• 0

Ondernemen onder de 18? Lang niet zo moeilijk

Al bladerend door de topics op higherlevel.nl kom je regelmatig jonge ondernemers tegen, die na veel bureaucratisch gedoe uiteindelijk zich in hebben geschreven bij de KvK, of de moed hebben opgegeven.

 

Dat tijdperk moet voorbij zijn vinden wij, Thijl Klerx (16) en Robert van Hoesel (17). Daarom zijn we de afgelopen tijd hard bezig geweest om online cursussen voor ondernemen onder de 18 te schrijven.

 

Het resultaat is te bewonderen op KvK18.nl, de one-stop voor (toekomstige) jonge ondernemers.

 

Mijn vraag is, wat vinden jullie van de cursussen, bruikbaar?

Screen_shot_2010-08-20_at_3_05.33_PM.thumb.png.e5ff43633795fd70d523b2338f203d81.png

Ben je minderjarig en wil je graag (blijven) ondernemen? Kijk op kvk18.nl voor meer informatie voor ondernemen onder de 18!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kan je dat bericht weer terugplaasten, dan maar zonder linkje? Het is een waardevol antwoord, zou zonde zijn als dat de gangbare manier van modereren hier is.

 

Helaas, je zult hem opnieuw moeten typen als je wilt. Ik kan hem niet terughalen omdat hij nog niet in het backupsysteem geregistreerd was, ik was te snel... (we zijn allergisch voor spam omdat Higherlevel.nl een erg interessant forum is voor reclame, vandaar de snelle reactie). Ik zou het waarderen wanneer je de drie zinnen daar opnieuw zou willen typen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 253 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.