Ik heb ten gunste van mijn onderneming een abonnement genomen op een vakblad en tevens bij dezelfde partij een praktijkgids gekocht. De betaling is via automatische incasso gedaan. Echter leveren ze schijnbaar verder geen facturen, die ik kan gebruiken voor de boekhouding. Hoe moet ik dit nou inboeken? En hoe zit het dan met de btw? Of is het toch verstandig om bij de uitgever aan te dringen op een factuur?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fvddungen
fvddungen
Hallo,
Ik heb ten gunste van mijn onderneming een abonnement genomen op een vakblad en tevens bij dezelfde partij een praktijkgids gekocht. De betaling is via automatische incasso gedaan. Echter leveren ze schijnbaar verder geen facturen, die ik kan gebruiken voor de boekhouding. Hoe moet ik dit nou inboeken? En hoe zit het dan met de btw? Of is het toch verstandig om bij de uitgever aan te dringen op een factuur?
Frank
Zelfstandige loonslaaf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28068-tijdschriftbbonnement-en-praktijkgids-via-automatisch-incasso-zonder-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag