• 0

Iemand ervaring met Directpakket?

Aanbevolen berichten

  • 0

Het ziet er allemaal eigenlijk wel degelijk uit zo op het eerste gezicht. Wat mij vooral aanspreekt is dat je orders voor 12.00 kunt aanmelden die dan dezelfde dag nog worden opgehaald. Dat is vooral erg handig voor webwinkeliers die nog niet iedere dag met zekerheid pakketten versturen.

 

Ik ga deze week even contact met ze opnemen om wat informatie te vergaren, ik houd jullie op de hoogte.

Link naar reactie
  • 0

Ja het zijn echt prijzen dat je denkt hoe is het in godsnaam mogelijk? Waarom zijn TNT, DHL, DPD, GLS, UPS, etc duurder dan zij, terwijl dit soort bekende vervoerders honderden auto's hebben rondrijden (en dus kunnen besparen op de kosten) en ik nog nooit van Directpakket gehoord heb laat staan ooit een busje heb zien rijden....

 

Ik ga het ook zeker eens proberen. Alle pakketzendingen zijn te traceren en zelfs de klant kan automatisch een traceercode ontvangen.

 

Nadeel vind ik wel dat als de klant niet thuis is het na 3 pogingen retour gestuurd wordt, terwijl het bij de anderen naar een afhaalpunt of depot gaat. En wat jammer is, is dat de aflevertijden (met name voor België en Duitsland) kunnen variëren. Ik wil mijn klanten zekerheid bieden dat de zending er bijv. binnen 2 dagen is, maar voor hetzelfde geld is die nu 5 dagen onderweg.

 

Maargoed, voor die prijzen moet je ook niet teveel snelheid verwachten natuurlijk...

 

Link naar reactie
  • 0

De klanten die ze als referenties aangeven zijn een beetje vreemd. Van de vier webshop is er ééntje nog in aanbouw, twee (Conrad en Kijkshop) geven op hun site aan via TNT te werken en enkel de laatste referentie lijkt werkelijk te bezorgen via directpakket. Overigens heb ik bij de Kijkshop en Conrad enkel de bestel-/leverinfo bekeken, misschien dat directpakket als optie in het bestelproces zit.

 

Wanneer ik zoek naar ervaringen met de vierde winkel kan ik alleen het eigen 'gastenboek' (http://bit.ly/bqsOlU) vinden waarop iedereen wel redelijk positief lijkt te zijn over de bezorging. Het kan echter net zo goed zijn dat ze hun eigen gastenboek kunnen modereren en de negatieve reacties eruit vissen.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

De klanten die ze als referenties aangeven zijn een beetje vreemd. Van de vier webshop is er ééntje nog in aanbouw, twee (Conrad en Kijkshop) geven op hun site aan via TNT te werken en enkel de laatste referentie lijkt werkelijk te bezorgen via directpakket. Overigens heb ik bij de Kijkshop en Conrad enkel de bestel-/leverinfo bekeken, misschien dat directpakket als optie in het bestelproces zit.

 

Wanneer ik zoek naar ervaringen met de vierde winkel kan ik alleen het eigen 'gastenboek' (http://bit.ly/bqsOlU) vinden waarop iedereen wel redelijk positief lijkt te zijn over de bezorging. Het kan echter net zo goed zijn dat ze hun eigen gastenboek kunnen modereren en de negatieve reacties eruit vissen.

 

 

 

 

 

Bel Conrad en Kijkshop en vraag het ? Dan weet je het zeker namelijk.

Link naar reactie
  • 0

Met Directpakket heb ik tot op heden geen ervaring. Ben wel erg benieuwd, dus zodra mensen hier eens iets hebben vervoerd graag de ervaring.

 

Zelf ben ik vorige week eens begonnen met MyParcel.nl.

Gezien de ervaringen met Parcel International was ik toch nog altijd op zoek naar een andere partij.

 

Vind het zelf makkelijker werken dan Parcel International, omdat je hier een .CSV bestand van je verzend-adressen kan uploaden.

Zo dien je niet alle adressen nogmaals in te voeren.

 

Tarieven zijn ook erg goed: € 5.10 per pakket (Excl. BTW) en ze vervoeren via TNT. Ze bieden dus dezelfde diensten aan als TNT, dus ook met een aantal afleverpogingen.

Het enige nadeel is dat je bij een klacht een tussenschakel hebt. Aangezien de klachtenafhandeling bij TNT toch erg slecht is, maakt het voor mij niet veel uit.

 

 

 

 

Voor echte besparing ga naar www.handigbesparen.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik werk nu 11 jaar als ondernemer in de koerier- en expressbranche. Ik ken ze niet, nooit van gehoord. Gezien het uiterlijk van de website en het feit dat er groot een 06-nummer op de site staat verwacht ik dat er een kleine tot zeer kleine organisatie achter zit. Het is dan zeer waaschijnlijk dat deze werkt met en voor een grote integrator als bijvoorbeeld DPD of TNT.

 

Een probeersel kan natuurlijk altijd. Zonder een ander te willen beoordelen die ik niet ken verwacht ik niet al te veel van dit bedrijf.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Maandagavond opdracht gegeven om een pakketje te verzenden via DirectPakket.eu . Gisteren kwam hij dit pakket ophalen. Meneer (eigenaar van directpakket) kwam vriendelijk over. Hij wil graag concureren op markt. Op het eerste gezicht zag het er allemaal goed uit. :) De bus is beletterd met DirectPakket. Meneer gaf nog een flyer over zijn diensten wat hij aanbied.

Later meer hierover!

Link naar reactie
  • 0

Wanneer ik zoek naar ervaringen met de vierde winkel kan ik alleen het eigen 'gastenboek' (http://bit.ly/bqsOlU) vinden waarop iedereen wel redelijk positief lijkt te zijn over de bezorging. Het kan echter net zo goed zijn dat ze hun eigen gastenboek kunnen modereren en de negatieve reacties eruit vissen.

 

Volgens LinkedIn zijn de eigenaren van Directpakket en betreffende referentie één en dezelfde persoon.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nu één pakketje verzonden met DirectPakket.eu. Pakketje is netjes opgehaald en vandaag geleverd bij geadresseerde.

Dit is voor herhaling vatbaar. Alleen track en trace wordt niet goed bijgewerkt. Verzenden met directPakket.eu, dat ga ik vaker doen. Mijn ervaringen zal ik regelmatig hier op deze site vermelden!

Link naar reactie
  • 0

Voor iemand die twijfelt om verzendingen via Directpakket.eu te versturen adviseer ik met KLEM! niet doen!!

 

Als je het toch doet, betaal dan op rekening. Eerst leveren dan betalen. Ik zal mijn motivatie uitleggen.

 

Vorige week dinsdag had ik een pakket aangemeld voor verzending. Na enig aandringen werd dit pakket Vrijdag afgehaald. De ontvanger belde me zaterdag dat het pakket op afgeleverd stond, maar hun hadden niets ontvangen. Zowel zaterdag als maandag heb ik diverse telefoontjes en emails gestuurd naar directpakket. Echter niemand gaf thuis. Emails worden niet beantwoord en te telefoon eveneens niet.

 

Vanochtend kreeg ik van Autogarage Geva in Geleen die zaken deed met Directpakket.eu een telefoontje. Ze hadden mijn laatste zending welke door Directpakket.eu als afgeleverd gesorteerd stond in hun bezit. Ze hadden al dagen geen contact meer gehad met de eigenaar van Directpakket.eu en deze weigert om de zendingen te komen halen en te versturen. Ik heb dus betaald voor een dienst die niet gaat gebeuren.

 

Gelukkig kan ik mijn pakket bij de autogarage alsnog terug halen, maar mijn geld ben ik kwijt.

 

Het bedrijf adviseerde me om geen zaken meer te doen met Directpakket.eu gezien hun zelfs geen response meer ontvangen. Afin, Dit is mijn ervaring..

Link naar reactie
  • 0

Wij hebben jammer genoeg gewerkt voor deze meneer en zijn waarschijnlijk ons geld ook kwijt .

Hij belooft heel veel maar er komt niks van terecht.

De telefoonnummers kloppen voor even maar zijn daarna al weer snel weg.

Zelfs als hij achter loopt met betalingen denkt hij dat je nog voor hem wilt werken .

Vele mensen zijn de dupe van deze meneer DOE HET NIET MENSEN

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nu één pakketje verzonden met DirectPakket.eu. Pakketje is netjes opgehaald en vandaag geleverd bij geadresseerde.

Dit is voor herhaling vatbaar. Alleen track en trace wordt niet goed bijgewerkt. Verzenden met directPakket.eu, dat ga ik vaker doen. Mijn ervaringen zal ik regelmatig hier op deze site vermelden!

Ik zou het echt niet meer doen deze meneer is een grote oplichter belooft van alles maar er komt echt niks van terecht

Link naar reactie
  • 0

Niet in zee gaan met Direct Pakket.

Ik heb ongeveer 3 maanden met hun verzonden en ben 2 pakketten kwijt.

Werd vandaag gebeld door Garage Geva uit Geleen dat 3 van mijn pakketten die vorige week al geleverd hadden moeten zijn bij hun in Geleen stonden.

Meneer Direct Pakket: Fons, is nergens te bekennen.

Ik had net vorige week alles veranderd in mijn webshop omdat ik niet langer wenste te verzenden via hem. Maar net te laat dus.

Slechte communicatie. Pakketten komen niet op tijd aan of verdwijnen. Track & trace systeem klopt nooit! Ik heb hem te lang de kans gegeven om alles in goede banen te laten verlopen. Iedereen heeft een opstart kans nodig toch?

Ik kan het verhaal nog langer maken, maar eerlijk, niet met hun gaan verzenden, krijg je spijt van.

Link naar reactie
  • 0

Ik zal hier het enige ware verhaal vertellen inzake de problemen Directpakket. Directpakket is begonnen als klein vervoerder van pakketten met priveauto. Ik ging naar de garage waar ik altijd onderhoud laat plegen aan mijn auto. Ik vroeg aan de eigenaar R.Stelten of deze een kleine bestelauto voor mij wist. En ja hoor, na een paar dagen had ik mijn eerste kleine bestelauto. Cash betaald. De eigenaar van de garage vroeg wat ik met de bestelauto ging doen. Ik zei Pakket- en Koeriersdienst. Oh, daar ben ik al lang op zoek naar om zoiets te beginnen. Ok, zei ik, je kan meedoen. Na enkele weken zei deze, ik stel je 2 bussen ter beschikking als instap in Directpakket, mooi toch. Ik zei dat er buiten het inbrengen van 2 bussen meer nodig is, toen kwam hij met een meubelbak, ook mooi. Tot 10 september ging alles redelijk goed.

Ik was een bus ophalen welke weer eens defect was. Ik belde R.Stelten onderweg, dat er vandaag (10-09) geld nodig was om de facteuren van de ZZP-ers te betalen, hier had ik al enkele keren om gevraagd.

Toen was er teveel gevraagd, geld, hoe kan dat nou, voor mij hoeft het niet meer, ik stop ermee enz.enz. Het schijnt dat deze ondernemer alleen maar dacht dat er duizende euro's te verdienen waren.

 

Dan lees ik een bericht van Vagshop, ik zou 23 pakketten afgehaald hebben en nooit bezorgd, nou alle pakketten op misschien 3 of 4 na zijn correct bezorgd. Deze staan of stonden in Geleen alsmede meerdere pakketten, daar kon ik niet meer bij.

 

De ondernemer!!! R.Stelten liet eenvoudig alle chauffeurs naar Geleen, adres Burgemeester Lemmensstraat 109 komen om alle resterende pakketten en auto's achter slot en grendel te zetten, waar ik niet meer bij kon.

 

Laat mij duidelijk zijn, alle auto's staan op mijn naam, ook bezit ik alle overschrijvingsbewijzen, er was nooit gesproken over betalen van de auto's, deze had R.Stelten in gebracht. Nu dat er niets te verdienen valt, trekt deze zijn keutel in en loopt rond te bazuinen dat Directpakket failliet is.

 

Nou ik zal doorvechten, dit is de enige echte waarheid.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.