• 0

een product op de markt brengen maar hoe?

Goedeavond mensen,

 

 

ik zou graag een product op de markt willen brengen maar ik weet bij god niet hoe.

Het gaat over een haarmasker veel mensen in mijn omgeving hebben het uitgeprobeerd en het werkt!

Ze adviseerde mij om het product op de markt te brengen en aangezien ik 17 ben denk ik niet dat veel mensen mij sireus nemen.

 

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik het moet aanpakken of moet ik hiermee wachten todat ik een jaar of 20/21 ben.

 

Alvast bedankt!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

niemand?

 

Beetje ongeduldig om na 25 minuten te vragen of niemand een reactie heeft..

zondag avond is niet het meest drukke moment op HL. Daarbij is dit een forum en geen chatbox.. het kan soms enige uren duren voordat iemand reageert die er iets zinnigs over kan zeggen.

 

Even geduld dus.. er komt vanzelf inhoudelijke reactie. op je vraag

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Goedeavond mensen,

 

 

ik zou graag een product op de markt willen brengen maar ik weet bij god niet hoe.

Het gaat over een haarmasker veel mensen in mijn omgeving hebben het uitgeprobeerd en het werkt!

Ze adviseerde mij om het product op de markt te brengen en aangezien ik 17 ben denk ik niet dat veel mensen mij sireus nemen.

 

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik het moet aanpakken of moet ik hiermee wachten todat ik een jaar of 20/21 ben.

 

Alvast bedankt!

 

 

 

Srry voor het eerdere bericht.

 

Is het product nog niet op de markt nu ? Heb je enig idee wat het gaat kosten om in die branche wat in de markt te zetten qua marketing ? Een paar testjes zegt uiteraard niets. Je zal alles uitgebreid moeten laten testen. Wat als mensen na 6 maanden allemaal kaal worden?

 

Leeftijd zegt mij niets. Ik hoor mensen van 18 hun plan presenteren als volwassen en goed doordacht en hoor mensen van 40 de grootst mogelijke onzin uitkramen over hun bedrijf.

Link naar reactie
  • 0

Goedeavond mensen,

 

 

ik zou graag een product op de markt willen brengen maar ik weet bij god niet hoe.

Het gaat over een haarmasker veel mensen in mijn omgeving hebben het uitgeprobeerd en het werkt!

Ze adviseerde mij om het product op de markt te brengen en aangezien ik 17 ben denk ik niet dat veel mensen mij sireus nemen.

 

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik het moet aanpakken of moet ik hiermee wachten todat ik een jaar of 20/21 ben.

 

Alvast bedankt!

 

 

 

Srry voor het eerdere bericht.

 

Is het product nog niet op de markt nu ? Heb je enig idee wat het gaat kosten om in die branche wat in de markt te zetten qua marketing ? Een paar testjes zegt uiteraard niets. Je zal alles uitgebreid moeten laten testen. Wat als mensen na 6 maanden allemaal kaal worden?

 

Leeftijd zegt mij niets. Ik hoor mensen van 18 hun plan presenteren als volwassen en goed doordacht en hoor mensen van 40 de grootst mogelijke onzin uitkramen over hun bedrijf.

 

Het product is wel op de markt . Ik heb niet echt een idee wat het gaat kosten.

En heeft u enig idee bij wie of wat ik het moet laten testen? Is daar een bedrijf voor?

En dat mensen na 6 maanden kaal worden hmm dat betwijfel ik.

 

Maar bedankt voor u reactie!

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

 

 

Het product is wel op de markt . Ik heb niet echt een idee wat het gaat kosten.

En heeft u enig idee bij wie of wat ik het moet laten testen? Is daar een bedrijf voor?

En dat mensen na 6 maanden kaal worden hmm dat betwijfel ik.

 

Maar bedankt voor u reactie!

 

Als het product op de markt is dan zal de fabrikant uiteraard testresultaten hebben. Het zelf laten testen van zulke producten lijkt me niet haalbaar voor een kleine onderneming. De kosten zullen flink zijn.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Als je een nieuw cosmeticaprodukt op de markt wil brengen, heb je in ieder geval te maken met de volgende instantie: de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA), de toezichthouder. Zie voor meer informatie over dit onderwerp:

 

VWA, Cosmetica, Wat moeten ondernemers doen?:

http://www.vwa.nl/onderwerpen/producten-non-food/dossier/cosmetica/wat-moeten-ondernemers-doen

 

Als je een pagina terug gaat, vind je nog meer info over het onderwerp Cosmetica, zie ook:

http://www.vwa.nl/onderwerpen/producten-non-food/dossier/cosmetica

 

Je kunt altijd met vragen met de VWA bellen, via Contact. In de linkerkantlijn zie je vervolgens Bezoekadressen, zodat je ook met de afdeling in je eigen regio kunt bellen.

 

Verder heb je als 17-jarige ook te maken met de volgende regelgeving.

 

Handlichting minderjarige ondernemers:

http://www.antwoordvoorbedrijven.nl/product/vergunningen-en-vereisten/Handlichting-minderjarige-ondernemers

 

Misschien dat je dan al wat beter weet wat je te wachten staat als startend ondernemer.

Wil je je produkt trouwens via internet gaan verkopen? Want dan heb je weer met aparte regels te maken, namelijk (ver-)koop op afstand.

 

Succes in ieder geval!

 

Groeten,

 

Lindy

 

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.