. Dat is dan ook meteen het unieke aan dit business model.

Ok, even bot zijn (vergeef me). Dit is toch helemaal niet uniek? Er zijn zat grote bedrijven die dit al laten doen. Ik kreeg laatst nog van iemand een aanbieding die mijn shit wel kon digitaliseren...

Er zijn inderdaad een klein aantal andere bedrijven die dit doen, maar allen hebben een verschillende diensten aanbod en een andere doelgroep.

• 0

Aleph,

Wie zijn die bedrijven. Kun je namen noemen. Ik zit zelf nog aan iets te denken, wat wel uniek is, maar daarvoor heb ik wellicht dergelijke bedrijven nodig. Bijvoorbaat mijn dank.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar