RTL4 : Een dubbeltje op zijn kant voor bedrijven

Aanbevolen berichten

RTL4 start een nieuwe serie van het programma 'een dubbeltje op zijn kant' , nu gericht op bedrijven met onder meer Annemarie van Gaal

 

Zie hier voor meer info

 

Eerste uitzending donderdag 26-8 om 20:30

 

Ben wel benieuwd naar de tips en adviezen die voorbij komen.

 

De beste en slechtste tips hier plaatsen?

 

Frans

 

PS. behoorlijk gesponsord door een verzekeraar, maar daar moet je maar ff doorheen kijken

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Denk dat ik met te hoge verwachting ging kijken. Heb mevr van gaal hoog zitten maar dit ging nergens over. Ze komt 3 x in beeld en is stomverbaasd dat de week omzet een record was. Nogal logisch als die bekende presentator 5 dagen voor de deur en in die zaak staat en mensen nr binnen praat alsof het een discopropper is in Salou.

 

 

 

Link naar reactie

helaas vandaag gemist maar vorige week wel gekeken. Vond het niet echt boeiend en vooral de oplossing om een grote partij binnen te halen vond ik niet echt handig. M.i. wordt je op termijn daar toch erg afhankelijk van.

 

Heb het programma niet gezien, maar in de leaders gezien/gehoord dat het bedrijf 't nog maar een week of 2 kon uitzingen en dat daar een paar zwaar geëmotioneerde werknemers rondliepen met jarenlange dienstverband (en gezinnen).

Dan boeit het toch niet hoe afhankelijk je wordt op lange termijn? Op korte termijn geld binnenhalen is het allerbelangrijkste en hoe zich dat op termijn ontwikkelt en is een luxeprobleem voor de toekomst. Eerst zorgen dat ze met z'n allen weer brood op de plank hebben! D'ran!!!

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

 

 

PS. behoorlijk gesponsord door een verzekeraar, maar daar moet je maar ff doorheen kijken

 

Ik viel er middenin en ik vond het al zo vreemd dat er ter redding van de zaak zo uitgebreid gesproken werd hoe er op de kosten van verzekeren bespaard kan worden. En dan moeten we als kijker maar geloven dat deze ondernemer inderdaad oververzekerd was.

 

Verder vond ik het programma maar een slappe bedoeling, laat de volgende aflevering maar langs mij heen gaan.

 

Link naar reactie
leaders gezien/gehoord dat het bedrijf 't nog maar een week of 2 kon uitzingen

dat soort dingen moet je natuurlijk altijd met een korreltje (maak er maar een kilo van) zout nemen.

 

Ze zullen in dat soort programma's altijd de begin status zeer sterk overdrijven.

 

Heb over vergelijkbare programma's achteraf wel eens verhalen gehoort van deelnemers waaruit je de werkwijze van de producenten goed kan achterhalen...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.